• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

s60 polestar en 850 t-5R

Allebij in de goede kleur!

Spotter: v60polestar
Geüpload op: 1 september 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
850 appspot blauw combo geel Polestar s60 station t-5r t5 tuning
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • s60 polestar en 850 t5 R
    s60 polestar en 850 t5 R
  • Aston Martin V8 Vantage Roadster
    Aston Martin V8 Vantage Roadster
  • Volvo S60 Polestar
    Volvo S60 Polestar
  • S60 polestar
    S60 polestar
  • S60 Polestar
    S60 Polestar
  • BMW Z8
    BMW Z8
  • Mercedes-AMG GLS 63 X166
    Mercedes-AMG GLS 63 X166
  • GLE
    GLE

Lees Interacties

Reacties

  1. mrrallycross zegt

    1 september 2016 om 10:53

    Oud en nieuw, Nice!

    Login om te reageren
  2. beseff zegt

    1 september 2016 om 13:19

    ik ga voor de oude !

    Login om te reageren
    • iJoost zegt

      2 september 2016 om 07:55

      @beseff: Die wil ik al hebben :)

      Login om te reageren
  3. pinut187 zegt

    1 september 2016 om 15:28

    Coole combo!

    Login om te reageren
  4. juulbe zegt

    1 september 2016 om 22:10

    Cream yellow versus rebel blue! In Beesd zie ik

    Login om te reageren
    • v60polestar zegt

      1 september 2016 om 22:31

      @juulbe: klopt

      Login om te reageren
  5. bmwm3gtr zegt

    2 september 2016 om 08:18

    Allebei in onderhoud en dat geluid van de 6cilinder polestar ZOOO RETE DIK!

    Login om te reageren
  6. volvo850forlife zegt

    2 september 2016 om 08:20

    Supergaaf!!

    Login om te reageren
  7. citroen4life zegt

    2 september 2016 om 08:27

    Een baby blauwe V70r van de 2e generatie of een XC90 V8 passen hier wat mij betreft ook tussen.

    Login om te reageren
  8. sracert zegt

    2 september 2016 om 08:28

    850!

    Login om te reageren
  9. banaan7 zegt

    2 september 2016 om 08:31

    Die nieuwe is toch een s60 polestar? Doe mij die maar!

    Login om te reageren
  10. 2wheeler zegt

    2 september 2016 om 08:42

    Er zit daar een BMW/Volvo specialist, wellicht dat ze daar van zijn? Ik ben even hun naam kwijt (beetje slecht, heb mijn auto er gekocht).

    Login om te reageren
    • sturmer zegt

      2 september 2016 om 09:15

      @2wheeler: volgens mij is dit bij de importeur!

      Login om te reageren
    • volvo4life zegt

      2 september 2016 om 09:43

      @2wheeler: dit is bij de importeur..

      Login om te reageren
    • stsv8 zegt

      2 september 2016 om 09:47

      @2wheeler: Dit is op de parkeerplaats van de Volvo importeur

      Login om te reageren
    • perry_snijders zegt

      2 september 2016 om 09:49

      @2wheeler: Aan de parkeerplaats te zien heet deze specialist Volvo Cars Nederland ;-)

      Login om te reageren
  11. michielp zegt

    2 september 2016 om 08:53

    Ja! Lëkkere cömbo! Beide hëbben!

    Login om te reageren
  12. 240volvo zegt

    2 september 2016 om 08:56

    De 850 voor mij!

    Login om te reageren
  13. kennone zegt

    2 september 2016 om 09:02

    De gele graag.

    Login om te reageren
  14. jipino zegt

    2 september 2016 om 09:10

    Ondanks dat het natuurlijk heel cool is om te roepen dat je liever de oude hebt, doe mij die nieuwe maar.

    Login om te reageren
  15. rd1991 zegt

    2 september 2016 om 09:18

    Uiteraard gewoon de échte; de T-5R! Ik vind Dark Olive Pearl ook een prachtige kleur op de 850. Dat zou mijn keuze zijn. Komt ook omdat een maat van me al een zwarte T-5R rijd :p

    Login om te reageren
  16. sportevo zegt

    2 september 2016 om 09:21

    De 850 T5-R heb ik altijd mooi gevonden. Mijn vader had vroeger een zwarte T5-R estate, net als onze zakelijke buurman.

    Mijn vader vond dat ook wel leuk en dus ging hij bellen met de importeur. Er waren er toen nog 2 beschikbaar. 1 automaat in Breda (stond in de showroom) en een handbak in Dordrecht (moest nog geleverd worden). Eerst gingen we naar Breda en die verkoper adviseerde (uiteraard) om voor de automaat te gaan want de handbak zou te zwaar schakelen. Daar ook een test gedaan met een gewone T5 en die schakelde inderdaad niet fijn. Uiteindelijk toch nog naar Dordrecht gegaan en daar even gesproken met de verkoper en die vroeg aan mij (ik was toen 13 of 14) of ik een dagje met mijn vader op autojacht was. Toen vertelde ik hem het verhaal van de automaat maar daar herkende die man zich niet in. Testrit met een 2,5ltr turbo gaf de doorslag om toch voor de handbak te gaan en daar hebben we geen spijt van gehad.

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      2 september 2016 om 11:41

      @sportevo: Mooi! Ik werkte in de tijd van deze auto bij Volvo en dat was toen echt DE bom. Geweldig dat je dan nu hier leest dat die “maar” 226 pk is. Dat was toen VEEL. De polestar heeft er 120 meer en dat is nu veel. Mooi om te zien hoe dat steed verder gaat, de PK wedloop.

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        2 september 2016 om 11:53

        @Freewarefreak: Nja, 350pk uit een 3L zescylinder is eerder heel gewoon vandaag bij een sportieve auto… De nieuwe versie met 367pk uit een 2L viercylinder, dat is veel! Al is de A45 met 381pk nog steeds de kampioen daar… kijk je naar de klasse waar ie inzit, dan is een C63s met 510pk nog wat anders… Even een kanttekening :)

        Login om te reageren
  17. phevtreb zegt

    2 september 2016 om 10:20

    Kan me vergissen, maar deze 2 hebben volgens mij dezelfde eigenaar, m’n buurman namelijk. Ik weet alleen z’n kentekens niet uit m’n hoofd. Zal vanavond eens even kijken.

    Login om te reageren
    • v60polestar zegt

      2 september 2016 om 11:20

      @phevtreb: kan me niet voorstellen want deze twee zijn van Volvo Nederland, en worden niet verkocht

      Login om te reageren
    • juulbe zegt

      2 september 2016 om 18:15

      @phevtreb: m’n baas heeft ze beide ook misschien dat je die bedoeld?

      Login om te reageren
  18. bas79 zegt

    2 september 2016 om 10:24

    Mijn 850 loopt na 400000 km nog top…. Onverwoestbaar

    Login om te reageren
  19. mashell zegt

    2 september 2016 om 10:35

    Designtechnisch was die Lego periode bij Volvo toch wel een dieptepunt. En dan was zo’n 850 nog erg afgerond vergleken bij een 740.

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      2 september 2016 om 11:44

      @mashell: Ik vond dat juist mooi. Vooral een 740 of 940 station is de enige echte stationwagen. Wat een ruimte heeft die auto. En buiten dat rijden ze geweldig. Wat ik in die tijd wel heel lelijk vond is onder de auto. Bij een 240 of 940 zag je altijd alle dempers gewoon hangen. Walgelijk. Nu zie je bij de meeste moderne auto’s (er zijn nog steeds enkele uitzonderingen) niets van de uitlaat. Of alleen het eindstukje.

      Login om te reageren
  20. milan0 zegt

    3 september 2016 om 14:36

    850.

    Login om te reageren
  21. autodrome zegt

    6 november 2016 om 17:03

    Die 850 was de bedte ‘vriend” vd rijkspolitie … Dus niet jou vriend ..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North