• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Honda s2000

Spotter: autokieker
Geüpload op: 6 februari 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot geel Honda S2000
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes-AMG GT S
    Mercedes-AMG GT S
  • Rode Conti GT en R8
    Rode Conti GT en R8
  • Honda S2000
    Honda S2000
  • Honda s2000
    Honda s2000
  • audi r8
    audi r8
  • Honda S2000
    Honda S2000
  • Audi R8 V10 Spyder 2013
  • Honda S2000
    Honda S2000

Lees Interacties

Reacties

  1. c63bs zegt

    7 februari 2016 om 01:01

    Mooi!

    Login om te reageren
  2. yvo249 zegt

    7 februari 2016 om 09:06

    Ziet er goed uit!

    Login om te reageren
  3. deora zegt

    7 februari 2016 om 11:49

    Mooie S2K!

    Login om te reageren
  4. addiction4cars zegt

    7 februari 2016 om 13:06

    Dik

    Login om te reageren
  5. flik2punt0 zegt

    7 februari 2016 om 18:17

    Heel ik al hoeven die bumpers
    Niet voor mij!

    Login om te reageren
    • dutchcorvette zegt

      13 februari 2016 om 01:08

      @flik2punt0: ?

      Login om te reageren
  6. toyotafortuner zegt

    12 februari 2016 om 18:17

    Dat is echt een heerlijke exemplaar!

    Login om te reageren
  7. punicaoase zegt

    12 februari 2016 om 18:18

    Zonde al die plakbumpers :-(

    Login om te reageren
  8. alcantara zegt

    12 februari 2016 om 18:20

    Leuke auton, jammer van de stickers.

    Login om te reageren
  9. stephane8200 zegt

    12 februari 2016 om 18:30

    Zonde van al die rommel. Dan begrijp je die auto echt niet.

    Login om te reageren
  10. s2khonda zegt

    12 februari 2016 om 18:30

    Jammer dat de s2000’s helaas ook al in handen zijn gevallen van de civic ricers… Liever gewoon een origineel exemplaar, al die stickers en bumpers heeft de s2000 niet nodig.

    Login om te reageren
    • bisazza zegt

      12 februari 2016 om 18:43

      @s2khonda: ik heb niet een bepaalde emotie of affectie met Japanse auto’s maar ben het wel helemaal met je eens. Dit gaat uiteindelijk wel de markt bepalen. Ik denk dat over 20 jaar een originele S2000 wel eens heel erg gewild zou kunnen worden. Heb je er zelf één?

      Login om te reageren
      • s2khonda zegt

        12 februari 2016 om 20:28

        @Bisazza: Yep ik heb er ook een, maar helemaal origineel qua looks, alleen andere uitlaat/intake/remmen/onderstel.

        Login om te reageren
        • Stefje zegt

          14 februari 2016 om 10:49

          @s2khonda: Zonde, want het onderstel is al nagenoeg perfect.

          Login om te reageren
    • amgc63 zegt

      12 februari 2016 om 18:45

      @s2khonda: heyy rustigg. Zo stijlvol is het inderdaad niet maar ook zeker niet rice.

      Login om te reageren
    • bartteeuwen zegt

      12 februari 2016 om 18:45

      @s2khonda: Sommige mensen vinden dit mooi. Ik kan ze eigenlijk wel begrijpen. Hoe “zonde” het volgens sommigen ook is, als het moet is alles toch zo weer teruggebouwd naar origineel.

      Login om te reageren
  11. bofkont zegt

    12 februari 2016 om 18:38

    Wat een pauper sjonnie gebakje met die bumper rotzooi, origineel is het zo’n mooie wagen.

    Login om te reageren
    • robinthecarguy zegt

      12 februari 2016 om 23:19

      @bofkont: meningen verschillen maar een pauper Sjonniebakkie is het zeker niet, of pauper moet een andere betekenis voor jou hebben

      Login om te reageren
  12. gtr34 zegt

    12 februari 2016 om 18:39

    Hmm.. Veel negatieve reacties, als iemand die bumpers nou mooi vind, waarom niet? Ik vind het persoonlijk niet heel lelijk, het kan veel erger hoor!

    Login om te reageren
    • bartteeuwen zegt

      12 februari 2016 om 18:48

      @gtr34: ? Als honda het standaard zo geleverd zou hebben was het bruut geweest. Nu wordt het vergeleken met civics. Ik ben niet van paupertuning maar ik vind dit er ook wel leuk uit zien.

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        12 februari 2016 om 21:20

        @bartteeuwen: als honda het zo geleverd had was het bruut geweest? Nee, dan had ik het nog steeds lelijk gevonden? De originaliteit van iets bepaalt niet of het mooi is of niet, dat doet het uiterlijk zelf

        Login om te reageren
      • bofkont zegt

        12 februari 2016 om 23:19

        @bartteeuwen: kijk nog eens goed, geen enkele fabrikant zou zoiets sjonnie pauper ontwerpen .

        Login om te reageren
      • geertvn zegt

        13 februari 2016 om 08:45

        @bartteeuwen: als ik naar de nieuwe civic type r kijk dan zou ik nog gaan geloven dat ze daar bij Honda toe in staat zijn.

        Login om te reageren
  13. trustmeiamanengineer zegt

    12 februari 2016 om 18:50

    Zonde van die plastic paupermeuk. Verder gave wagen. Wil er ooit een hebben.

    Login om te reageren
  14. ocda zegt

    12 februari 2016 om 18:53

    De blauwe S2000 volledig origineel die hier in de straat staat vind ik een stuk mooier, zal ik binnenkort op een mooie voorjaarsdag wat plaatjes van schieten. Net als van de 262 C van mijn buurman een paar huizen verderop

    Login om te reageren
    • punicaoase zegt

      12 februari 2016 om 19:19

      @ocda: doen! ;-)

      Login om te reageren
  15. ffw88 zegt

    12 februari 2016 om 19:12

    “pauperbak”, “ricer”, “sjonnie”, “rommel”….

    Totdat er ineens een “tuner” fabrikant met bumperlipjes voor een BMW komt, dan is het ineens dik

    :/

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      12 februari 2016 om 19:45

      @ffw88:
      Nee ook dan is het afschuwelijk.

      De S2000 is ‘gewoon’ al genoeg hardcore en heeft geen andere spoilerts en/of verlaging nodig.
      Dan begrijp je volgens mij ‘de idee’ achter de S2000 niet, een pure ROADSTER te bouwen juist zonder enige opsmuk.
      Die start/stop knop was destijds een her-uitvinding van Honda op de S2000 en het digitale dashboard, ’t hoort allemaal bij deze wagen.
      Juist geel vind ik de meest begeerlijke kleur, misschien wel als link naar de S800 die ook in Japanese yellow werd geleverd.
      Ik wil er nog steeds eentje, gewoon voor de heP en niets anders.
      Gewoon voor de idee, de filosofie van Honda om het lef te hebben een pure rijderswagen te maken die over een fantastische krachtbron beschikt.
      Hij is jammer genoeg nooit echt uit de schaduw kunnen treden van die andere Japanner, de MX 5 Miata, waar die vaak mee werd vergeleken.

      En eigenlijk lieve auto-boppers is het de reïncarnatie van de aloude strijd die ooit in Engeland is begonnen tussen de MGB en deTR6, de MX 5 is de MGB en de S2000 de TR6 PI.
      De ene lief aardig fijn in de omgang en vooral een allrounder, de ander een hardcore pure valsche spooortwagen die over een gemene krachtbron beschikte en tot hele enge dingen in staat was, als je hem erop aansprak.

      Ik houd van een MGB, Maar ben gek van een TR 6 PI en kan dit zo één op één vertalen naar deze Japanse grootheden !

      Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        12 februari 2016 om 22:20

        @desjonnies: helemaal eens. Heb een tijdje (recent) een B gereden en dat is een lief ding. MX5 heb ik er eentje van staan en dat is een leuk ding. S2000 (AP1) van de eerste serie is lastig met de achterkant die iets onverwachter omkomt dan soms leuk is.

        Login om te reageren
        • michaelb zegt

          13 februari 2016 om 00:30

          @stephane8200: Dat heet vermogen. Iets wat een MX5 te kort komt.

          Login om te reageren
      • ghost zegt

        13 februari 2016 om 19:27

        @desjonnies: eens!

        Login om te reageren
    • bofkont zegt

      12 februari 2016 om 23:17

      @ffw88: kijk nog eens goed, geen enkele fabrikant haalt het in zijn hoofd zo’n pauper bumper te ontwerpen.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        12 februari 2016 om 23:44

        @bofkont: Ik ben het volledig met je eens. Een S2000 is een erg mooie auto, maar dan het liefst origineel. Of met een beter passende bodykit (Mugen levert een hele cleane set, evenals Spoon: beide zorgen voor betere stabiliteit op hoge snelheid, dingetje bij een S2000).

        En die later nagespoten velgen zien er goedkoop uit (lak bladert er af). Een mooie auto goedkoop/slecht getuned: ja, dat is een sjonnie/paupermobiel. Al helemaal omdat een van origine prachtige S2K gedevalueerd word!

        Login om te reageren
  16. awesome zegt

    12 februari 2016 om 19:43

    Alsof ie op StanceNation staat, dikke bak hoor!
    Alleen, als ik dan toch even moet zeiken: waarom de stickers niet iets kleiner en in dezelfde kleurcode van de auto? Dat zou het nog net iets mooier maken. Er zit verder helemaal geen wit in de auto, dus dit oogt een beetje vreemd.

    Login om te reageren
  17. michiel1 zegt

    12 februari 2016 om 19:55

    gruwelijk dikke wagen zo’n s2000!
    en zo verdomde duur tegenwoordig….

    Login om te reageren
  18. venckman zegt

    12 februari 2016 om 20:19

    Gaan met die banaan!

    Login om te reageren
  19. bmwtouring zegt

    12 februari 2016 om 21:00

    Een S2000 kan me bekoren, maar dan zonder die afzichtelijke bodykit. Die 37 extra randjes en hoekjes verknoeien het prachtig design.

    Login om te reageren
  20. potjak zegt

    12 februari 2016 om 21:41

    De S2000 nooit mooi gevonden en nu ook nog verprutst… Jammer…

    Login om te reageren
  21. rufctr01 zegt

    12 februari 2016 om 22:44

    Een schitterende auto, maar de stickers moeten eraf en de aftermarket bumperstukken ( Postert tuning??) moeten er af….

    Login om te reageren
  22. mrmiyagi1982 zegt

    12 februari 2016 om 23:45

    Like

    Login om te reageren
  23. utregcity zegt

    13 februari 2016 om 09:11

    Doe maar! \(^o^)/

    Login om te reageren
  24. geespot zegt

    13 februari 2016 om 11:46

    Oei, wat lelijk

    Login om te reageren
  25. jdvrs zegt

    13 februari 2016 om 18:50

    Dit is bij Carfix daar!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North