
Nieuwe Aanwinst: Range Rover Evoque
Nieuwe lid vd familie! Afgelopen donderdag heeft mijn moeder (vrouwenbak bla bla (; ) deze auto opgehaald bij Kimman in A'dam-Zuidoost. Auto is full-option met dingen als sfeerverlichting, Keyless Entree, memory stoelen, verwarmd stuurwiel, panorama dak, automatisch inparkeren, auto open/sluit achterklep en start-stop knop. Exterieur kleur is Barullo Black. Erg mooie kleur die in 't zonnetje soms een bruine gloed afgeeft en soms een paarse gloed en rolt op 20 inch velgen. Het interieur is volledig gepersonaliseerd door eerste eigenaar. Het ziet er in t echt heel mooi uit! Bordeaux achtig rood met wit/crême leer en hout. Het geeft een chique gevoel maar rijdt ook erg sportief en heerlijk zacht over de weg. Aanvankelijk zouden we voor een schakel gaan maar het interieur ziet er met een schakelbak maar niet uit.
Gespot in: -
Kenteken: -





















