@nopetrolnofun: met wat rij jij omhooggevallen heikneuter!! Dit is een fantastische wagen die zowel een laag verbruik als rijplezier en luxe kan combineren. Ook de technologie en de styling is lekker uniek(en mooi! Pfff
@oemplus: oftewel, een leasebak die niet weggelegd is voor 99% bestaande leasebak fetisjes wat je op het wegennet ziet waarbij je grijs begint te zien van alle wannabe GTE’s , renault’s en 308 sw’s
@elias: dus volgens jou redenering mag je enkel oordelen over een auto als je zelf een betere hebt? Ik vind de i8 ook niet mooi, en dat zeg ik zeker niet omdat ik jaloers ben en ik hem niet kan betalen.
@baap: naast dat je reactie de mijne perfect legitimeert, is pikmeten een algemene term voor iemand die z’n succes constant naast dat van anderen moet leggen, een nadeel van het kapitalisme. Veroorzaakt alleen stress en ongelukkigheid. Heeft niets te maken met letterlijk je pik meten.
@Jochempie: tuurlijk zit me dit hoog, mag die knul geen negatieve mening over een auto hebben zonder dat ‘m wordt gevraagd zelf te vermelden wat ‘ie rijdt? Hoe is één en ander met elkaar verbonden dan? Overigens doen jullie boven me weer precies hetzelfde, jullie kunnen geen commentaar en vergelijking los van elkaar zien.
@baap: bizar dat niemand uit de reactie van @nopetrolnofun het verschil haalt tussen een negatieve mening en iemand gunnen dat hij zijn auto in puin rijdt. Mijn mening: als je het iemand gunt om zijn auto in de puin te rijden, heb je geen respect voor auto’s en hoor je hier niet thuis.
Alle panelen van de i8 zijn verwisselbaar, dus als de aansluitpunten nog in orde zijn kun je er gewoon nieuwe opklikken. Weinig aan de hand dus, op het oog!
Lekker boeiend, het is net een Mitsubishi Colt 1.5 CZT, alleen met elektrische motor erbij en wat sneller uiterlijk. Van mij mogen alle i8’s in de Schredder.
Met ducktape gaat dat denk nie lukken
Zo zie ik ze liever!
@nopetrolnofun: met wat rij jij omhooggevallen heikneuter!! Dit is een fantastische wagen die zowel een laag verbruik als rijplezier en luxe kan combineren. Ook de technologie en de styling is lekker uniek(en mooi! Pfff
@elias: no words needed
@elias: Oftewel, leuke leasebak…
@oemplus: oftewel, een leasebak die niet weggelegd is voor 99% bestaande leasebak fetisjes wat je op het wegennet ziet waarbij je grijs begint te zien van alle wannabe GTE’s , renault’s en 308 sw’s
@elias: dus volgens jou redenering mag je enkel oordelen over een auto als je zelf een betere hebt? Ik vind de i8 ook niet mooi, en dat zeg ik zeker niet omdat ik jaloers ben en ik hem niet kan betalen.
@elias: hou toch op man
@elias: is dit je standaard zin als bmw verkoper?
@elias: Wat heb je aan een laag verbruik bij een afschrijving van 15k per jaar?
@elias: niet alle comments gaan over pikmeten, sukkel..
@jochempie: Wat een oprechte reactie. Dat zegt genoeg over jou kleine Jochem.
@baap: naast dat je reactie de mijne perfect legitimeert, is pikmeten een algemene term voor iemand die z’n succes constant naast dat van anderen moet leggen, een nadeel van het kapitalisme. Veroorzaakt alleen stress en ongelukkigheid. Heeft niets te maken met letterlijk je pik meten.
@baap: niks voor niks “pie” achter zijn naam.
@jochempie: lekker volwassen, sneue knaap!
@Jochempie: Het zit je wel hoog he, die kleine pimmel van je. Kun je ook nog aan iets anders denken?
@alcantara: nee, m’n laatste 500 reacties gingen over piemels.
@Jochempie: tuurlijk zit me dit hoog, mag die knul geen negatieve mening over een auto hebben zonder dat ‘m wordt gevraagd zelf te vermelden wat ‘ie rijdt? Hoe is één en ander met elkaar verbonden dan? Overigens doen jullie boven me weer precies hetzelfde, jullie kunnen geen commentaar en vergelijking los van elkaar zien.
@elias: Don´t feed the trolls please
@nopetrolnofun: jij kan echt het niet hebben dat sommigen mensen zo’n mooie/dure auto kunnen betalen he
@nopetrolnofun: foto 2 lijkt inderdaad net de neus van een prius
@nopetrolnofun: Dus het komt er op neer dat jij het gunt dat iemand z’n auto crasht. Manmanman, held!
@baap: bizar dat niemand uit de reactie van @nopetrolnofun het verschil haalt tussen een negatieve mening en iemand gunnen dat hij zijn auto in puin rijdt. Mijn mening: als je het iemand gunt om zijn auto in de puin te rijden, heb je geen respect voor auto’s en hoor je hier niet thuis.
Herstellen ?
Vast wel, op z’n minst in Polen of zo ?
i8 … ecokeuze.
Of toch niet helemaal …
Groot nadeel: de instap.
@tigersport: helemaal mee eens, de instap is echt een kunstje opzich zelf haha
@47cars: Dat klopt; https://youtu.be/37kVzZJaJ1M :)
Zeker wel te maken! Kosten zijn alleen wel hoog…
Zo zie ik hem graag
Als je maar geld genoeg hebt is alles te repareren
Zo zouden ze allemaal moeten zijn. Wat een gedrochten zijn die auto’s toch?
@crocodiledundee: pracht bak!
ik denk dat ie niet meer te redden is hahah zo zonde
hoe de F* is dat gebeurt btw
@amazingwheelsniels: deze komt gewoon weer op de weg.
als dit nou ff met zo’n i3 gebeur
Was dat carbon of staal? Carbon wordt hele panelen vervangen, en dan kun je zo te zien de halve auto opnieuw voorzien van een carrosserie..
@guusboum: volgens mij carbon of SMC (geperst glasvezel), en inderdaad, is ontworpen om te vervangen. Het verwisselen is heel eenvoudig.
Zie de schade liever aan de achterkant, voorkant is wel mooi.
Ziet er erger uit dan het is volgens mij
Als je nou eens heel hard achteruit gaat en een abrupte stop maakt, vliegt die Porsche 911 dan uit de achterbumper?
Het is maar een i8
Alle panelen van de i8 zijn verwisselbaar, dus als de aansluitpunten nog in orde zijn kun je er gewoon nieuwe opklikken. Weinig aan de hand dus, op het oog!
Lekker boeiend, het is net een Mitsubishi Colt 1.5 CZT, alleen met elektrische motor erbij en wat sneller uiterlijk. Van mij mogen alle i8’s in de Schredder.
Als de airbags niet zijn gebruikt is het meestal wel op te lossen
@ko4n: ligt er vuile was op het dashboard?
Volgens mij heeft de bestuurder wel pijn aan z’n bollie…
Vergeet ook niet dat de motor bij de i8 achterin ligt. Dit is volgens mij perfect te fixen.
Vreemde barst in de voorruit. Lijkt wel alsof iemand z’n gordel niet aanhad.