• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe/mule Porsche 911 GT3

De nieuwe Porsche 911 GT3 op de Fernpaß.

Spotter: basv
Geüpload op: 25 juli 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
911 991 GT2 GT3 GT3-RS mule Porsche quiz spyshot zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes 200 D
    Mercedes 200 D
  • Porsche 991 GT3
    Porsche 991 GT3
  • Lamborghini Aventador LP720-4 50° Anniversario
    Lamborghini Aventador LP720-4 50° Anniversario
  • 991 GT3
    991 GT3
  • Porsche 991 GT3
    Porsche 991 GT3
  • Ford Mustang 2.3 Ecoboost
    Ford Mustang 2.3 Ecoboost
  • Porsche Cayenne GTS
    Porsche Cayenne GTS
  • Porsche 991 GT3
    Porsche 991 GT3

Lees Interacties

Reacties

  1. simracing4life zegt

    25 juli 2016 om 11:33

    Vgm is dat de GT2

    Login om te reageren
    • danone zegt

      25 juli 2016 om 11:45

      @simracing4life: denk het ook. Plaatsing van de uitlaten is ongeveer hetzelfde als de 997 GT2.

      Login om te reageren
      • Edge zegt

        25 juli 2016 om 13:34

        @danone: Niet alleen dat, de GT3 heeft ook geen koelgaten in de achterspatborden. De GT3 RS wel, maar die heeft dan weer een andere spoiler op de achterkant.

        Login om te reageren
    • dutchcorvette zegt

      25 juli 2016 om 11:48

      @simracing4life: is het

      Login om te reageren
  2. mrrallycross zegt

    25 juli 2016 om 11:41

    Hoe kom ik aan een baan als testrijder?

    Login om te reageren
    • cossie300 zegt

      25 juli 2016 om 12:38

      @mrrallycross: testrijder moet toch saai zijn . Een hele dag rondrijden met zo’n wagens ???

      Login om te reageren
      • mrrallycross zegt

        25 juli 2016 om 13:25

        @cossie300: lijkt mij heel erg ja beetje rond rijden in een gt2. Maar je krijgt inderdaad ook slimme hokken, dat lijkt mij wel wat minder. Autorijden opzich vind ik zeker wel leuk.

        Login om te reageren
    • Onehp zegt

      25 juli 2016 om 13:27

      @mrrallycross: of een heel goede technieker zijn en je opwerken bij de fabrikant, of voertuigdynamiek en voertuigelectronica studeren, potje kunnen sturen, bereid zijn in het buitenland te werken met flexibele uren en uiteraard goed in je job zijn. Heel veel ouderwets genieten komt er niet aan te pas, constant meten, observeren, rapporten schrijven etc. dus dat moet je juist leuk vinden. Testrijder ben ik zelf niet geweest, wel ontwikkelingsingenieur en toch een paar keer op stap geweest, toch wel leuk :) Was wel geen Porsche, das vast nog leuker maar kan potentieel ietwat de vakantie verpesten als je privé niet iets leuks onder je bips hebt…

      Login om te reageren
      • mrrallycross zegt

        25 juli 2016 om 13:48

        @Onehp: mag ik vragen wat je ontwikkelde en hoe dat allemaal een beetje in z’n werk ging?

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          25 juli 2016 om 17:22

          @mrrallycross: ik werkte bij de produktverbetering bij Scania, groote voordeel was dat ik met vanalles mocht werken ipv één enkel gebied (bv. remblokken ganse dagen). Leukste herinnering was als we met een stoet vrachtwagens externe observatie deden (regen) en ik de Golf kamerawagen van de ene naar de andere vrachtwagen mocht racen, mochten geen tijd verliezen ;) verre van GT2’tjes testen in de bergen, I know, toch leuk.
          Ontwikkelingsingenieurs bestellen vaak testen van de testrijders, dat kan van indrukken achter het stuur gaan, tot loggen van temperatuur en rek/krachten op prototype onderdelen tijdens specifieke ritomstandigheden etc. Een testrijder heeft per proef makkelijk vele tientallen dingen om op het oog te houden… Had graag zelf testrijder/ingenieur geweest en had dat vast ook geworden en dan evt doorgroeien naar een buitenlands zusterbedrijf… maar ben in de plaats een familie en eigen bedrijf gestart in een niet-automotive gerelateerde sector… Zo gaat dat. Privé heb ik gelukkig nog twee leuke auto’s en veel mooie wegen dus zo erg is het niet :)

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        25 juli 2016 om 14:11

        @Onehp: ik sluit me helemaal bij je aan. Ik heb ook een paar testritten moeten doen. Het lijkt veel leuker dan het is. Lange dagen, veel in de auto hangen, vaak met de laptop op schoot (wat toch een prima methode is wagenziekte te triggeren). Ja, je bent er een paar dagen uit, maar er moet wel gewerkt worden, er zit vaak druk op de ketel.

        Login om te reageren
    • Edge zegt

      25 juli 2016 om 13:28

      @mrrallycross: Kwestie van een technische studie doen die raakvlak heeft met autotechniek en dan solliciteren. Tenminste, iemand die ik via-via ken is zo aan een baan als testcoureur bij Mini gekomen.

      Login om te reageren
  3. spotter474 zegt

    25 juli 2016 om 11:46

    GT2rs

    Login om te reageren
  4. rike zegt

    25 juli 2016 om 12:43

    Mooie omgeving daar bij de Zugspitze! Paar weken geleden nog geweest, erg gaaf dat daar ook prototype auto’s komen!

    Login om te reageren
    • basv zegt

      25 juli 2016 om 15:46

      @rike: Precies, wij stoppen er altijd om iets te drinken. Toevallig stonden deze op een rijtje

      Login om te reageren
  5. hooismans zegt

    25 juli 2016 om 12:53

    Ik ben laatst naar de nardo ring geweest en daar reed een soort gelijk ding

    Login om te reageren
  6. frederik zegt

    25 juli 2016 om 13:00

    En het ziet eruit als een… 911!

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      26 juli 2016 om 02:53

      @frederik: ja inderdaad!

      Login om te reageren
  7. dedokter zegt

    25 juli 2016 om 13:00

    Ben ik de enige die zich afvraagt of de lampen onder de afdekhoes nog aanstaan.
    Of dat de afdekhoezen zo dun zijn dat je de lampen ziet.

    Of om het helemaal gek te maken, dat de lampen op de buitenkant van de hoes geplakt zitten?

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      25 juli 2016 om 13:04

      @dedokter: Hoes-zo? Achterlichten en bumper zitten onder een doorzichtige resp zwarte plexi/plastiek en netjes afgeplakt rondom zodat met de originele omtrek niet kan zien. Zoiets.

      Login om te reageren
      • mrrallycross zegt

        25 juli 2016 om 13:27

        @Onehp: dat is zodat ze de auto’s nog kunnen vinden snachts, drukken op de sleuren en het grote licht gaat aan

        Login om te reageren
    • basv zegt

      25 juli 2016 om 15:45

      @dedokter: De lampen waren opengelaten op de beschermhoes

      Login om te reageren
    • Onehp zegt

      25 juli 2016 om 16:47

      @dedokter: sorry, had niet doorgeklikt tot de, inderdaad, hoezen.

      Login om te reageren
  8. ab1963 zegt

    25 juli 2016 om 13:22

    Niet te vroeg juichen, misschien betekend GT2 straks wel Grote Turbo 2 Cilinder

    Login om te reageren
    • mrrallycross zegt

      25 juli 2016 om 13:49

      @ab1963: een grote turbo krijgt ie sowieso. De 2 staat, als ik er naar kijk zoals jij, voor 2 turbo’s

      Login om te reageren
  9. goodolddays zegt

    25 juli 2016 om 13:34

    Dikke GT2 zou mooi zijn.

    Login om te reageren
  10. carreza zegt

    25 juli 2016 om 17:14

    Geen GT2, maar wel meteen de GT2 RS.

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      25 juli 2016 om 18:57

      @carreza: zou een klein beetje onlogisch zijn he

      Login om te reageren
  11. 3246cm252kw zegt

    25 juli 2016 om 18:48

    Super gave spot! Bedankt voor het delen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North