• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo 155 V6 Ti DTM

Larini’s runabout!!

Spotter: E34M5Touring
Geüpload op: 28 augustus 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
155 Alfa Romeo appspot DTM livery Racing
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Porsche 911 Carrera S/4S (997)
    Porsche 911 Carrera S/4S (997)
  • Ferrari 250 GT Cabriolet Pininfarina Series II
    Ferrari 250 GT Cabriolet Pininfarina Series II
  • Alfa Romeo 155 V6 TI ITC
    Alfa Romeo 155 V6 TI ITC
  • ford mustang
    ford mustang
  • 155 V6 T1
    155 V6 T1
  • F-Pace SVR
    F-Pace SVR
  • DTM Alfa 155 V6 TI
    DTM Alfa 155 V6 TI
  • Alfa 155 V6 ti DTM
    Alfa 155 V6 ti DTM

Lees Interacties

Reacties

  1. rotarypowah zegt

    28 augustus 2016 om 17:04

    Blijft een van m’n favo DTM wagens. Toen DTM nog écht tof was.

    Login om te reageren
  2. kuifje zegt

    28 augustus 2016 om 17:10

    Kan iemand mijn uitleggen wat het nut is van die omhoog wijzende uitlaten?

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      28 augustus 2016 om 17:58

      @Kuifje: @desjonnies: weet dat geloof ik. Die heeft ooit eens verteld dat ze die bewust aantikten vanachter om de flow in de uitlaat te verstoren. Waarom ze zo omhoog staan heeft hij toen wel uitgelegd maar dat ben ik vergeten. Wellicht kan hij even toelichten.

      Login om te reageren
    • razer zegt

      28 augustus 2016 om 18:38

      @kuifje: meer downforce op de achterwielen ;p. Nee geintje, ik ben ook wel benieuwd.

      Login om te reageren
    • koeckenbacker zegt

      28 augustus 2016 om 21:26

      @kuifje: drag weghalen van de achterkant. De rechte achterzijde creëert een vacuüm, en de blazende uitlaten heffen dat deels op door t vacuüm te vullen met uitlaatgassen

      Dat de benzen die pijpen dichtbeukten was omdat dan de motor de uitlaatgassen niet meer kwijt kon met als gevolg:
      Minder power!

      Creatief met uitlaten. Zoals later in de f1 hele studies werden uitgewerkt om meer downforce te creëeren en drag te verminderen.

      Login om te reageren
  3. oemplus zegt

    28 augustus 2016 om 17:26

    Gaaf!

    Login om te reageren
  4. dandi zegt

    28 augustus 2016 om 23:14

    Heb gezien dat dit blok 10.000 toeren trekt..

    Login om te reageren
  5. Advertisement Test
  6. granlusso zegt

    28 augustus 2016 om 23:32

    Hier had ik vroeger een miniatuurversie van! :)

    Login om te reageren
  7. zwannes zegt

    28 augustus 2016 om 23:50

    Lekker! Bedankt voor de spot

    Login om te reageren
  8. pinut187 zegt

    29 augustus 2016 om 13:50

    Mijn favorite DTM bak, heel gaaf om te zien!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North