• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

MKVI GTI 35 Jahre

Mijn door JDEngineering onderhanden genomen Edition 35! 391pk en 504nm. Even lekker in het sop gezet op de vrije zaterdag.

Spotter: sebasjuhh
Geüpload op: 10 september 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot combo Golf Golf-6 GTI jd-engineering Land Rover mijn-auto Range-Rover tuning zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Volkswagen Golf GTI MkVI
    Volkswagen Golf GTI MkVI
  • Audi S8
    Audi S8
  • Golf GTI 35 edition
    Golf GTI 35 edition
  • Golf GTI DSG 35 Jahre
    Golf GTI DSG 35 Jahre
  • Mercedes-Benz C63 AMG
    Mercedes-Benz C63 AMG
  • Italiaans onderonsje
    Italiaans onderonsje
  • Golf GTI
    Golf GTI
  • Bentley Mulsanne
    Bentley Mulsanne

Lees Interacties

Reacties

  1. jdmpetje zegt

    11 september 2016 om 10:40

    Wat een sleeper zeg

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      11 september 2016 om 15:40

      @jdmpetje: ja he. dit was precies de insteek. los van het debadgen, heb ik zelfs geprobeerd het uitlaat systeem zover mogelijk omhoog te plaatsen, zodat dit niet opvalt.

      Login om te reageren
  2. bluedust zegt

    11 september 2016 om 10:49

    Heel vet! Porsches pesten

    Login om te reageren
  3. jobberns zegt

    11 september 2016 om 11:06

    Heb je dan ook enorm veel wielspin in de 1e, 2e en 3e versnelling of valt dat dan mee? ? wel gaaf zo veel vermogen in een golf!

    Login om te reageren
  4. oemplus zegt

    11 september 2016 om 11:23

    Prachtig!

    Login om te reageren
  5. scottishcarspotter2000 zegt

    11 september 2016 om 13:23

    Gaaf, is de rest van de auto dan ook aangepast

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      11 september 2016 om 15:44

      @scottishcarspotter2000: wat bedoel je precies? De DSG bak is aangepast als je dat bedoeld.

      Login om te reageren
      • scottishcarspotter2000 zegt

        11 september 2016 om 18:10

        @sebasjuhh: idd de DSG, en misschien ook nog iets aan het onderstel? Als ik let op wat ik hier gelezen heb ga je met bijna 400 pk toch wel last krijgen van de voorwielaandrijving

        Login om te reageren
        • sebasjuhh zegt

          11 september 2016 om 22:35

          @scottishcarspotter2000: Een setje Pilot Supersports doen al een hoop.

          Login om te reageren
  6. nopetrolnofun zegt

    11 september 2016 om 17:08

    Mooie wagen man, dat gaat als de brandweer, 0-200 16 seconden of iets?

    Login om te reageren
  7. mab zegt

    11 september 2016 om 22:00

    Niet meer als respect hiervoor.

    Login om te reageren
  8. c63bs zegt

    11 september 2016 om 22:54

    Vet man, en ik maar denken dat mijne snel is met 320pk, haha.

    Login om te reageren
  9. cpp1 zegt

    12 september 2016 om 08:55

    Nog iets aan de remmen gedaan?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North