• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

S63 Cabrio kan knap parkeren

Hij zette hem heel dicht tegen de vangrail aan

Spotter: kuifje
Geüpload op: 14 november 2016
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
blauw cabrio coupe Mercedes parkeren S-Klasse S63
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Aston Martin Rapide
    Aston Martin Rapide
  • mercedes-AMG S63 cabrio
    mercedes-AMG S63 cabrio
  • S63 Cabrio
    S63 Cabrio
  • Bentley Prototype gespot in België
    Bentley Prototype gespot in België
  • S63 Coupe
    S63 Coupe
  • GT3RS en 4S
    GT3RS en 4S
  • S63 Cabrio
    S63 Cabrio
  • 991 Targa 4S Exclusive Edition
    991 Targa 4S Exclusive Edition

Lees Interacties

Reacties

  1. jordydeknecht zegt

    14 november 2016 om 19:37

    Dat is pas vertrouwen op techniek

    Login om te reageren
    • hplh zegt

      17 november 2016 om 23:20

      @jordydeknecht: het lijkt erop dat het niet altijd goed is gegaan als ik die voorbumper zo zie.
      Of lijkt het maar zo?

      Login om te reageren
      • duitseautos zegt

        18 november 2016 om 19:07

        @hplh: reflectie van kenteken plus kentekenhouder. Lijkt alsof ie gebarsten is inderdaad, maar is niet zo.

        Login om te reageren
    • kermit123 zegt

      20 november 2016 om 18:15

      @jordydeknecht: wat een troep maakt mercedes de laatste jaren! Van hangkonten tot oude lullen wagens

      Login om te reageren
  2. vvliet zegt

    14 november 2016 om 19:42

    Nu alleen nog recht en dat is het perfect. ???

    Login om te reageren
    • riri zegt

      18 november 2016 om 09:35

      @vvliet: Recht parkeren houdt in dat de portier niet open kan zoals je dat zou willen, met als gevolg dat je als een slangenmens je in en uit de auto moet murwen.

      Login om te reageren
  3. rauto zegt

    14 november 2016 om 19:45

    Surround view eh ?

    Login om te reageren
  4. ukbob zegt

    14 november 2016 om 20:48

    Hoop ZO dat er ook mensen zijn die hun S coupe of cabrio bestellen zónder AMG pakket.. liefst in dit donkerblauw of donkergroen aub! Zo eentje komt er ooit nog een keer.. (als ik grijze haren heb)

    Login om te reageren
    • bugatti2405 zegt

      14 november 2016 om 22:10

      @ukbob: zag laatst een donkergroene S500 met cognac achtig interieur! Droomspec!

      Login om te reageren
    • nvn1993 zegt

      15 november 2016 om 11:29

      @ukbob: hoezo grijze haren? Zonder grijze haren is zon s coupe toch ook fantastisch!

      Login om te reageren
      • bouwvakkert zegt

        15 november 2016 om 14:09

        @nvn1993: Tegen die tijd hoopt hij hem te kunnen betalen gok ik zo.

        Login om te reageren
        • riri zegt

          18 november 2016 om 09:35

          @bouwvakkert: verf je haar dan maar snel.

          Login om te reageren
    • banaan7 zegt

      15 november 2016 om 17:34

      @ukbob: waarom? Verpest amg de auto dan?

      Login om te reageren
      • bennyblisto zegt

        17 november 2016 om 23:08

        @banaan7: ja, dit ziet er uit als een net iets te dik persoon in een trainingspakkie joh

        Login om te reageren
      • jorden zegt

        17 november 2016 om 23:15

        @banaan7: ja #ordinair

        Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        17 november 2016 om 23:27

        @banaan7: ja, het veranderd een classy auto in een pauperbak

        Login om te reageren
        • riri zegt

          18 november 2016 om 09:36

          @87sandyd: Niet als je jong bent :)

          Login om te reageren
          • 87sandyd zegt

            19 november 2016 om 02:21

            @riri: dan ben je gewoon jong en is je smaak al weg, heb medelijden met je

            Login om te reageren
      • granlusso zegt

        18 november 2016 om 00:03

        @banaan7: Het is een beetje tegenstrijdig. Uiteraard, over smaak valt niet te twisten. Het is namelijk een mening van een klant om een auto zo er uit te laten zien.
        Afijn, het is tegenstrijdig, omdat zo’n grote coupé of cabrio redelijk lastig sportief te rijden zijn. Daarom kun je zo’n auto er wel hel sportief uit laten zien, het blijft een logge, comfortabele auto.

        Login om te reageren
    • riri zegt

      18 november 2016 om 09:39

      @ukbob: Mercedes zegt niet voor niets: Het beste of ………

      Login om te reageren
  5. basplankgas zegt

    17 november 2016 om 23:04

    Zelf een rijd chauffeur geweest in een s500 lang, 360 camera kan ook best wel helpen hierbij

    Login om te reageren
  6. gash zegt

    17 november 2016 om 23:12

    Da’s een prutser. Je auto parkeer je gewoon ALTIJD achteruit in.

    Login om te reageren
    • ch26 zegt

      18 november 2016 om 07:56

      @gash: en zo ist

      Login om te reageren
    • aerotic zegt

      18 november 2016 om 08:14

      @gash: waarom ?

      Login om te reageren
      • kalslasie zegt

        18 november 2016 om 09:17

        @aerotic: niet omdat het moet maar omdat het kan

        Login om te reageren
      • crosscabouter zegt

        18 november 2016 om 16:42

        @aerotic: omdat je met achteruit inparkeren altijd weer sneller kunt uitparkeren. Je weet immers nooit of er drie keer een F150 in de parkeervakken achter je parkeren of drie keer een Alto

        Login om te reageren
    • lebeaunl zegt

      18 november 2016 om 09:55

      @gash: niet zo handig bij schiphol en bagage..

      Snap trouwens niet dat deze eigenaar deze auto niet bij excellence neerzet (ipv bij Privium P2 zoals nu)

      Login om te reageren
      • niek458 zegt

        18 november 2016 om 13:23

        @lebeaunl: Het enige goed onderbouwde /doordachte argument. Parkeren doe je zo dat de kans op beschadigen het kleinst zijn, je zelf uit de auto kan en je spullen ook. Achteruit inparkeren omdat het kan is domheid

        Login om te reageren
  7. hplh zegt

    17 november 2016 om 23:17

    Waarom foto 5?

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      17 november 2016 om 23:21

      @hplh:

      Omdat daar een geel dingetje op de grond ligt?

      Login om te reageren
  8. john4545 zegt

    17 november 2016 om 23:56

    Neen. Iemand die ene downsize turbomotor koopt is never nooit een eindbaas. Downsize turbomotoren zijn het kwaad. Straks gaat de techniek zo ver dat wij Mannen overbodig worden. Dan liever BMW, ik ben blij dat die eindelijk weer allemaal NA-motoren gaan leveren in de nieuwe 5-serie.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      18 november 2016 om 01:08

      @john4545: “Dan liever BMW, ik ben blij dat die eindelijk weer allemaal NA-motoren gaan leveren in de nieuwe 5-serie.”

      1 april is nog eventjes hoor…

      Login om te reageren
      • john4545 zegt

        18 november 2016 om 03:07

        @SimonMc: Echt? In het autoblog-artikel stonden alleen maar motoren zonder turbos in hun rijtje.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          18 november 2016 om 11:23

          @john4545: Welk artikel? Ben wel benieuwd.

          Login om te reageren
        • c63 zegt

          18 november 2016 om 14:31

          @john4545: denk dat je die gelekte G30 prijzenlijst bedoelt. Maar daar staat niks over turbo ofniet. Maar elke bmw kenner weet dat tegenwoordig bijna elke bmw
          motor met turbo komt. Persoonlijk vind ik de 3.0 diesel triple turbo motoren van hun dan ook echte beesten.

          Login om te reageren
    • mashell zegt

      18 november 2016 om 07:22

      @john4545: ik ben in de jaren 80 opgegroeid. Toen was een turbo stoer. Halfords verkocht turbo plaatjes voor het zelf plakken. In de jaren 90 werd diesel in plaats van straf een genot om te rijden, dankzij de turbo. Een turbo levert je koppel en veel koppel is lekker rijden.
      Nu zijn turbo’s de norm en wordt er gejammerd over het verlies van aanzuigmotoren? Dat slaat nergens op.
      Ik zet er op in dat de nieuwe M5 minstens 2 turbo’s heeft, misschien wel 3 maar zeker niet geen.

      Login om te reageren
  9. jaso013 zegt

    18 november 2016 om 07:46

    Nou nou…. als een baas, die scheel is. Hij heeft hoogstwaaschijnlijk de vangrail eerst nog aangetikt ook.

    Login om te reageren
  10. baap zegt

    18 november 2016 om 07:53

    Wat is er gebeurd met de statigheid van Mercedes zoals de W140 van weleer. Ik vind dit er maar uitzien als een mislukte dinkytoy.

    Login om te reageren
  11. stfu zegt

    18 november 2016 om 09:07

    Lijkt mij meer een kwestie van geluk of gewoon goed kijken naar je sensoren. Hij staat er scheef in. Niet echt als een ‘baas’.

    Login om te reageren
    • riri zegt

      18 november 2016 om 09:33

      @stfu: Juist wel een baas hij creëert extra ruimte voor in en uitstappen en staat binnen het vak.

      Login om te reageren
  12. peke zegt

    18 november 2016 om 09:18

    Als ik goed kijk lijkt er een barst in de bumper ? Dus het gaat niet altijd goed!

    Maar mooie sjieke kleur, prachtige wagen!

    Login om te reageren
  13. bobroog77 zegt

    18 november 2016 om 10:04

    De camera aan de voorkant geeft op het scherm het aantal centimeters tot het object aan dus dat zal hij wel bewust hebben gedaan!

    Login om te reageren
  14. ekidey zegt

    18 november 2016 om 10:17

    Volgens mij raakt de lip van de bumper dat randje voor de vangrail?

    Login om te reageren
  15. cossiekiller zegt

    18 november 2016 om 10:54

    Waarschijnlijk gewoon dronken en geluk gehad.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North