• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M6 Competition Edition

Heb deze M6 al een tijdje, het is een Competition Edition M6. Toen BMW bekend maakte dat ze met de productie van de E63 M6 zouden stoppen, en daarmee ook de S85 V10 hebben ze deze gelimiteerde oplage uitgebracht. 100 waren er beschikbaar voor productie, uiteindelijk zijn er slechts 63 geproduceerd waarvan 55 links gestuurd. De verschillen met de "reguliere" M6 zijn o.a. de kleur, interieur, velgen (breder), onderstel, DSC en differentieel. Zelf heb ik als enige aanpassing nog Eisenmann Race dempers laten monteren. Als bonus nog 2 foto's van de M6'en die ik hiervoor heb gehad.

Spotter: bobbyv10
Geüpload op: 3 juni 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
6-serie BMW coupe E63 grijs M6 mijn-auto
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Klassieke Renault
    Klassieke Renault
  • BMW M6 E63
    BMW M6 E63
  • BMW M4 GTS
    BMW M4 GTS
  • BMW M6 E63
    BMW M6 E63
  • Porsche 958 Cayenne GTS MK II
    Porsche 958 Cayenne GTS MK II
  • BMW M6 E63
    BMW M6 E63
  • BMW M6 E63
    BMW M6 E63
  • Nick is dik
    Nick is dik

Lees Interacties

Reacties

  1. ngevers2000 zegt

    3 juni 2016 om 23:51

    Prachtige wagen ?, zowel het interieur als exterieur is naar mijn mening hellemaal perfect!

    Login om te reageren
  2. schuiftrompet zegt

    3 juni 2016 om 23:54

    Echt supergaaaaf

    Login om te reageren
  3. rvds15 zegt

    4 juni 2016 om 00:16

    Dat interieur is wel echt rete gaaf! Blijf dat leer van BMW prachtig vinden.

    Login om te reageren
  4. nvn1993 zegt

    4 juni 2016 om 00:51

    Hoe is het Eisenmann systeem? Ik wil voor mijn e90 m3 een eisenmann race uitlaat kopen met verbindingsstukken, is het wat?

    Login om te reageren
    • bobbyv10 zegt

      4 juni 2016 om 11:43

      @nvn1993: Eisenmann ben ik tevreden over, had het ook al onder m’n ex M6 zitten. De V10 klinkt er echt heerlijk door, iedere keer op en terugschakelen is een feest. Maar voor lange afstanden is hij iets te hard met snelheden boven de 130km/h. Maar ik denk dat je M3 wat beter is geïsoleerd vanwege het hebben van raamstijlen en iets langere uitlaat. Aanrader dus!

      Login om te reageren
  5. nvn1993 zegt

    4 juni 2016 om 00:52

    Btw een onwerkelijk dikke auto zeg. Echt een collectors item!!!!

    Login om te reageren
  6. romeoalfa zegt

    4 juni 2016 om 00:56

    Fantastisch uitgevoerd! Heerlijk om hier iedere morgen in te mogen stappen. Wat een beauty!

    Login om te reageren
  7. minicoopers zegt

    4 juni 2016 om 01:38

    wow ?

    Login om te reageren
  8. edjehaze zegt

    4 juni 2016 om 01:51

    Wat een dik apparaat

    Login om te reageren
  9. kahraman11 zegt

    4 juni 2016 om 08:27

    Prachtig?

    Login om te reageren
  10. brandon1997 zegt

    4 juni 2016 om 09:58

    Wat een gaaf ding! Geniet er vooral van!

    Login om te reageren
  11. bmwm3e92 zegt

    4 juni 2016 om 10:13

    Geweldige auto! Waarom hebben ze er uiteindelijk maar 63 gemaakt?

    Login om te reageren
    • bobbyv10 zegt

      4 juni 2016 om 11:45

      @bmwm3e92: Thnx! Ik denk omdat er uiteindelijk slechts 63 orders voor zijn geplaatst toen de E63 definitief uit productie ging. De laatste, dus productienummer 63 heeft overigens nummer 100 gekregen op de interieur badge.

      Login om te reageren
  12. ozer1907 zegt

    4 juni 2016 om 18:52

    Echt een mooie bak zeg! Hou sowieso van de e60 en de e63. Zeker vanwrge de v10!

    Login om te reageren
    • bobbyv10 zegt

      5 juni 2016 om 13:22

      @ozer1907: Thnx! V10 is echt een pareltje en verveelt nooit.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North