@vvliet: Recht parkeren houdt in dat de portier niet open kan zoals je dat zou willen, met als gevolg dat je als een slangenmens je in en uit de auto moet murwen.
Hoop ZO dat er ook mensen zijn die hun S coupe of cabrio bestellen zónder AMG pakket.. liefst in dit donkerblauw of donkergroen aub! Zo eentje komt er ooit nog een keer.. (als ik grijze haren heb)
@banaan7: Het is een beetje tegenstrijdig. Uiteraard, over smaak valt niet te twisten. Het is namelijk een mening van een klant om een auto zo er uit te laten zien.
Afijn, het is tegenstrijdig, omdat zo’n grote coupé of cabrio redelijk lastig sportief te rijden zijn. Daarom kun je zo’n auto er wel hel sportief uit laten zien, het blijft een logge, comfortabele auto.
@aerotic: omdat je met achteruit inparkeren altijd weer sneller kunt uitparkeren. Je weet immers nooit of er drie keer een F150 in de parkeervakken achter je parkeren of drie keer een Alto
@lebeaunl: Het enige goed onderbouwde /doordachte argument. Parkeren doe je zo dat de kans op beschadigen het kleinst zijn, je zelf uit de auto kan en je spullen ook. Achteruit inparkeren omdat het kan is domheid
Neen. Iemand die ene downsize turbomotor koopt is never nooit een eindbaas. Downsize turbomotoren zijn het kwaad. Straks gaat de techniek zo ver dat wij Mannen overbodig worden. Dan liever BMW, ik ben blij dat die eindelijk weer allemaal NA-motoren gaan leveren in de nieuwe 5-serie.
@john4545: denk dat je die gelekte G30 prijzenlijst bedoelt. Maar daar staat niks over turbo ofniet. Maar elke bmw kenner weet dat tegenwoordig bijna elke bmw
motor met turbo komt. Persoonlijk vind ik de 3.0 diesel triple turbo motoren van hun dan ook echte beesten.
@john4545: ik ben in de jaren 80 opgegroeid. Toen was een turbo stoer. Halfords verkocht turbo plaatjes voor het zelf plakken. In de jaren 90 werd diesel in plaats van straf een genot om te rijden, dankzij de turbo. Een turbo levert je koppel en veel koppel is lekker rijden.
Nu zijn turbo’s de norm en wordt er gejammerd over het verlies van aanzuigmotoren? Dat slaat nergens op.
Ik zet er op in dat de nieuwe M5 minstens 2 turbo’s heeft, misschien wel 3 maar zeker niet geen.
Dat is pas vertrouwen op techniek
@jordydeknecht: het lijkt erop dat het niet altijd goed is gegaan als ik die voorbumper zo zie.
Of lijkt het maar zo?
@hplh: reflectie van kenteken plus kentekenhouder. Lijkt alsof ie gebarsten is inderdaad, maar is niet zo.
@jordydeknecht: wat een troep maakt mercedes de laatste jaren! Van hangkonten tot oude lullen wagens
Nu alleen nog recht en dat is het perfect. ???
@vvliet: Recht parkeren houdt in dat de portier niet open kan zoals je dat zou willen, met als gevolg dat je als een slangenmens je in en uit de auto moet murwen.
Surround view eh ?
Hoop ZO dat er ook mensen zijn die hun S coupe of cabrio bestellen zónder AMG pakket.. liefst in dit donkerblauw of donkergroen aub! Zo eentje komt er ooit nog een keer.. (als ik grijze haren heb)
@ukbob: zag laatst een donkergroene S500 met cognac achtig interieur! Droomspec!
@ukbob: hoezo grijze haren? Zonder grijze haren is zon s coupe toch ook fantastisch!
@nvn1993: Tegen die tijd hoopt hij hem te kunnen betalen gok ik zo.
@bouwvakkert: verf je haar dan maar snel.
@ukbob: waarom? Verpest amg de auto dan?
@banaan7: ja, dit ziet er uit als een net iets te dik persoon in een trainingspakkie joh
@banaan7: ja #ordinair
@banaan7: ja, het veranderd een classy auto in een pauperbak
@87sandyd: Niet als je jong bent :)
@riri: dan ben je gewoon jong en is je smaak al weg, heb medelijden met je
@banaan7: Het is een beetje tegenstrijdig. Uiteraard, over smaak valt niet te twisten. Het is namelijk een mening van een klant om een auto zo er uit te laten zien.
Afijn, het is tegenstrijdig, omdat zo’n grote coupé of cabrio redelijk lastig sportief te rijden zijn. Daarom kun je zo’n auto er wel hel sportief uit laten zien, het blijft een logge, comfortabele auto.
@ukbob: Mercedes zegt niet voor niets: Het beste of ………
Zelf een rijd chauffeur geweest in een s500 lang, 360 camera kan ook best wel helpen hierbij
Da’s een prutser. Je auto parkeer je gewoon ALTIJD achteruit in.
@gash: en zo ist
@gash: waarom ?
@aerotic: niet omdat het moet maar omdat het kan
@aerotic: omdat je met achteruit inparkeren altijd weer sneller kunt uitparkeren. Je weet immers nooit of er drie keer een F150 in de parkeervakken achter je parkeren of drie keer een Alto
@gash: niet zo handig bij schiphol en bagage..
Snap trouwens niet dat deze eigenaar deze auto niet bij excellence neerzet (ipv bij Privium P2 zoals nu)
@lebeaunl: Het enige goed onderbouwde /doordachte argument. Parkeren doe je zo dat de kans op beschadigen het kleinst zijn, je zelf uit de auto kan en je spullen ook. Achteruit inparkeren omdat het kan is domheid
Waarom foto 5?
@hplh:
Omdat daar een geel dingetje op de grond ligt?
Neen. Iemand die ene downsize turbomotor koopt is never nooit een eindbaas. Downsize turbomotoren zijn het kwaad. Straks gaat de techniek zo ver dat wij Mannen overbodig worden. Dan liever BMW, ik ben blij dat die eindelijk weer allemaal NA-motoren gaan leveren in de nieuwe 5-serie.
@john4545: “Dan liever BMW, ik ben blij dat die eindelijk weer allemaal NA-motoren gaan leveren in de nieuwe 5-serie.”
1 april is nog eventjes hoor…
@SimonMc: Echt? In het autoblog-artikel stonden alleen maar motoren zonder turbos in hun rijtje.
@john4545: Welk artikel? Ben wel benieuwd.
@john4545: denk dat je die gelekte G30 prijzenlijst bedoelt. Maar daar staat niks over turbo ofniet. Maar elke bmw kenner weet dat tegenwoordig bijna elke bmw
motor met turbo komt. Persoonlijk vind ik de 3.0 diesel triple turbo motoren van hun dan ook echte beesten.
@john4545: ik ben in de jaren 80 opgegroeid. Toen was een turbo stoer. Halfords verkocht turbo plaatjes voor het zelf plakken. In de jaren 90 werd diesel in plaats van straf een genot om te rijden, dankzij de turbo. Een turbo levert je koppel en veel koppel is lekker rijden.
Nu zijn turbo’s de norm en wordt er gejammerd over het verlies van aanzuigmotoren? Dat slaat nergens op.
Ik zet er op in dat de nieuwe M5 minstens 2 turbo’s heeft, misschien wel 3 maar zeker niet geen.
Nou nou…. als een baas, die scheel is. Hij heeft hoogstwaaschijnlijk de vangrail eerst nog aangetikt ook.
Wat is er gebeurd met de statigheid van Mercedes zoals de W140 van weleer. Ik vind dit er maar uitzien als een mislukte dinkytoy.
Lijkt mij meer een kwestie van geluk of gewoon goed kijken naar je sensoren. Hij staat er scheef in. Niet echt als een ‘baas’.
@stfu: Juist wel een baas hij creëert extra ruimte voor in en uitstappen en staat binnen het vak.
Als ik goed kijk lijkt er een barst in de bumper ? Dus het gaat niet altijd goed!
Maar mooie sjieke kleur, prachtige wagen!
De camera aan de voorkant geeft op het scherm het aantal centimeters tot het object aan dus dat zal hij wel bewust hebben gedaan!
Volgens mij raakt de lip van de bumper dat randje voor de vangrail?
Waarschijnlijk gewoon dronken en geluk gehad.