• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Interieurporn Peugeot 106 Rallye

Nieuwe stoelen, flocked dashboard, satchshift schakelsysteem, 6 punts gordels, OMP custom rolkooi, binnenkant opnieuw gespoten!

Spotter: ring106rallye
Geüpload op: 2 juli 2016
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
106 blauw interieur Peugeot rallye
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Peugeot 106 Rallye
    Peugeot 106 Rallye
  • AC Cobra
    AC Cobra
  • Audi S8
    Audi S8
  • 106 Rallye
    106 Rallye
  • Peugeot 106 Rallye
    Peugeot 106 Rallye
  • Alfa romeo Giulia Quadrifoglio
  • Autosalon van Brussel 2014 Supercars
    Autosalon van Brussel 2014 Supercars
  • Peugeot 106 Rallye
    Peugeot 106 Rallye

Lees Interacties

Reacties

  1. max038 zegt

    3 juli 2016 om 11:12

    Dik !! Ook nog iets veranderd aan de motor?

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      3 juli 2016 om 20:56

      @max038: ja hangt een Citroën
      C2 vts blok in (125pk)

      Login om te reageren
      • xiran zegt

        8 juli 2016 om 16:34

        @ring106rallye: zijn dat veel aanpassingen?

        Login om te reageren
        • ring106rallye zegt

          8 juli 2016 om 23:04

          @xiran: ja zijn veel aanpassingen, je kan er beter een 106 GTi blok inhangen, veel meer plug en play

          Login om te reageren
      • suzikubelona zegt

        8 juli 2016 om 20:21

        @ring106rallye: gaat hard genoeg neem ik aan?

        Login om te reageren
        • ring106rallye zegt

          8 juli 2016 om 23:05

          @suzikubelona: jawel, nu heeft ie 125pk op ongeveer 850kg. Aankomende winter wordt de motor aangepakt. Nu is ie intern nog standaard.

          Login om te reageren
  2. generalmotors zegt

    3 juli 2016 om 12:22

    Heel netjes gedaan!

    Login om te reageren
  3. jongenmetblokjes zegt

    3 juli 2016 om 12:59

    Ik ben toch altijd benieuwd wat zoiets als dit kost. Ben namelijk mijn bank rekening aan het spekken en ik zoek echt een leuke project auto.

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      3 juli 2016 om 20:57

      @jongenmetblokjes: duizenden euro’s

      Login om te reageren
    • shalomleon zegt

      8 juli 2016 om 17:42

      @jongenmetblokjes: dan heb ik een leuke voor je

      Login om te reageren
    • randy zegt

      8 juli 2016 om 18:38

      @jongenmetblokjes: heb nog wel Saxo vts 16v wat een mooie basis is voor een project auto. Heeft al 140pk?

      Login om te reageren
  4. pietertjep85d zegt

    3 juli 2016 om 13:02

    Wow! Erg netjes, leuk project. Geniet ervan!

    Login om te reageren
  5. toniominestrone zegt

    3 juli 2016 om 13:49

    Kijk, daar hou ik van, iemand met oog voor detail, complimenten!

    Login om te reageren
  6. wiebe zegt

    3 juli 2016 om 15:16

    Heb je zelf dat dashboard gemaakt?

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      3 juli 2016 om 20:57

      @wiebe: laten doen bij pro flock

      Login om te reageren
      • ghost zegt

        3 juli 2016 om 21:31

        @ring106rallye: geinig spul dat flocken. Ik kende het maar had werkelijk geen idee hoe het heette, laat staan dat het redelijk hittebestendig is en zo makkelijk toepasbaar en betaalbaar.

        Login om te reageren
        • arnoldproflock zegt

          8 juli 2016 om 19:49

          @ghost: het is zelfs toepasbaar op motordelen zoals inlaten en kleppendeksels

          Login om te reageren
  7. peugeotgti zegt

    3 juli 2016 om 16:30

    Nice..! Die blauwe tellers, een en al nostalgie.

    Login om te reageren
  8. gecko zegt

    3 juli 2016 om 17:45

    Ook semi slicks er onder of zie ik dat verkeerd

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      3 juli 2016 om 20:58

      @gecko: klopt, Yokohama’s

      Login om te reageren
  9. isleofman zegt

    3 juli 2016 om 18:52

    Goed bezig zeg!

    Login om te reageren
  10. ring106rallye zegt

    3 juli 2016 om 20:58

    Thnx allemaal, vandaag tussen 18:00 en 19:00 uur was ie te zien op de Ring

    Login om te reageren
  11. Robbert01 zegt

    8 juli 2016 om 16:07

    Lekker zeg! Had nog nooit eerder een “geflocked” dashboard gezien.

    Login om te reageren
  12. Jantje_555 zegt

    8 juli 2016 om 16:13

    mooi man, maar ik had die panelen in de deuren ook geflocked

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      8 juli 2016 om 23:17

      @Jantje_555: bedankt voor de tip, had ik zelf nog niet aan gedacht, wordt geregeld :)

      Login om te reageren
  13. ukbob zegt

    8 juli 2016 om 16:14

    Voordat dit geplaatst werd is Autoblog’s Casper voor de zekerheid even gewaarschuwd..?

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      8 juli 2016 om 23:06

      @ukbob: watdan?

      Login om te reageren
      • casperh zegt

        9 juli 2016 om 20:02

        @ring106rallye: @casperh houdt hiervan

        Login om te reageren
  14. allesmetturbo zegt

    8 juli 2016 om 16:21

    Nice! Doet me denken aan mijn oude rallye 1.3 8v :)

    Login om te reageren
  15. jack_abarth zegt

    8 juli 2016 om 16:29

    Neef van mij had een Peugeot 106 GTi, volgens mij hetzelfde blok als dat van jou. Hij heeft toen de injectie eraf gehaald, want daar zit de toerenbegrenzer in verwerkt bij een GTi. Vervolgens dubbele webers en throttle bodies erop. Daarnaast halfrace Kent Cam nokkenassen erin, spaghetti spruitstuk, cat er tussenuit. Weet niet wat de motor exact deed, maar schat ‘m toch zeker wel richting de 180-200pk’s. Dat gekke ding liep nagenoeg niet stationair, stotterde als een malle tussen de 2.000 en 3.800rpm. Maar vanaf de 4.000, trekken als een lier en over 9.500rpm gaan. Je kon ermee 125km/h halen in de 2e versnelling :D

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      8 juli 2016 om 16:38

      @jack_abarth:

      Deze nokkenas dus:

      http://www.kentcams.com/product-details/305/Camshaft/Camshaft/PT54-Race–Suitable-for-TU5J4-engine/

      Login om te reageren
    • stefanvts16v zegt

      8 juli 2016 om 19:21

      @jack_abarth: de toerenbegrenzer van een 106 GTI zit gewoon geprogrammeerd in de ECU, kan zo naar 7800-8000 rpm worden gezet. Heeft niets met de injectie/bobine te maken.

      Er zit in de modellen vanaf ongeveer bouwjaar 2001 wel een complex stukje elektronica in de bobine, wat te maken heeft met (semi)sequentiële inspuiting. Daarom zijn de bobines van die laatste bouwjaren veel duurder dan die van de GTI’s van voor 2001.

      Login om te reageren
  16. blacksquad zegt

    8 juli 2016 om 16:31

    Gaaf!! Helemaal perfect

    Login om te reageren
  17. ds3thp zegt

    8 juli 2016 om 16:39

    Leuk project, maar vind het persoonlijk erg zonde!
    Zou hem zelf lekker origineel houden en voor het circuit een 106 GTI als basis kopen!

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      8 juli 2016 om 21:21

      @ds3thp: je moet wat te zeuren houden, nietwaar?

      Login om te reageren
  18. bofkont zegt

    8 juli 2016 om 16:45

    Vind het eerder zonde, zie liever een volledig originele nette, die zijn veel schaarser en die gaan ook nog serieus geld waard worden.

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      8 juli 2016 om 16:48

      @bofkont:

      Die mening deel ik volledig met je. Als je een engine-swap doet dan had hij inderdaad beter een 1.1 als basis kunnen nemen.

      Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      8 juli 2016 om 23:08

      @bofkont: de 106 is niet gebouwd om geld waar te worden. de 106 is gebouwd om puur trackdays te doen. “per ongeluk”is ie wel erg mooi geworden :)

      Login om te reageren
  19. mashell zegt

    8 juli 2016 om 17:25

    Een 106 Rallye die zijn naam waardig is.

    Login om te reageren
  20. rufctr01 zegt

    8 juli 2016 om 17:34

    Mooi gedaan, een leuk speledingetje!

    Login om te reageren
  21. JvT zegt

    8 juli 2016 om 18:22

    Erg gaaf! Keep it clean ;)

    Login om te reageren
  22. rscamaro zegt

    8 juli 2016 om 18:42

    Mooi man! Blijft toch leuk zo’n klein scheurijzer. Ziet er goed uit!

    Login om te reageren
  23. mrmiyagi1982 zegt

    8 juli 2016 om 19:08

    Dikke like!

    Login om te reageren
  24. mynameisjeroen zegt

    8 juli 2016 om 20:58

    Leuk man. Ik ging vroeger met mijn 106 XSI over de Ring. Mooie tijd was dat. A.s. zondag weer een Ring dagje in de agenda staan, maar ik ga met mijn Lexus de baan niet meer op:-)

    Login om te reageren
  25. amghans zegt

    8 juli 2016 om 21:35

    Wat een on-ge-lo-fe-lijk geinig ding, veel repsetc voor mensen, die het geduld, de kennis en de passie hebben om zo’n ding te bouwen. Hoop, dat-ie net zo goed rijdt als-ie eruit ziet, dan gaat-ie als een malle. Veel pret mee gewenscht, topkarretje !

    Login om te reageren
  26. jeanwillem zegt

    8 juli 2016 om 22:28

    Kan het kloppen dat ik deze auto vandaag op Zandvoort rond heb zien rijden?

    Login om te reageren
    • ring106rallye zegt

      8 juli 2016 om 23:09

      @jeanwillem: klopt tussen 17 en 19uur reed ik op Zandvoort

      Login om te reageren
  27. peug206 zegt

    8 juli 2016 om 22:50

    Pooooornnneeeeeaaaaauu ?????

    Login om te reageren
  28. pinut187 zegt

    9 juli 2016 om 08:06

    Heel dik gedaan, respect!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North