@dutchoutlaw: mooier is het niet, nou misschien een klein beetje. Het is wel een heel stuk dikker, zeg maar het andere uiteind van het spectrum waar aan de ene kant de prius staat, en deze aan de andere kant.
Vroeg me nou altijd af hoe het kan dat veel voetballers met Duitse exportplaten rondrijden. Want overal op internet lees ik dat Duitse platen met rode balk strikt verboden zijn in Nederland…
@dordrecht078: rode platen zijn toegestaan in NL , ausfuhrkenzeichen, maar gele niet (overal in eu behalve in NL ) echter op deze foto zie ik een rode plaat op de achterkant en een gele aan de voorkant, dit is raar. De gele is een doorvoer kenteken geldig voor 5 dagen.
@rode platen zijn toegestaan in NL , ausfuhrkenzeichen, maar gele niet (overal in eu behalve in NL ) echter op deze foto zie ik een rode plaat op de achterkant en een gele aan de voorkant, dit is raar. De gele is een doorvoer kenteken geldig voor 5 dagen
@slickrick: volgens mij zijn de platen ook rood aan de voorkant, maar is dat slecht te zien op de foto. Nog steeds blijft het een vaag verhaal voor mij. Lekker geen BPM en wegenbelasting betalen :) haha
Ach, als je zoveel geld hebt, moet je er toch iets mee. Ik zou dit ding dan ook zeker een keer uit proberen en misschien rijdt het wel lekker.
Dat het nou vaak zo is dat het als ‘klasse’ wordt beschouwd dat je niet zo opzichtig met je poen omgaat; ach. Je kan een hoop over die Wesley + vrouw zeggen, maar dat klasse…
@gregorius: oer-Hollands calvinisme. Ik vind het meer over Sneijder zeggen dat hij de auto origineel laat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Elia en Depay die met termen als “vakmanschap” en “klasse” hun reet afvegen en van mooie auto’s kermisattracties maken. Sneijder baas(je)!
Hoe vaak moet ik gvd nog reageren om duidelijk te maken dat het een mercedes-amg g63 463 edition is, vanwege de striping op de zijkant, de speciale velgen, de plaatsing van de logo’s en de nieuwe gril!
Komt ij wel boven het stuur uit? Kussentjes iemand? Het is en blijft een container van een jaar of 40 inmiddels, maar het blijft wel een icoon. De eerste iteratie komt uit 1979!!!! 37 jaar in productie om precies te zijn, best knap ….
Lelijk hok, net zo lelijk als die nieuwe prius (duikt weg voor voetballers(fanboys).
@banaan7: Toch is dit 100x mooier dan een Prius, achja smaken verschillen.
@dutchoutlaw: Dit 100x mooier dan een Prius?
Dit is gewoon wanstaltig.
En het bevestigd maar weer wat voor types in dit soort auto’s rijden.
@dutchoutlaw: mooier is het niet, nou misschien een klein beetje. Het is wel een heel stuk dikker, zeg maar het andere uiteind van het spectrum waar aan de ene kant de prius staat, en deze aan de andere kant.
Je ziet m niet, maar hij zit gewoon achter (onder) het stuur hoor.
@dutchfiat: het schijnt dat de bestuurdersstoel is verwijderd en dat hij staat tijdens het rijden ;)
@bierbuik: Dacht dat zijn vriendin juist de kleine dingen in het leven waardeerde.
@bierbuik: Gijpie!
@bierbuik: ook een grap van 6 jaar geleden over z’n Hummer.
@bierbuik: credits –> Réne vd Gijp ?
@dutchfiat: MI in kenteken staat ook voor midget :-)
Het is de 463 editie, opzich zie je die niet elke dag
@amg1999: ken alleen de 360 editie die zie ik elke dag
Met zo’n uitklapbaar trapje zoals de Gouden Koets? En dan een rood lopertje om de weg naar het doel te kunnen vinden?
@oxymoron: veel grote SUV’s hebben dat. De Tahoe bijvoorbeeld ook.
Vroeg me nou altijd af hoe het kan dat veel voetballers met Duitse exportplaten rondrijden. Want overal op internet lees ik dat Duitse platen met rode balk strikt verboden zijn in Nederland…
@dordrecht078: rode platen zijn toegestaan in NL , ausfuhrkenzeichen, maar gele niet (overal in eu behalve in NL ) echter op deze foto zie ik een rode plaat op de achterkant en een gele aan de voorkant, dit is raar. De gele is een doorvoer kenteken geldig voor 5 dagen.
@rode platen zijn toegestaan in NL , ausfuhrkenzeichen, maar gele niet (overal in eu behalve in NL ) echter op deze foto zie ik een rode plaat op de achterkant en een gele aan de voorkant, dit is raar. De gele is een doorvoer kenteken geldig voor 5 dagen
@slickrick: volgens mij zijn de platen ook rood aan de voorkant, maar is dat slecht te zien op de foto. Nog steeds blijft het een vaag verhaal voor mij. Lekker geen BPM en wegenbelasting betalen :) haha
Wat voor platen zijn dat?
@thesis: duits export kenteken
Haha ja, hier hadden ze toch de bestuursstoel uit gehaald?
Deze auto is het perfecte voorbeeld van een statussymbool, even laten zien dat meneer zo’n auto kan betalen
@bombaliali: onzin . Iedereen weet dat hij elke auto kan kopen die hij wilt. En het is hem gegund.
@rolov: Inderdaad. Dan zou per definitie zon auto enkel worden gekocht als status symbool.
Laat die vent lekker genieten van z’n geld, kan ons het schelen. En zo lelijk is het niet, maar smaken verschillen.
Heerlijk beest.
Maar stiekem willen we alle bovenstaande zeikerds allemaal een G63…
@kenner: om door te verkopen ;)
Heerlijke bak!
Heerlijke bak !! Gewoon een baas op dat parkeerterrein
Doe mij die cayene maar die daar verder op staat :D
Ach, als je zoveel geld hebt, moet je er toch iets mee. Ik zou dit ding dan ook zeker een keer uit proberen en misschien rijdt het wel lekker.
Dat het nou vaak zo is dat het als ‘klasse’ wordt beschouwd dat je niet zo opzichtig met je poen omgaat; ach. Je kan een hoop over die Wesley + vrouw zeggen, maar dat klasse…
@gregorius: oer-Hollands calvinisme. Ik vind het meer over Sneijder zeggen dat hij de auto origineel laat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Elia en Depay die met termen als “vakmanschap” en “klasse” hun reet afvegen en van mooie auto’s kermisattracties maken. Sneijder baas(je)!
@nsmvo: had je de camaro niet gezien zeker?
Hoe vaak moet ik gvd nog reageren om duidelijk te maken dat het een mercedes-amg g63 463 edition is, vanwege de striping op de zijkant, de speciale velgen, de plaatsing van de logo’s en de nieuwe gril!
@amg1999: Wat boeit het, of er nu Maersk of Hanjin op een container staat, het blijft een container…
@amg1999: dat had je toch al gedaan? Niemand boeit het blijkbaar?
Komt ij wel boven het stuur uit? Kussentjes iemand? Het is en blijft een container van een jaar of 40 inmiddels, maar het blijft wel een icoon. De eerste iteratie komt uit 1979!!!! 37 jaar in productie om precies te zijn, best knap ….
Mi(ni-me) in een te grote auto of zijn het platen uit het Milaan? Dan is de auto al best op leeftijd, hij is al best een tijd weg uit Italië.
Best bijzonder dat ie origineel is, gezien ons Wesley een voetballert is. Heerlijke bak. Mijn droomwaggie :-).
Helemaal niet gek!
Vind hem stiekem wel mooi.
En hoop jaloerse reacties hierboven.
Wesley en zijn vrouw zijn tenminste nog redelijk normaal en toegankelijk heb ik het idee, mag ze wel (tot zover ik een beeld van ze heb).
het zal best fijn rijden, maar het kan mij simpelweg niet bekoren. het is niet een ‘poster-boven-je-bed-auto’.