@rickie2811: Het zijn een soort van flippers, alleen kun je hierbij zowel links als rechts op het stuur op en terug schakelen, drukken is een versnelling hoger, naar je toe halen een lager
@mustang84664: raar, ik dacht juist dat naar je toe halen een versnelling hoger was, omdat dat dan gemakkelijker ging tijdens het accelereren door de krachten waarmee je zelf naar achter wordt gedrukt. En dat drukken een versnelling lager was, ook door die krachten die je dan hebt. Maar het kan gerust dat dat hier anders is hoor.
@pietertjep85d: het is inderdaad een beetje tegenstrijdig, maar toch is er iemand daar in Stuttgart van mening geweest dat dit beter werkt, wennen is het wel als je tijdens een vlotte inhaalmanoeuvre in de hitte van het moment met 8.000rpm wilt opschakelen, PDK vangt de verloren tijd gelukkig goed op
Netjes 249 met één hand haha
Eigen auto?
@nigel: nope, maar de eigenaar zei zelf tegen mij dat ik niet te bang moest zijn om hem op zijn staart te trappen
@mustang84664: haha lekker! Maar dit is geen echte mk2 ofwel? Rare verhoudingen anders
@nigel:dit is een originele 997 mk 2
@nigel: met de 7-traps PDK bak
@mustang84664: ????
Gelukkig kun je met dit type stuur aan beide kanten op en terug schakelen
@mustang84664: hoe werkt dit systeem eigenlijk. Vraag het me altijd af als ik zulke flippers zie.
@rickie2811: Het zijn een soort van flippers, alleen kun je hierbij zowel links als rechts op het stuur op en terug schakelen, drukken is een versnelling hoger, naar je toe halen een lager
@mustang84664: raar, ik dacht juist dat naar je toe halen een versnelling hoger was, omdat dat dan gemakkelijker ging tijdens het accelereren door de krachten waarmee je zelf naar achter wordt gedrukt. En dat drukken een versnelling lager was, ook door die krachten die je dan hebt. Maar het kan gerust dat dat hier anders is hoor.
@pietertjep85d: Klopt, hier is dat anders, later hebben ze het omgedraaid dacht ik.
@pietertjep85d: het is inderdaad een beetje tegenstrijdig, maar toch is er iemand daar in Stuttgart van mening geweest dat dit beter werkt, wennen is het wel als je tijdens een vlotte inhaalmanoeuvre in de hitte van het moment met 8.000rpm wilt opschakelen, PDK vangt de verloren tijd gelukkig goed op
Mooi uitgevoerd zo
Een 911 met iPhone kwaliteit?
Goede configuratie zo, mooie bak
Begrenzer?
@kaasisslecht: Porsche begrenst niet ?
@kaasisslecht: 282 is de max. Topsnelheid