• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes A210 AMG

Leuke A, je ziet ze weinig!

Spotter: TimD
Geüpload op: 28 maart 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
A-klasse a210 AMG appspot Mercedes zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lamborghini huracan LP610
    Lamborghini huracan LP610
  • mercedes
    mercedes
  • Mercedes G-Klasse AMG
    Mercedes G-Klasse AMG
  • Mercedes s-klasse AMG
    Mercedes s-klasse AMG
  • Ferrari Testarossa
    Ferrari Testarossa
  • Dikke SL63
    Dikke SL63
  • RS 5 en een dikke supra
    RS 5 en een dikke supra
  • Mercedes g AMG
    Mercedes g AMG

Lees Interacties

Reacties

  1. murica zegt

    28 maart 2016 om 23:53

    Is dit nou echt of nep?

    Login om te reageren
    • m550d zegt

      29 maart 2016 om 00:10

      @murica: het “A210”-gedeelte is echt (140 pk, 1165 kg), het “AMG”-gedeelte niet.

      Login om te reageren
      • timd zegt

        29 maart 2016 om 09:12

        @m550d: even beter je huiswerk doen. ;) dat AMG is wel degelijk echt.. Of die AMG waardig is.. Nee dat niet! Maar die AMG badge is origineel!

        Login om te reageren
      • timd zegt

        29 maart 2016 om 09:16

        @m550d: “Er is iets vreemds met de Mercedes A210 Evolution. Bij Mercedes is het toch een wet dat de snelste versie AMG heet? Kennelijk geldt dat voor de A niet. AMG, de sportieve poot van Mercedes-Benz, heeft zich wel bemoeid met deze Evo, maar blijkbaar niet genoeg. Want veel verder dan wat uiterlijk vertoon gingen de heren van AMG niet. De motor van deze A210 heeft dus geen AMG-stempel; dat zou ook niet helemaal terecht zijn met een vermogen van slechts 140 pk. Met de 2,1-litermotor van de A210 is niets spannends gebeurd. Geen turbo, geen compressor, helemaal niets, niet eens vier kleppen per cilinder! Vandaar dat het vermogen blijft steken op 140 pk. Maar ondanks een leeggewicht van ruim 1.100 kilo is het toch niet behelpen met de A210 Evolution”

        Login om te reageren
    • timd zegt

      29 maart 2016 om 09:14

      @murica: is echt hoor :)

      Login om te reageren
    • western zegt

      29 maart 2016 om 11:38

      @murica: nep

      Login om te reageren
      • timd zegt

        29 maart 2016 om 12:51

        @western: is niet nep, lees bovenstaande ^

        Login om te reageren
        • m550d zegt

          29 maart 2016 om 16:33

          @timd: deksels. Ik weet van de bemoeienis van AMG, maar niet dat AMG ook een logootje had geplakt. Thanks voor de info ;-).

          Login om te reageren
  2. amgloverr zegt

    29 maart 2016 om 17:50

    geinig maar lelijk;)

    Login om te reageren
  3. john_deruijter zegt

    3 februari 2018 om 14:27

    Hey,dat is leuk! Dat is mijn auto geweest. Ik was de eerste eigenaar. Ik heb hem nieuw besteld bij Rüttchen Mercedes in Gorinchem.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North