• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Fiat Abarth 695 esse-esse

Leuk bommetje

Spotter: ronald1
Geüpload op: 15 september 2016
Plaats: 242
Kenteken: Onbekend
695 Abarth Fiat hatchback klassiekers striping wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Abarth 695 esse-esse in perspectief
    Abarth 695 esse-esse in perspectief
  • Porsche RSR replica
    Porsche RSR replica
  • Huracan Performante Spyder
    Huracan Performante Spyder
  • Esse-esse
    Esse-esse
  • Ferrari F430 Challenge fikt goed..
    Ferrari F430 Challenge fikt goed..
  • een matzwarte Cayenne – 1
    een matzwarte Cayenne - 1
  • Abarth 695
    Abarth 695
  • fiat abarth 695
    fiat abarth 695

Lees Interacties

Reacties

  1. dorus69 zegt

    15 september 2016 om 14:09

    Leuk karretje. ?

    Login om te reageren
  2. mashell zegt

    15 september 2016 om 14:17

    Dat is een apart gebakje.

    Login om te reageren
  3. fruitcake zegt

    15 september 2016 om 14:22

    Wat zijn de specs? :)

    Login om te reageren
    • ozan zegt

      15 september 2016 om 14:34

      @fruitcake: 45pk ofzo geloof ik hahaha

      Login om te reageren
      • baap zegt

        15 september 2016 om 15:10

        @ozan: Op een wagengewicht van een aardappel is dat prima hoor ;)

        Login om te reageren
    • phdg zegt

      15 september 2016 om 15:21

      @fruitcake: 48 pk uit een 690cc 2cilinder en 0 tot 100 in 20 sec!!

      Login om te reageren
  4. nielsnl1 zegt

    15 september 2016 om 14:38

    Die Italianen waren prachtig bezig toen. F een stukje metaal ertussen zodat de motorkap wat open blijft staan :’)

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      15 september 2016 om 14:43

      @nielsnl1:

      Sterker nog, volgens mij ging de kap niet eens meer dicht omdat het blok te groot was. (durf het niet met zekerheid te zeggen overigens)

      Login om te reageren
      • danmar zegt

        15 september 2016 om 14:55

        @jack_abarth: is dat niet zo omdat de carburateur te groot was? Het is volgend mij in ieder geval niet voor extra koeling.

        Login om te reageren
      • jpoers zegt

        15 september 2016 om 15:02

        @jack_abarth: als je maar hard genoeg mee gooide ging die dicht. Alleen de kop stukje uitlaat zat dan door het dunne blik heen, deze stak iets uit. Daarnaast werd het loeiheet als je met een dichte motorkap reed/rijdt

        Login om te reageren
    • roppp zegt

      15 september 2016 om 16:30

      @nielsnl1: bij de 600 Abarth stond de motorkap helemaal horizontaal open. Los van de extra koeling bleek het ook aërodynamische voordelen te hebben.

      Login om te reageren
  5. epimetheus zegt

    15 september 2016 om 14:43

    Ik vind t echt altijd top dat die moterkapjes een stukje open staan! Helemaal bij die race uitvoeringen!

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      15 september 2016 om 16:32

      @epimetheus: ik had bij mijn 127 de motorkap ook altijd een stukje openstaan. Je wilt niet weten waar ik allemaal tegenaan gereden ben. Echt top!

      Login om te reageren
  6. dafmaf zegt

    15 september 2016 om 14:46

    Zat bij deze versie de motor voorin dan? Weer wat geleerd.

    Login om te reageren
    • n0zem zegt

      15 september 2016 om 14:54

      @dafmaf: je hebt alleen de eerste foto gezien?

      Login om te reageren
  7. dafmaf zegt

    15 september 2016 om 14:57

    Hahaha, inderdaad. Wat een stomme opmerking van me. *In de hoek staan gaat*

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      15 september 2016 om 16:24

      @dafmaf: gaan daar maar op z’n minst een week staan, in de hoek schamend..

      Login om te reageren
  8. Hupke zegt

    15 september 2016 om 15:46

    Pas nog met de moderne 595 gereden, grappig autootje. Veel lawaai weinig boemboem en vooral véél te krap interieur.
    Doe mij maar een echte sportwagen uit die tijd.

    Login om te reageren
  9. amghans zegt

    15 september 2016 om 16:13

    Als dit een replica is, ligt de prijs afhankelijk van de hoeveelheid gebruikte originele Abarth onderdelen ergens tussen de 15 en 20K Euri. Maar als ’t één van de weinige nog bestaande echte is, heb je ’t al gauw over een modaal jaarsalaris. Voor een autootje met – af fabriek – 38 PK. Best een beetje geld.

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      15 september 2016 om 17:18

      @amghans:
      Eigenlijk was dit ook mijn gedachte .
      Er wordt weer ontzettend veel gemaakt om een gewone te Abarthiseren .
      Zelfde geldt uiteraard voor de 600 en de Renault R8
      Een beetje 600 Abarth zonder race-historie gaat makkelijk door de ton Euries heen.

      Login om te reageren
  10. pinut187 zegt

    15 september 2016 om 16:24

    Hele leuke spot!

    Login om te reageren
  11. desjonnies zegt

    15 september 2016 om 17:19

    Schumacher had een 500 en vertelde dat deze wagen hem nog het meeste aan een F1 wagen deed denken qua beleving !

    Login om te reageren
  12. Kuifje zegt

    16 september 2016 om 02:22

    Een super schattig wagentje waar je ook nog eens flink hard mee kan. Perfect!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North