• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mijn alfa romeo GT

Alfa romeo GT met novitec goodies (bumpers skirts spoiler Uitlaatsysteem) en chip door squadra-tuning

Spotter: boxtarus
Geüpload op: 19 maart 2016
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Alfa Romeo Alfa-Romeo-GT blauw mijn-auto spoiler tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Alfa Romeo GT
    Alfa Romeo GT
  • lamborghini diablo
    lamborghini diablo
  • Alfa Romeo GT
    Alfa Romeo GT
  • Alfa GT
    Alfa GT
  • mercedes is about to reveal something
    mercedes is about to reveal something
  • The dorchester
    The dorchester
  • S8
    S8
  • Alfa GT
    Alfa GT

Lees Interacties

Reacties

  1. stefanham zegt

    20 maart 2016 om 10:19

    Netjes!

    Login om te reageren
  2. daffaa zegt

    20 maart 2016 om 10:26

    Dik

    Login om te reageren
  3. flik2punt0 zegt

    20 maart 2016 om 10:46

    Heel erg dikke wagen ook leuk kleurtje en mooie platen man! Veel leuke en ook veilige kilometers toegewenst!!

    Login om te reageren
  4. peugeotgti zegt

    20 maart 2016 om 10:48

    Nice die dubbele pijpen. Mooie auto.

    Login om te reageren
  5. introductiemap zegt

    20 maart 2016 om 11:11

    Muah, niet mijn ding. Een spoiler op een GT…

    Login om te reageren
  6. koeckenbacker zegt

    20 maart 2016 om 11:56

    Mooie wagen, maar naar mijn idee had je beter kunnen investeren in een verlagingssetje ipv die spoiler.

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:25

      @koeckenbacker: hij k’s verlaagd maar hij staat wat ongelukkig half in een kuil

      Login om te reageren
  7. Vreddy_B zegt

    20 maart 2016 om 12:37

    Zo’n GT blijft een mooie auto! Maar hij moet nog wel een stukje zakken ;-).

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:24

      @Vreddy_B: hij is verlaagd maar de positie op de weg helpt niet mee. Hij staat met het voorwiel in een kuil

      Login om te reageren
  8. Hupke zegt

    20 maart 2016 om 12:47

    Zo’n spoiler zal ik nooit begrijpen…

    Login om te reageren
  9. baklava zegt

    20 maart 2016 om 12:50

    FWD en dan een spoiler. Waarom? Het ziet er niet uit en nut heeft het ook niet.

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      20 maart 2016 om 13:05

      @baklava: omdat een spoiler niet om tractie draait maar om grip, en ook een voorwielaandrijver heeft achterwielen..

      Login om te reageren
      • shalomleon zegt

        20 maart 2016 om 13:33

        @jochempie: 1, als ik de spoiler van de klep afhaal en de snelweg op draai maakt wel degelijk verschil in rechtuit stabiliteit

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          20 maart 2016 om 13:46

          @shalomleon: Er gingen zelfs mensen dood in de voorwiel/een beetje vierwielaangedreven Audi TT omdat er géén spoiler op zat..

          http://www.nytimes.com/2000/02/20/automobiles/audi-offers-tt-fix-after-5-deaths.html

          Login om te reageren
    • bmwe81 zegt

      20 maart 2016 om 13:20

      @baklava: staat deze spoiler ook niet te vlak om downforce te genereren? Lijkt erop dat hij aan de voorkant zelfs omhoog staat?

      Login om te reageren
      • Original_Arnoud zegt

        20 maart 2016 om 14:35

        @bmwe81:
        Dat maakt niet zoveel uit. Een spoiler genereert downforce door het vleugelprofiel. De bovenkant is vlak, de onderkant is bol. Daardoor moet de lucht onder de spoiler door een grotere afstand afleggen in dezelfde tijd als de lucht die eroverheen stroomt. Dus de lucht aan onderzijde gaat sneller en creëert daardoor onderdruk waardoor de spoiler naar beneden gezogen wordt. De spoiler zit vast aan de auto en dus wordt de auto naar beneden gedrukt.

        Login om te reageren
        • BaRa zegt

          20 maart 2016 om 18:43

          @Original_Arnoud: Nou… dat hangt ook een beetje van het soort spoiler af. Een van de zaken die spoilers soms ook doen is er voor zorgen dat de lucht aan de achterkant van de auto “lost”. Dat je, met andere woorden, turbulentie achteraan krijgt, waardoor de auto niet langer meer naar boven gezogen wordt. Ik ga gokken dat je voor echte downforce (in plaats van het doorbreken van de up-force) toch een tikje grotere spoiler nodig hebt dan wat er op deze GT staat. Maar als ik het mis heb, hoor ik het graag :-)

          Login om te reageren
  10. rixxy330d zegt

    20 maart 2016 om 12:52

    Bij een achterspoiler creëer meer druk op de achterwielen… Bij FWD-auto’s is het gewoon niet nodig…

    Login om te reageren
    • RobinM zegt

      20 maart 2016 om 12:57

      @rixxy330d: Ooit met een FWD met hoge snelheid halverwege een bocht abrupt t gas los gelaten (snap-oversteer)? Is toch wel lekker hoor als je achterwielen grip hebben!

      Login om te reageren
      • rixxy330d zegt

        20 maart 2016 om 18:35

        @RobinM: ja,1 keer nooit meer een FWD gereden… Levensgevaarlijk

        Login om te reageren
        • RobinM zegt

          20 maart 2016 om 18:51

          @rixxy330d: Een conclusie die erg kort door de bocht is… Mijn inschatting is dat het meer aan jou als chauffeur zal hebben gelegen dan aan FWD…

          Login om te reageren
    • Hubert zegt

      20 maart 2016 om 13:20

      @rixxy330d:

      Zeg dat maar eens tegen de Audi TT rijders van de eerste serie.

      Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      20 maart 2016 om 20:35

      @rixxy330d: wat een onzin. Alsof je bij de snelheden dat een spoiler effect heeft problemen hebt met overbrengen van aamdrijfkrachten… Gaat om verhogen van de asdruk op hogere snelheid ten gunste van stabiliteit en wegligging, ongeacht de aandrijving. Of hebben achterwielaangedreven auto’s ook geen voorspoiler…?

      Login om te reageren
  11. rixxy330d zegt

    20 maart 2016 om 12:55

    Met een achterspoiler creëer je druk op de achterwielen. Bij FWD-auto is het gewoon onnodig…

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      20 maart 2016 om 16:34

      @rixxy330d: ga maar ff op wiki wat info opzoeken over een spoiler. Awd fwd rwd voor optimale grip hebben ze juist achter een spoiler nodig.

      Login om te reageren
      • rixxy330d zegt

        20 maart 2016 om 18:34

        @rossi46audi: optimale grip in een Alfa? Wahahaha

        Login om te reageren
        • rossi46audi zegt

          20 maart 2016 om 18:48

          @rixxy330d: klopt dat heeft ie standaard al

          Login om te reageren
  12. stfu zegt

    20 maart 2016 om 12:56

    Booskijkers (eerder slaapkijkers) en een spoiler op een nette wagen als de GT. Onbegrijpelijk.

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:23

      @stfu: scheelt dat niet alles begrepen hoeft te worden

      Login om te reageren
  13. erwh zegt

    20 maart 2016 om 12:59

    Mooie platen, is dat een oude bunker op de achtergrond?

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:22

      @erwh: klopt ja

      Login om te reageren
  14. ar156sw zegt

    20 maart 2016 om 13:03

    De “goodies” maken hem niet mooier en 4 pijpjes voor een 2 liter 4 cilinder is wat overdreven, maar verder een mooie auto :)

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      20 maart 2016 om 13:28

      @ar156sw: hallo Mercedes-AMG A45/CLA45/GLA45/ VW Golf 7 R/Audi S3

      Login om te reageren
      • Donstil zegt

        20 maart 2016 om 13:31

        @thomcarspotter: Ja die hebben twee tot drie keer zoveel vermogen :D

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          20 maart 2016 om 20:37

          @Donstil: Mmmmaar nog steeds maar 1 uitlaatraject met twee dubbele eindstukken – correct me if I’m wrong here… Dus wat maakt het uit?

          Login om te reageren
      • ar156sw zegt

        20 maart 2016 om 22:58

        @thomcarspotter: Inderdaad, ook overdreven allemaal :D

        Login om te reageren
  15. jochempie zegt

    20 maart 2016 om 13:04

    Ik vind ‘m niet zo mooi maar mijn auto is dat voor jou misschien weer niet ;) veel plezier ervan iig!

    Login om te reageren
  16. klaasjevaak zegt

    20 maart 2016 om 13:04

    Sorry, maar die booskijkers en spoiler maken van een Italiaanse schoonheid een echte pauperwagen.

    Login om te reageren
  17. mstiic zegt

    20 maart 2016 om 13:06

    Echt waar zo’n spoiler maakt het gelijk afknapertje!! Jammer.

    Login om te reageren
  18. him zegt

    20 maart 2016 om 13:10

    Echt heel jammer dit!!!

    Login om te reageren
  19. tvklarenbosch zegt

    20 maart 2016 om 13:12

    Zonde

    Login om te reageren
  20. jippie zegt

    20 maart 2016 om 13:16

    Mooie foto’s. Auto is minder. Liever mijn eigen GT uit 2008 met 51.000km. Staat te koop op marktplaats voor EUR 8.950 (Advertentie m1032220484)

    Login om te reageren
    • mrniesoe zegt

      20 maart 2016 om 13:58

      @jippie: niet adverteren ?

      Login om te reageren
    • BRT zegt

      20 maart 2016 om 14:07

      @jippie: Dat is inderdaad hoe zo’n GT hoort te zijn. Van deze blauwe mogen er wel wat dingen af worden gesloopt, voor het weer een nette auto is.

      Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      20 maart 2016 om 14:52

      @jippie: Liever doorsparen voor een Brera.

      Login om te reageren
      • audir8v10 zegt

        20 maart 2016 om 17:00

        @Jochempie: uh ja voor de looks misschien… Vriend had een Brera V6, super zwaar en heel traag hok. Was een enorme tegenvaller om erin te rijden!

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          20 maart 2016 om 17:31

          @audir8v10: Ik zou de Alfa GT ook enkel voor de looks uitkiezen, en wat dat betreft doet de Brera het beter.

          Login om te reageren
    • coffeecup zegt

      20 maart 2016 om 17:18

      @jippie: veel mooier. Deze GT is aardig geprobeerd maar die achterspoiler werkt op de lachspieren.

      Login om te reageren
  21. henrie zegt

    20 maart 2016 om 13:17

    Om Finkers maar te parafraseren: “Dat heeft zo’n auto toch niet nodig…”

    Login om te reageren
  22. steiger zegt

    20 maart 2016 om 13:20

    Tja, het was al niet alfa’s beste periode, maar nu is het ook nog eens een echt Tokkie wagen. Zonde.

    Login om te reageren
  23. jrsmoke zegt

    20 maart 2016 om 13:26

    Die dubbel uitlaat staat hem goed!

    Die ondersteboven sneeuwschuiver daarentegen…

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      20 maart 2016 om 15:01

      @jrsmoke: niet op een laf 4 cilindertje ;)

      Login om te reageren
      • rossi46audi zegt

        20 maart 2016 om 16:44

        @bofkont: weet niet hoeveel pks jou waggie heeft maar 166 pk uit een atmosferische 2.0 zijn echt geen beroerde cijfers. Een 2.0 jts is een rap blokje

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          21 maart 2016 om 19:36

          @rossi46audi: Die 166pk haalt hij niet, blok vervuild door een constructie fout, de oudere 2.0 twinspark 150pk is zelfs sneller, bij introductie destijds klaagden de nieuwe eigenaren steen en been dat ze eruit gereden werden door die oude 2.0 twinspark.
          Hier een leuk stukje achtergrond info.
          http://www.squadra-tuning.nl/20-jts-tuning.html

          Login om te reageren
        • bofkont zegt

          21 maart 2016 om 19:39

          @rossi46audi: en als antwoord op je vraag, 218pk ;)

          Login om te reageren
        • bofkont zegt

          21 maart 2016 om 19:39

          @rossi46audi: hmmm de rest van mijn reactie moet nog goed gekeurd worden, dus die hou je nog te goed.

          Login om te reageren
  24. Donstil zegt

    20 maart 2016 om 13:30

    Belh knakentuning is nooit echt mijn ding geweest. Alfa ook niet trouwens, van buiten is het Orgineel een leuke coupe maar het interieur is om te huilen.

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      20 maart 2016 om 15:05

      @Donstil: Tja dat is een kwestie van persoonlijke smaak, ik vind ook het interieur prachtig.

      Login om te reageren
    • c-greg zegt

      20 maart 2016 om 15:11

      @Donstil: dus dit interieur vind jij om te janken voor een auto met de basis uit 2004? http://www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2008/02/Francois/normal_alfa_gt_blackline_iii_04.jpg

      Sorry hor zijn weinig merken in de betaalbare klasse die dit nadeden in die tijd

      Login om te reageren
      • Donstil zegt

        20 maart 2016 om 17:47

        @c-greg: Yup dat zei ik toch al. Design is niet fraai en laten we het helemaal maar niet hebben over de gebruikte materialen. Zelfs LEGO wordt van hoogwaardiger kunstof gemaakt.

        Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        20 maart 2016 om 20:38

        @c-greg: sorry, vind het eigenlijk ook geen pan…

        Login om te reageren
        • c-greg zegt

          20 maart 2016 om 21:16

          @davelepeef: ok dat kan. Heb er zelf 1 gehad uit 2005 en vind het voor ze leeftijd een heel fraai interieur met geweldige stoelen met top kwaliteit leer. Als ik dan naar bmw en vw uit die tijd kijk daar moet ik van janken.

          Login om te reageren
  25. lompey zegt

    20 maart 2016 om 13:34

    Jammer van die Tupperware spoilert

    Login om te reageren
  26. sracert zegt

    20 maart 2016 om 13:49

    Mooie kleur en auto. pers. smaken verschillen (gelukkig). have fun!

    Login om te reageren
  27. nidlaobud zegt

    20 maart 2016 om 13:58

    Sjonnie is in de club!

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:19

      @nidlaobud: geef sjonnie maar een biertje dan.

      Login om te reageren
  28. desjonnies zegt

    20 maart 2016 om 14:07

    Eigenlijk heb ik nooit begrepen waarom dit model niet bij bossen meer is verkocht, prijsd kwaliteit verhouding was goed, iedereen loopt altijd over bijvoorbeeld die Scirocco te zagen, terwijl dit minstens zo leuk is zo niet leuker.
    Ok ik ben bevoordeeld maar toch .

    Login om te reageren
    • BaRa zegt

      20 maart 2016 om 18:46

      @desjonnies: +1. Zelf ben ik gestruikeld over het geruis van de buitenspiegels bij 120 per uur. Toevallig een snelheid die je vaak rijdt. Commentaar van de verkoper? Zet de radio wat harder. Dat heeft hem de order gekost.

      Login om te reageren
      • sjonnie82 zegt

        20 maart 2016 om 22:42

        @BaRa: goed afgehandeld ? had jij een laffe rede om nee te kunnen zeggen….

        Login om te reageren
      • pinut187 zegt

        22 maart 2016 om 04:20

        @BaRa: andere spiegels erop? En ik rij alrijd met muziek aan dus ik heb er weinig last van..

        Login om te reageren
  29. allesmetturbo zegt

    20 maart 2016 om 14:09

    Zelf ook veel km’s in een GT 2.0jts met squadra tuning gereden, veel plezier in gehad! Die spoiler is niet mijn ding maar verder erg leuke auto. Interieur is veel mooier dan het saaie vag spul. Rijdt zeker met Q2 diff en eibach bilsteil sportiva set echt fantastisch!

    Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      20 maart 2016 om 16:47

      @allesmetturbo: saai oke dat is smaak maar kwalitatief is het duitse spul echt vele malen beter. Waaronder VAG

      Login om te reageren
  30. trustmeiamanengineer zegt

    20 maart 2016 om 14:17

    Prachtige wagen. Maar die booskijkers…. Dat kan echt niet op een Italiaan met klasse, hoor thuis op een Golf 3. En de spoiler is misschien ook een tikkie overbodig. Velgen zijn top, heb ik zelf ook op m’n 147 ;)
    Maargoed, het is jouw auto en je mag er mee doen wat je wilt natuurlijk! Dus veel plezier ermee! Dingen rijden heerlijk.

    Login om te reageren
  31. paulloper zegt

    20 maart 2016 om 14:21

    Vanwaar die gigantische wheelgap bij de voorwielen, terwijl de auto achter verlaagd lijkt.

    Login om te reageren
    • coffeecup zegt

      20 maart 2016 om 17:19

      @paulloper: gewicht van de spoiler waarschijnlijk.

      Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:18

      @paulloper: de auto is professioneel verlaagd met een veren/demper set van bilstein. Echter het voorwiel staat in een geul vandaar de rare stand

      Login om te reageren
  32. bofkont zegt

    20 maart 2016 om 15:04

    Man wat een pauper ding met die sloomkijker/spoiler en taartschep,batterij nep uitlaten, en dan als kers op de taart de slechtste motor die je kon kiezen de 2.0 JTS, die bij lange na niet zijn opgegeven vermogen haalt doordat deze eerste direct ingespoten motor gigantisch vervuild intern door een ontwerp fout.

    Origineel een wonderschoon ontwerp, en als 3.2 V6 niet te versmaden.

    Login om te reageren
  33. maarten020 zegt

    20 maart 2016 om 15:59

    erg jammer dit, maar het gaat er natuurlijk om dat de eigenaar het wel mooi vind…

    Login om te reageren
  34. lawewing77 zegt

    20 maart 2016 om 17:29

    Over smaak valt uiteraard niet te twisten, maar als je een foto-reportage van je bolide op AB plaats dan moet je ook tegen kritiek kunnen.

    De GT vind ik een erg mooie auto. Het verfijnen van de looks van een auto moet kunnen maar hier is de eigenaar in mijn ogen lichtelijk doorgeslagen. Vooral de ubbele uitlaat aan weerszijden en ‘nep ogende’ spoiler maken het “af”. Daarbij vraag ik me af wat deze spoiler voor nut heeft, eens te meer omdat deze auto volgens mij het vermogen mist om echt nut te hebben van een spoiler. Al met al krijgt deze GT, in deze “uitvoering” van mij een ’thumbs down’.

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:17

      @lawewing77: liever dit soort kritiek dan heb ‘de grond instampende kritiek’ van kortzichtige personen

      Login om te reageren
  35. Pordon zegt

    20 maart 2016 om 18:32

    Ik probeer over het algemeen altijd positief te reageren op de eigen auto’s maar dit soort dingen kan ik echt niet begrijpen.

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:15

      @Pordon: scheelt weer dat je niet alles hoeft te begrijpen

      Login om te reageren
  36. BaRa zegt

    20 maart 2016 om 18:48

    Zeer mooie kleur, altijd een fan geweest van de GT. Maar voor mij mag die Novitec-opsmuk er toch wel af.

    Login om te reageren
  37. 9000cse zegt

    20 maart 2016 om 19:00

    Ik gun je er heel veel plezier mee en hoop, dat je hem zo erg mooi vindt. Ik zou hem echter niet zo uitgevoerd willen hebben. Maar natuurlijk ieder zijn ding. ;-)

    Login om te reageren
  38. alfablog zegt

    20 maart 2016 om 21:00

    Origineel blijft hij ook op termijn begeerlijk.

    Liefst met de V6 of twinspark motoren.

    Spoiler doet afbreuk, net als de booskijkers. De uitlaat vind ik nog kunnen. Standaard zit rechts ook een dichtgemaakte uitsparing meen ik te herinneren.

    Mooie kleur blauw.

    Login om te reageren
  39. edgar zegt

    20 maart 2016 om 21:24

    Oei oei, knakentuning op een Alfa! Blijft zonde, origineel is het een schone Italiaanse dame.

    Login om te reageren
  40. carsvdv zegt

    20 maart 2016 om 22:22

    De spoiler had inderdaad misschien niet gehoeven, maar voor de rest dikke wagen! Heb zelf de FIAT Punto evo met novitec pakket en de tuning van squadro. Veel plezier met de GT

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:14

      @carsvdv: alles zat er zo op toen ik hem kocht pas geleden dus laat ik het maar zitten. Weer eens wat anders. Zag jouw punto laats ook staan hier. Mooi ding. Jij ook veel veilige kilometers geweest

      Login om te reageren
  41. sjonnie82 zegt

    20 maart 2016 om 22:40

    Wat een niveau weer zeg…. Beetje zeuren over spoiler dit dat waarschijnlijk heeft 90% van deze mensen of geen auto of een golf2 met Audi velgen. Als iets je smaak niet is so be it, maar alleen maar bedenkelijk reageren op een spoilerset…

    Misschien leuk weetje, ik heb deze auto ooit verkocht toen deze origineel was en ik nog bij preuninger werkte ?

    Login om te reageren
    • boxtarus zegt

      20 maart 2016 om 23:12

      @sjonnie82: dat is inderdaad een leuk weetje. Had je de man ook niet gewoon stoelverwarming kunnen aansmeren. Dat is het enige wat ik mis haha. De auto is nu 176,000 km verder en het rijd nog heerlijk. Heb hem zelf 1 maand

      Login om te reageren
  42. naamloos3 zegt

    20 maart 2016 om 22:44

    vernacheld ..

    Login om te reageren
  43. sjonnie82 zegt

    20 maart 2016 om 22:45

    Kan niet bewerken…. Wilde nog zeggen dat de meeste waarschijnlijk nog op een Giletta runner rondrijden en denken hoe kan ik een auto betalen….

    Login om te reageren
  44. Alfarobert zegt

    21 maart 2016 om 08:34

    Spoiler achter zit er gewoon omdat de eigenaar het leuk vindt staan. Bij de snelheden op de Nederlandse wegen heeft niemand hem voor de downforce. Denk ja dat een Ferrari of Lamborghini op onze wegen zonder die spoilers,etc.van de weg vliegt?

    Login om te reageren
  45. natnek zegt

    21 maart 2016 om 08:43

    Mooie bella. Maar die spoiler hoeft echt niet

    Login om te reageren
  46. mclovin zegt

    21 maart 2016 om 16:16

    Wordt er naar mijn idee niet mooier op met zo’n spoiler en al helemaal misplaatst op een 2 liter 4 cilinder.

    Login om te reageren
  47. pinut187 zegt

    22 maart 2016 om 04:21

    Booskiijkers eraf graag..

    Login om te reageren
  48. dragspert zegt

    23 maart 2016 om 07:52

    @boxtarus: Zag ik jou vanmorgen niet rijden op de N3? Je ging van de N3 de A16 op richting Rotterdam.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North