• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Abarth 500 La Bestia Nera

Kleine fotoshoot van mijn Abarth 500 een paar weken geleden.

Spotter: thegrolschfirm
Geüpload op: 11 augustus 2016
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
500 Abarth airride Fiat mijn-auto tuning velgen zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Abarth 500 “La Bestia Nera”
    Abarth 500 "La Bestia Nera"
  • “M3”
    "M3"
  • 500 Abarth
    500 Abarth
  • citroen???
    citroen???
  • abarth 500
    abarth 500
  • Classic wings & wheels gala Maserati
    Classic wings & wheels gala Maserati
  • Abarth 500
    Abarth 500
  • ALPINA B7 TURBO / 1
    ALPINA B7 TURBO / 1

Lees Interacties

Reacties

  1. jdmpetje zegt

    11 augustus 2016 om 12:52

    Rotiform?

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 13:17

      @jdmpetje: Nee. Dit zijn velgen van Pogea Racing. Ze hebben wel wat gemeen met de Rotiform BLQ, maar deze zijn een heel stuk goedkoper en ook geen 1:1 kopie van de BLQ. Deze heeft doorgaans nog een lip en is dus nog dieper.

      Login om te reageren
      • roppp zegt

        11 augustus 2016 om 15:03

        @thegrolschfirm: het ziet er ontzettend strak uit. Mijn vraag is hoe het rijdt en kom je er op een normale manier drempels mee over??

        Login om te reageren
        • thegrolschfirm zegt

          11 augustus 2016 om 15:48

          @roppp: Ja dat gaat prima. Airride hè? Dit is de laagste stand. Rijhoogte is heel normaal, waardoor ik prima over drempels, inritten en zelf normaal op een autobrug kan geraken.

          Login om te reageren
          • leemster zegt

            11 augustus 2016 om 16:44

            @thegrolschfirm: hoe rijd dat Air ride in vergelijking met gewone veren en schokdempers ?

            Login om te reageren
            • G-Ammo zegt

              11 augustus 2016 om 16:53

              @leemster: Bijna net zo comfortabel als gewone vering (op hoogste stand natuurlijk)

              Login om te reageren
            • thegrolschfirm zegt

              11 augustus 2016 om 20:25

              @leemster: airride doet zeer zeker niet onder voor een schroefset. Persoonlijk vind ik de auto beter insturen sinds de airride. In de bochten heel erg neutraal en strak. Een goed uitgewerkt airride systeem met digitaal management is tig keer beter dan de eerste systemen van 5-10 jaar geleden. Liberty Walk auto’s hebben dergelijke kits ook.☺️

              Login om te reageren
          • roppp zegt

            11 augustus 2016 om 19:33

            @thegrolschfirm: kun je er op deze stand ook mee rijden of is dat alleen voor show (à la de ouderwetse Citroëns)

            Login om te reageren
            • thegrolschfirm zegt

              11 augustus 2016 om 20:49

              @roppp: nee in deze stand staat die vast op de banden. Maar iets omhoog en ik zou kunnen rijden. Moet de verschillende rijstanden nog een keer fine tunen qua hoogte.

              Login om te reageren
          • autodrome zegt

            11 augustus 2016 om 19:54

            @thegrolschfirm:
            Het zwarte beest? Mocht je dat in Staphorst wel uitlaten? Ik hoop wel voor je dat je de foto’s op zondag hebt gemaakt(met het tekstbord er uiteraard op ter provocatie), dat zal die fatsoenrakkers uit de Bible Belt leren … Trouwens, al die kerels die het een handtas noemen cq kappersauto; het rijdt je de snot voor de ogen in de meeste gevallen(vinex wijk average joe car wannabees met kia’s, eco opels, bluespaar w’s en zelfs de meeste audi’s, bmw’s, bensen, etc. zowel 0-100 als in de tussen-acceleratie …

            Login om te reageren
            • thegrolschfirm zegt

              11 augustus 2016 om 20:30

              @autodrome: Hahaha, nice commentaar. Meesten vergissen zich gigantisch, want met een laag gewicht heb je niet heel veel vermogen nodig om vooruit te komen. En bij hard accelereren gooit ze er knallen uit bij schakelen. Elke dag zit ik met een Smile achter het stuur. Life is too short to drive boring cars.

              Login om te reageren
  2. jaguarjunk zegt

    11 augustus 2016 om 12:56

    Dik ding!!

    Login om te reageren
  3. pinut187 zegt

    11 augustus 2016 om 13:14

    Wow gaaf, dikke wielen ook!

    Login om te reageren
  4. matk20 zegt

    11 augustus 2016 om 13:17

    deze stond ook
    op supercar sunday toch?, Super dik!

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 13:23

      @matk20: Klopt.

      Login om te reageren
  5. gash zegt

    11 augustus 2016 om 14:05

    Echt leuk dat er ook dames op Autoblog zitten!

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:54

      @gash: Ben verre van een dame en deze Abarth is verre van je standaard truttenschudder. :P

      Login om te reageren
    • bofkont zegt

      11 augustus 2016 om 18:50

      @gash: dom vooroordeel , rijdt maar eens eentje je staat versteld, super fun en met chip echt gewelddadig snel.

      Login om te reageren
    • rikus zegt

      12 augustus 2016 om 09:18

      @gash: ??

      Login om te reageren
  6. alcantara zegt

    11 augustus 2016 om 14:09

    Boodschappenwagen porno.

    Login om te reageren
  7. dutchneon zegt

    11 augustus 2016 om 14:19

    net wat te laag voor mijn smaak en de stickers mogen er wat mij betreft af, maar dit is in ieder geval stukken beter dan 85% van wat er op onze wegen rijdt… geniet er van.

    Oja blijf het carbon poetsen, want eigenlijk is het ongeschikt voor open en bloot gebruik ;)

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:50

      @dutchneon: Carbon heeft net een nieuwe laklaag gekregen en is nadien voorzien van een glas-keramiek coating. We gaan zien hoelang het goed gaat. Ben bekend met de problemen van Carbon icm clearcoat. ;)

      Login om te reageren
  8. stalensnuitje zegt

    11 augustus 2016 om 14:30

    In/uit Staphorst? Nog nooit zien staan/rijden helaas.

    Login om te reageren
    • stalensnuitje zegt

      11 augustus 2016 om 14:31

      @stalensnuitje: Die Angry Birds Bomb past trouwens wel perfect bij de auto ;)

      Login om te reageren
      • thegrolschfirm zegt

        11 augustus 2016 om 15:51

        @stalensnuitje: Die Angry Bird vond ik zelf ook een leuke touch. Keer wat anders dan al die Minions. :P

        Foto’s zijn gemaakt in Staphorst. (De Tippe) Dat is niet mijn woonplaats. :)

        Login om te reageren
  9. zwannes zegt

    11 augustus 2016 om 14:31

    Superleuke wagen! Veel smaak!

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:56

      @zwannes: Dank! Ben nog lang niet klaar. Maar alles moet decent, strak en smaakvol zijn (in mijn ogen dan)

      Login om te reageren
  10. dannyhoek zegt

    11 augustus 2016 om 14:35

    ik mis een WAVje met het uitlaatgeluid

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 16:05

      @dannyhoek: Een goede soundfile maken tijdens het rijden is niet zo heel makkelijk. Stationair revven doet de uitlaat geen recht.

      Login om te reageren
  11. wpgt zegt

    11 augustus 2016 om 14:35

    Hnnngg lekker flush!

    Login om te reageren
  12. HZW zegt

    11 augustus 2016 om 14:39

    De 8Jx18″ ET27 Pogea Racing XCUT500 velgen zijn wel gaaf, gewicht 10.3 Kg.
    Meestal in combinatie met 215/35R18″ banden.

    Login om te reageren
  13. atrak zegt

    11 augustus 2016 om 14:41

    Te grote velgen en te laag.

    Login om te reageren
  14. abarth100hp zegt

    11 augustus 2016 om 14:48

    Echt dik, mooie velgen en strak op de weg. Heerlijke showcar. Kloptbet dat je airride hebt?

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:57

      @abarth100hp: Ja, klopt. Staat ook in de tags. Wilde niet laag rijden en alles kapot rijden met een static verlaging. Nu kan ik normaal rijden en laag als ik wil.

      Login om te reageren
  15. HZW zegt

    11 augustus 2016 om 14:51

    Zeker, de band omtrek is 4.43% groter dan de gebruikelijke 195/45R16″ banden waar een 500 Abarth op wordt afgeleverd.
    Op een Fiat Bravo past het beter, dan kan er een 225/40R18″ band omheen.

    Login om te reageren
  16. borrelnoot zegt

    11 augustus 2016 om 14:56

    Leuk!

    Login om te reageren
  17. remon zegt

    11 augustus 2016 om 15:15

    Hele dikke bak zo!

    Login om te reageren
  18. sracert zegt

    11 augustus 2016 om 15:16

    Wat een prachtig bommetje!

    Login om te reageren
  19. fitz zegt

    11 augustus 2016 om 15:23

    Een heerlijke bak; zou hem zo op de oprit zetten❣

    Login om te reageren
  20. w0ut zegt

    11 augustus 2016 om 15:23

    Thuis geraak je hiermee de straat niet in of uit. #drempels. Knap machien trouwens

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:57

      @w0ut: Airride. Kan zonder problemen over drempels en schildpadjes. ;)

      Login om te reageren
  21. pagani86 zegt

    11 augustus 2016 om 15:25

    Ben geen fan van de 500… maar die van die van jou ben ik een van de grootste fan’s! Heel mooi je auto.

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 15:59

      @pagani86: Dank! Ik heb fans, woohoo! :P

      Login om te reageren
  22. towi1989 zegt

    11 augustus 2016 om 15:39

    Een carbon motorkap, maar geen bonnet catches. (Hoe lang) gaat dat goed?

    Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      11 augustus 2016 om 15:49

      @towi1989: dat kan makkelijk hoor, standaard kap weegt amper meer, je zult versteld staan.
      heb zelf 3 jaar met een (in kleur gespoten) carbon kap gereden, regelmatig ruim boven de 250 gereden en ook dat gaat prima

      Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 16:00

      @towi1989: Waarom zou dat niet goed gaan? Het sluitoog is gewoon metaal en is aan de binnenzijde van de kap volledig verlijmd. Ook al zou deze losraken, dan nog kan de kap niet zomaar open.

      Login om te reageren
      • towi1989 zegt

        11 augustus 2016 om 17:32

        @thegrolschfirm: ik lees geregeld verhalen over het uitbreken van de standaard sluit pin en het openslaan van de kap. Het gewicht van de kap an sich heeft hier dus weinig mee te maken, maar meer met de aerodynamica van de auto en of de kap, zelfs in gesloten toestand wind kan vangen.

        Login om te reageren
  23. bimmert zegt

    11 augustus 2016 om 15:55

    Sorry ik blijf het een handtas auto vinden ;)

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 16:02

      @bimmert: Dat mag je vinden. Het is een vrij land. ;) Op de snelweg laat ik menig versteld staan van de acceleratie en snelheid. ;)

      Login om te reageren
  24. strijkijzer zegt

    11 augustus 2016 om 15:58

    Ai, bijna perfect maar net te laag

    Login om te reageren
    • strijkijzer zegt

      11 augustus 2016 om 16:19

      @strijkijzer: wel airride dus? Wauw wat een mooi bakkie, veel aandacht voor details.

      Login om te reageren
  25. rs6issnel zegt

    11 augustus 2016 om 16:09

    Dik ding! Nooit gedacht dat ik dit over een 500 zou zeggen.

    Login om te reageren
  26. erik1234 zegt

    11 augustus 2016 om 16:26

    Gaaf!!!

    Login om te reageren
  27. ashwin1982 zegt

    11 augustus 2016 om 16:44

    Nice!!!

    Login om te reageren
  28. Edge zegt

    11 augustus 2016 om 17:09

    De velgen lijken me een maatje te groot om comfortabel mee te kunnen rijden, zeker in zo’n klein stuiterbakje, maar verder ziet het er wel heerlijk stoer en strak uit.

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:33

      @Edge: vind het weinig verschil hebben met 17″ originele wielen. Een Abarth koop je sowieso niet voor comfort. ?

      Login om te reageren
  29. petrolheadnordschleife zegt

    11 augustus 2016 om 17:25

    Zonet nog gezien op de N18 ter hoogte van Enschede, hij valt in ieder geval op!

    Login om te reageren
  30. ilmostro zegt

    11 augustus 2016 om 18:42

    Blijft een mooie auto Marc.

    Groet Harm

    Login om te reageren
  31. bofkont zegt

    11 augustus 2016 om 18:53

    Echt super zo’n 500 Abarth !!
    De styling is mij persoonlijk wat te.

    Wat zijn de specs als ik vragen mag ??
    En waar is hij gechipt , savali / squadra ???

    Als ik aan de downsizing moet ga ik ook voor zoiets , echt supergaaf .
    Heb vorig jaar eentje gereden van een kennis , zo supergaaf .

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:13

      @bofkont: ja savali heeft haar gechipt. 175pk-280nm.

      Login om te reageren
      • bofkont zegt

        11 augustus 2016 om 20:18

        @thegrolschfirm: mag ik vragen waarom Savali ??
        En waarom niet squadra ??
        Lees over beide goede verhalen trouwens .

        Zit er serieus om ook een 500 Abarth te kopen over een tijdje, zo gaaf !!

        Login om te reageren
        • thegrolschfirm zegt

          11 augustus 2016 om 20:37

          @bofkont: geen idee eigenlijk. Mijn vorige auto, alfa 156 was gechipt door squadra. Veel mensen in mijn omgeving zeiden dat Ronald Vermeulen een hele goede keus was, dus zodoende. Voor meer power gaat ze naar h&s corse of Pogea Racing.

          Login om te reageren
      • bofkont zegt

        11 augustus 2016 om 20:20

        @thegrolschfirm: trouwens heerlijke specs die van jou !!

        Login om te reageren
  32. viezefreddyw zegt

    11 augustus 2016 om 19:13

    Wat een gaaf ding, mijn complimenten! Het zijn auto’s die je zeker niet moet onderschatten, het gaat echt hard en heerlijk de hoek om. Mooie auto heb je staan, veel plezier er mee!

    Login om te reageren
  33. sebasjuhh zegt

    11 augustus 2016 om 19:33

    Super dik! Motorisch ook wat geholpen?

    Ps: met Air is het niet echt een bochtenridder meer toch?

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:11

      @sebasjuhh: ja gechipt naar 175pk-280nm. Wil met een paar jaar naar 240pk. Meer zou voor dagelijks gebruik niet meer leuk zijn. Is wel mogelijk trouwens. Airride doet niet onder voor een schroefset qua handling. Dit was geen goedkope kit, maar het beste wat momenteel verkrijgbaar is.

      Login om te reageren
  34. Soulmaster zegt

    11 augustus 2016 om 19:40

    Ik vind het toch wel zo’n briljant karretje. 1 van de mooiste ontwerpen die er ten heden dage rondrijden op lands wegen..

    Mijn jongste dochter rijdt in een.. je raad het al, knal roze abarth

    Login om te reageren
  35. oetelaar zegt

    11 augustus 2016 om 20:05

    Mooi karretje! Lijkt me heerlijk om met zo’n mart te rijden. Veel plezier gewenst met je mooie wheels.

    Login om te reageren
  36. oetelaar zegt

    11 augustus 2016 om 20:06

    * mart = kart

    Login om te reageren
  37. allesmetturbo zegt

    11 augustus 2016 om 20:08

    Vette velgkeuze!

    Login om te reageren
  38. flik2punt0 zegt

    11 augustus 2016 om 20:10

    Super dikke wagen heel erg mooi uitgevoerd! Hoeveel heeft ie al gelopen in deze staat?

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:39

      @flik2punt0: nu 71k op de teller.

      Login om te reageren
  39. gemaskerdemuchacho zegt

    11 augustus 2016 om 20:11

    Erg mooie wagen! Helaas zijn die Abarths nog best prijzig… Anders zou je denk ik nog een stuk meer zien in het straatbeeld..

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:41

      @gemaskerdemuchacho: ze zijn zo gewild momenteel dat ik in de afgelopen 2 jaar eigenlijk geen afschrijving heb gehad. Ze worden behoorlijk veel ingevoerd, vanwege de lage geleverde aantallen in NL. Van 2008 tot en met 2011 slechts 200 originele nl-auto’s.

      Login om te reageren
  40. christiaan zegt

    11 augustus 2016 om 20:20

    Erg mooi!

    Login om te reageren
  41. thomcarspotter zegt

    11 augustus 2016 om 20:35

    Tof bommetje, erg strak!

    Login om te reageren
  42. michaelb zegt

    11 augustus 2016 om 20:52

    Erg leuke bak! Maar haal in godsnaam die knuffel weg en die stickers. Daarmee declasseer je m direct naar gr8/petjes brigade.

    Login om te reageren
    • thegrolschfirm zegt

      11 augustus 2016 om 20:57

      @michaelb: Mijn Abarth heeft vorige maand op de GR8 International Car Show gestaan. Ik vind het mooi en het is mijn auto. ?

      Login om te reageren
      • sezz zegt

        11 augustus 2016 om 23:04

        @thegrolschfirm: Wat heb je hier al mee verschalkt bij het Ampelrennen.
        Do tell…

        Login om te reageren
  43. rscamaro zegt

    12 augustus 2016 om 09:14

    Prachtige bak, ik en mijn vriendin hebben hem uitgebreid bewonderd tijdens het Schaijk Car Event, een tijdje terug, en we waren er allebei verliefd op! Erg dik ding!

    Login om te reageren
  44. c63bs zegt

    13 augustus 2016 om 01:28

    Godverdomme deze is dik, zoals ik al eerder liet weten bij je vorige post.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North