Wel lef dat ie er nog mee durft te rijden, gezien de enorme waardestijgingen van de laatste tijd. Goede spot dus, alhoewel ik de 996 Turbo vele malen dikker vind. De 993 is mij te antiek.
@gtwillem: vind het antieke juist mooi eraan, een karakterestieke 911 vorm. Ook denk ik dat hij meer sensatie bied, al zou ik het degelijke en ‘veilige’ van zo’n 996 wel prefereren. Die is ook minder kostbaar, en is goed op te voeren zonder dat je er snel op aan gekeken wordt. Zo’n 993 moet eigenlijk origineel blijven
@guusboum: de 996 is flink sneller en pakt een stuk beter op vanuit onderin. Het interieur is vooral veel fijner: voorruit minder richt, normale pedalen en een dash dat in de jaren 90 lijkt ontworpen, niet 1960. En qua uiterlijk, Tsja, er gaat niets boven de kont van een 996 Turbo, naar mijn smaak. Maar ik weet dat ik in de minderheid ben. Gelukkig, scheelt mij een hoop geld ;-).
Prachtig, blijft m’n lievelings generatie
Gaafe auto!
Wel lef dat ie er nog mee durft te rijden, gezien de enorme waardestijgingen van de laatste tijd. Goede spot dus, alhoewel ik de 996 Turbo vele malen dikker vind. De 993 is mij te antiek.
@gtwillem: vind het antieke juist mooi eraan, een karakterestieke 911 vorm. Ook denk ik dat hij meer sensatie bied, al zou ik het degelijke en ‘veilige’ van zo’n 996 wel prefereren. Die is ook minder kostbaar, en is goed op te voeren zonder dat je er snel op aan gekeken wordt. Zo’n 993 moet eigenlijk origineel blijven
@guusboum: de 996 is flink sneller en pakt een stuk beter op vanuit onderin. Het interieur is vooral veel fijner: voorruit minder richt, normale pedalen en een dash dat in de jaren 90 lijkt ontworpen, niet 1960. En qua uiterlijk, Tsja, er gaat niets boven de kont van een 996 Turbo, naar mijn smaak. Maar ik weet dat ik in de minderheid ben. Gelukkig, scheelt mij een hoop geld ;-).
@gtwillem: 996 is leuk omdat de prijzen nog normaal zijn.
Wauw! ?
Wat een machine