De Audi S7 van DJ Hardwell staat te koop in Drachten
Dealer Hylkema heeft 'm als het goed is volgende week in de showroom staan! De Audi uit 2014 heeft 44.000 km op de teller staan en mag mee voor 84.950 euro. De S7 is onder meer voorzien van een Bose Surround-systeem en keramische remmen.







Ik hoop dat dit niet de advertentie foto’s zijn, anders had ‘ie de beestjes wel eerst even van de spiegels af mogen vegen…
@Ozan: Alleen de spiegels maar?
@ozan: Ja en het pakje peuken in de middenconsole weg mogen halen. Zo geef je de indruk dat er in gerookt wordt…
@venividivici: idd, die was me nog niet eens opgevallen!
@venividivici: er staat niet voor niets ’tabak’ op zijn nummerplaat ?
Ziet er al uitgeleefd uit. Zie bijvoorbeeld de interieur trims bij de passagierskant.
@bsxc2: das normaal bij een audi van 2 jaar.
wat een mooie materialen gebruik audi toch.#troep
@hplh: audi gebruikt wel degelijk goede materialen. Maar goed audi = vag hé en dat moet afgezeken worden
nooit in gerookt zie foto :-)
Nee dankje, dat de Audi van DJ Hardwell geweest is interesseert mij geen fluit en daarnaast zijn er wel mooiere exemplaren te vinden…
Een S7 met dealerplaten uit Breda: gegarandeerd dat je door de wouten wordt aangezien voor pillenboer of wietgigant.
@gash: Dat noemen we hier nachtapotheker…
Had ie maar een s7
Dj Who?
@pinut187: kom op zeg..
@pinut187: 187??
@pinut187: Oh wow. Ik hoop dat je een troll ben. Het is niet mijn soort muziek ( ik luister naar metal ) maar zelfs ik weet wie hij is.
@pinut187: Dat moet een zware steen zijn waar je onder leeft :P
@f40racer: serieus ik ken dj hardwell alleen van wat ik hier over hem lees.
@gerjan: Das potverdomme een kleine wereld waarin jij leeft dan…
@pinut187: Kansloos
Veel te duur. Via mobile.de kom je ze tegen vanaf zo’n €55.000 voor 2014 met minder kilometers. Ja dan moet je hem nog invoeren maar das een stuk goedkoper dan €30.000. (En dan kan je laten doen, daar heb je dan namelijk meer dan genoeg geld voor over)
Dat die DJ er in heeft gereden is eerder slecht voor de waarde can de s7 dan goed ben ik bang. Wat heb jij liever? Een s7 van een directeur van een duits bedrijf of een s7 van een DJ?
@jackass266:
Niet helemaal waar.
1. Een auto met zo’n hoge CO2 uitstoot importeren vanuit Duitsland kost je nog een serieus bedrag aan rest-BPM. Kun je ovragen, maar het gaat je nog serieus geld kosten.
2. Je hebt een import. Importauto’s zijn bij inruil minder waard. Altijd zo geweest. Dit is een origineel NL auto.
3. Het is een jonge S7 die door een dealer is onderhouden. Is niet zo veel mis mee.
4. Hoe weet je dat de S7 uit Duitsland is gebruikt door een directeur? Het zou kunnen. In Duitsland heb je ook DJ’s…
@willeme: ik gok, maar dat is een gokje tussen 10 & 15 k aan rest bpm. Dus te duur.
@jackass266: Inderdaad. Een gokje. Die 20k aan BPM ga je wel halen denk ik. Je moet ook de opties meerekenen. Deze S7 is behoorlijk vol, inclusief de peperdure keramische remschijven.
Daarbij blijft een import een import, dus minder waard dan een NL auto. Er staan niet veel S7’s te koop, dus kun je min of meer je prijs bepalen. Gevoelsmatig zit íe zeker aan de hoge kant, maar als er maar 6 in NL staan kun je bijna vragen wat je wilt…
@willeme: Een import hoeft zeker niet goedkoper te zijn dan een Nederlands exemplaar. Een Duitser heeft vaak meer opties op de auto zitten, dus kan er evenveel voor gevraagd worden dan een NL auto.
@bsxc2: Je maakt twee fouten.
Duitse auto’s zijn bijvoorbeeld niet altijd ‘vol’ uitgevoerd. Een kale BMW 535i of Astra 2.0T komt daar nog wel voor, hier in Nl zijn ze vaak comleter. Uiteraard heb je ook veel complete auto’s in Duitsland. Veel grotere markt.
Bij twee gelijkwaardige auto’s (Bouwjaar, kilometers, uitrusting) is een import altijd minder waard. Altijd. Handel ;-)
@willeme: de laatste jaren is de BPM volledig CO2 afhankelijk. Dure opties hebben dus geen invloed meer, enkel als je de aangifte baseert op koerslijst of taxatie. Verder sluit ik me overigens volledig bij je aan.
@rodger: dat over de invloed van opties is niet 100% waar. Soms hebben opties invloed op de CO2 uitstoot. Bijvoorbeeld een automaat of sportpakket met grotere wielen.
@willeme: nee dat hoeft niet hoor, je kunt kiezen of je aangift wil doen op taxatierapport of bpm obv co2 uitstoot (opties maakt dan niet meer uit) met afschrijving via tabel of koerslijst
@willeme: werk je bij een Nederlands autobedrijf? Ik heb al 5 auto’s geïmporteerd uit Duitsland en stuk voor stuk waren dit nettere auto’s dan Nederlandse. Daarnaast veel minder kilometer auto’s en scheelde het aanzienlijk met Nederlandse prijzen. In enkele gevallen duizenden euro’s.. Laatste tijd zijn sommige auto’s niet meer interessant om te importeren, maar ze zitten er zeker tussen. 47900 incl btw is een gelijkwaardige auto. Op die auto uit 2012 zit 7200 rest bpm… Nog wat andere kosten. Laten we er 10k van maken -> 57900…
@kritisch: klopt en in DE zie je ook de vorige eigena(a)r(en). Dan zie je nog steeds niet of de vorige eigenaar directeur was maar iig wel of ie dj was…
@okmer: o… Hoe zie je dat? Hier kun je het overigens ook terug vinden… Inclusief particulier dan wel zakelijk als eigenaar
@alassad: het is gebruikelijk dat je de registratiepapieren van de vorige eigenaar krijgt en daarop kun je ook het aantal eigenaren zien. Verder staan er zware straffen op het niet melden van (herstelde) schade aan de auto. Als dat later uitkomt kan de handelaar z’n zaak wel sluiten. Dit zorgt ervoor dat men hier erg stipt in is (en de aard van het het volkje…)
@kritisch: Ik denk dat je niet goed gelezen hebt. Bij twee gelijkwaardige auto’s is de NL auto altijd meer waard dan de import.
Dat je een goede auto kunt importeren is waar, maar niet relevant.
Daarbij geef je een krom voorbeeld met een 2012 S7. Deze komt uit 2014. Niet te vergelijken dus. Zeker in de eerste paar jaren is de BPM afdracht hoger.
Wat je verder zegt zal allemaal prima zo kunnen zijn, maar is neit relevant ;-)
@willeme: voor de import hoe ouder hoe beter. Mij maakt het persoonlijk niks uit of een auto uit 2010 of 2014 is, als de kilometers gelijk zijn en de papieren in orde is de auto voor mij gewoon gelijk. In het geval van de s7 is er ook geen facelift.
De restwaarde is wat mij betreft garage gelul. Ze zijn allemaal bang dat mensen naar Duitsland gaan om een auto te zoeken. Recent bij een r-klasse gekeken, nog niet het woord importeren in mn mond gehad en de verkoper kwam Al met spook verhalen…
Voor iemand die een s7 zoekt lijkt mij 28k heel relevant. Maar meningen verschillen! Sommige hebben liever een auto die nieuwer is en meer gelopen heeft. Conclusie voor mij is dat deze auto te duur is, geen 28k want nieuwer maar 20k voor mij wel ;)
Auto’s als deze verkopen in het algemeen moeilijk. Wil je er een hebben moet je in de buidel tasten en wil je hem verkopen dan krijg je niks…
Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.
@Graafke: vorige week liep ik langs zijn huis. Er staat nu een gloednieuw Audi R8 voor de deur. :)
Ik vind het best een stijlvolle auto voor een DJ. Mooi kleurtje, normale velgen en het is een S7. Geen RS7. De S-versies van Audi vind ik altijd fraaier dan de RS-versies.
Alleen jammer van het interieur. Zwart is zo saai.
@berlinetta: Ja met deze wordt je minder geprofileerd door de plisie…
Te duur
Foto 7; knullig
De auto ziet er slordig uit. Heb een vermoeden dat je nogal wat gebruikerssporen gaat vinden. Het is een assumptie, maar het zou me niet verbazen.
Maar goed, laat je verrassen als het vehikel naar de poetser is geweest. Dit zijn prutfoto’s. Hoop voor de volgende eigenaar dat al die vliegen niet in de lak getrokken zijn.
Verder nogal hoog bedrag dat er voor deze auto gevraagd wordt door de dealer die eventjes 20 K aan de inruilprijs heeft toegevoegd.
Sommige niet-liefhebbers noemen dit type audi “de schijtende hond”, niet echt chique, maar ik snap de verwarring wel…
Te duur, heb zelf een S7 uit 2014 met HUD, Keramische remmen, nachtzicht etc. en zal helaas nooit een dergelijk ervoor krijgen… En ziet die van mij er uit als nieuw met glasscoating etc..
Deze ex van robert van de corput moet je gewoon even goed laten detailen/cleanen dan is gewoon nieuw.
Even voor de duidelijkheid, krijg je dat bedrag, of moet dat er voor betalen?
Ik vind de a7 helemaal geen mooie auto. En al helemaal niet in deze kleuren. Voor dat geld rij ik liever in iets moois
Mijn paps volvo heeft 50 dkm gelopen en ziet er veel en veel beter uit dan dit
Een van de allerlelijkste auto’s ooit gemaakt als je het mij vraagt. In het echt ook nog lelijker dan op foto’s. Een grote homp auto, net zoals de Citroen C5 van jaren terug dat ook was. Pure esthetisch landschapsterreur
Hylkema doet Peugeot hier, vd Brug verkoopt Vag. Zou ‘ie een lekkere Rcz gekocht hebben?
Dj wie?
Je hebt al een S7 voor 60k. Hoewel deze van Hardwell was/is, zou dat mij weinig boeien.
Die Audi’s / Duitse auto’s heten toch waarde vast te zijn ……………
Een DJ en dan niet eens B&O!? Tssss….
@1975mini: op zich wel logisch, er is veel beter spul te krijgen. En om er nu Bose in te hangen om naar die ‘muziek’ van die gast te lusiteren.. Meh.
Maar o wee als je je eigen auto te koop aanbied hier..
Ben wel benieuwd wie zegt dat deze van hardwell is geweest…
Deze auto is zeker van Hardwell geweest.
Hij verkoopt hem omdat hij een gloednieuwe Audi R8 v10 plus heeft besteld.
heb het pas nog met hem over zijn auto’s gehad.
Wat een onzin “origineel NL” … alsof het dan een betere auto is ?
Deze S7 ziet er helaas wel al afgeleefd uit, jammer. Net zo jammer vind ik het dat de fotograaf (in zijn enthousiasme) dit over het hoofd gezien heeft …
Wat doet ie auto bij een Peugeo dealer?