• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Giulia

Proefrit met 200 pk benzine, uitstekende machine, top wegligging, stil. De Giulia komt zeker op m’n lijstje! Bijzonder metallic blauw tintje.

Spotter: huibhaslanciadelta
Geüpload op: 14 december 2016
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
Alfa Romeo appspot blauw Giulia sedan
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • GTI of R???
    GTI of R???
  • Alfa Romeo Giulia
    Alfa Romeo Giulia
  • Renault Caravelle
    Renault Caravelle
  • Alfa Giulia
    Alfa Giulia
  • Alfa Giulia
    Alfa Giulia
  • M2 F87 Coupe
    M2 F87 Coupe
  • Lotus Elise 111 S
    Lotus Elise 111 S
  • Alfa Giulia
    Alfa Giulia

Lees Interacties

Reacties

  1. pineapple zegt

    14 december 2016 om 15:59

    Nice! Ik ga er binnenkort ook mee proefrijden, ben benieuwd. Ook de veloce in ’17 maar eens proberen

    Login om te reageren
  2. jack_abarth zegt

    14 december 2016 om 16:29

    Hmm, daar gaat m’n stelling dat het tankklepje bij een Europese auto rechts zit.

    OT:
    Mooie auto, en succes met de keuze!

    Login om te reageren
    • dutchdriftking zegt

      14 december 2016 om 16:30

      @jack_abarth: Italiaans is altijd raar.

      Login om te reageren
      • nasty zegt

        14 december 2016 om 18:07

        @dutchdriftking: niet raar. Logisch. Niks zo gemakkelijk als tanken aan de kant dat je uitstapt :)

        Login om te reageren
        • carman6 zegt

          14 december 2016 om 18:26

          @nasty: nou liever juist niet, lastiger met uitstappen als je netjes dicht langs het randje stopt.

          Login om te reageren
          • jorden zegt

            14 december 2016 om 19:55

            @carman6: helemaal met je eens. In mijn ogen is dit ook de enige logische keuze

            Login om te reageren
            • stgp zegt

              14 december 2016 om 21:54

              @jorden: uhm dat klopt niet…dan zou je het met hem oneens moeten zijn ?

              Login om te reageren
          • riri zegt

            16 december 2016 om 09:32

            @carman6: Wat maakt het uit hoe je staat ?!

            je loopt naar de slang pakt hem om rolt hem wat uit en loopt naar tankklep waar ie ook is …

            Login om te reageren
    • amgloverr zegt

      14 december 2016 om 17:42

      @jack_abarth: zit bij mijn moeders auto ook links! Mercedes gla

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        14 december 2016 om 20:29

        @amgloverr: Maar bij de MB C,E en S-klasse zit ie weer gewoon rechts ….

        Login om te reageren
        • wiellem zegt

          14 december 2016 om 21:45

          @dawwg: op de sprinter zit ie links

          Login om te reageren
    • granlusso zegt

      14 december 2016 om 18:09

      @jack_abarth: Franse auto’s wel eens gezien? ;)

      Login om te reageren
      • peug206 zegt

        14 december 2016 om 18:32

        @granlusso: rechts.

        Login om te reageren
        • phdg zegt

          14 december 2016 om 20:30

          @peug206: op de C8 en 807 links

          Login om te reageren
          • boxtarus zegt

            14 december 2016 om 21:15

            @phdg: c1 ook. Hoewel dat een Franse jap is

            Login om te reageren
    • roeldriesvink zegt

      14 december 2016 om 19:28

      @jack_abarth: nou Jack, hoe kom je erbij…?

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        14 december 2016 om 20:04

        @roeldriesvink: let er maar op in het verkeer, Europees bijna altijd rechts Aziatisch bijna altijd links. True story

        Login om te reageren
        • dawwg zegt

          14 december 2016 om 20:30

          @jack_abarth: En als je Fiat, Ford of Renault rijdt met het klepje rechts, weet je dus dat het stiekem een Mazda of Nissan is …. ook een True Story :)

          Login om te reageren
          • henrie zegt

            14 december 2016 om 20:55

            @dawwg: Mijn Fiesta (2011) had ‘m links, terwijl die toch ook genen deelt met de Mazda 2 van de vorige generatie…

            Login om te reageren
          • flik2punt0 zegt

            15 december 2016 om 01:28

            @dawwg: mijn trouwe Braziliaanse Fiat heeft ook het klepje rechts en daar is helemaal niks van een ander merk aan….

            Login om te reageren
          • riri zegt

            16 december 2016 om 09:33

            @dawwg: een mazda/ nissan met slechtere electronica

            Login om te reageren
        • dieselbougie zegt

          15 december 2016 om 00:41

          @jack_abarth: mijn suzuki heeft ‘m in het midden. Mag je raden wat ik rijd

          Login om te reageren
          • cjdg zegt

            15 december 2016 om 09:13

            @dieselbougie: Hé, toevallig, die van mij ook.

            Login om te reageren
        • marc94 zegt

          15 december 2016 om 19:41

          @jack_abarth: subaru rechts.

          Login om te reageren
    • phevtreb zegt

      14 december 2016 om 20:25

      @jack_abarth: vorige week m’n E-klasse voor een beurt naar de dealert, kreeg een B-klasse mee als leenauto. Tot m’n grote verbazing had die de tankklepje aan de linkerkant!

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        14 december 2016 om 22:42

        @phevtreb: @ allen hierboven, let er morgen maar op en post daarna hier je bevindingen?

        Login om te reageren
        • hans33sw zegt

          14 december 2016 om 23:33

          @jack_abarth: ik voel een artikeltje aankomen ?

          Login om te reageren
    • danmar zegt

      14 december 2016 om 21:53

      @jack_abarth: Volgens mijn zwager (werkt voor Fiat in Italië), zit de tanktop waarschijnlijk links omdat Amerikanen de voorkeur geven aan links tanken. Ze kunnen dan makkelijker dichterbij de pomp parkeren. Ford moet er ooit een studie over gemaakt hebben, zei hij.
      Hij heeft wel vaker praatjes dus geen idee of hij gelijk heeft…

      Login om te reageren
    • leandro zegt

      15 december 2016 om 07:27

      @jack_abarth: veel bedrijfswagens hebben ook links ;) niet alleen sprinters etc maar ook een bijvoorbeeld een caddy. Ook onze kever had hem links (voor).

      Login om te reageren
    • wimvc zegt

      15 december 2016 om 10:10

      @jack_abarth: Bij m’n ouders hun Peugeot 207 SW zit de tankklep links en bij de 308 SW rechts.

      Login om te reageren
  3. dutchdriftking zegt

    14 december 2016 om 16:30

    200pk benzine, als ik de toerenteller zie lijkt het echt een diesel….

    Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      14 december 2016 om 17:16

      @dutchdriftking:

      de 2.0t heeft al bij 5200 toeren z’n top vermogen en 2450 zn nm’s dus meer als 5500 toeren is sowieso vrij zinloos

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        14 december 2016 om 20:54

        @dutchneon: welnee, met een turbo motor is die conclusie helemaal niet te trekken.

        Login om te reageren
        • dutchneon zegt

          15 december 2016 om 01:04

          @lekbak: volgens mij reageer je op de verkeerde :D met turbo moet je inderdaad niet blind staren op de toeren, temeer omdat je de piek in newton meters onderin al pakt

          Login om te reageren
    • granlusso zegt

      14 december 2016 om 18:10

      @dutchdriftking: Nog nooit een toerenteller van een diesel gezien die, ondanks het vroege rood, helemaal tot 7.000 toeren doorloopt…

      Login om te reageren
    • stefan1207 zegt

      15 december 2016 om 08:20

      @dutchdriftking: Moest ik ook even denken. Bij mijn Twin Spark begint de rode zone pas bij 7.000 toeren. Wel leuk dat de 2-liter benzine er dan toch uiteindelijk geraakt is, ik begon al te geloven dat het een mythe was. Jammer genoeg wel een maand te laat voor mij…

      Login om te reageren
  4. jesse3120 zegt

    14 december 2016 om 16:30

    Een benzine die bij 5500 toeren het rood al raakt?

    Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      14 december 2016 om 17:07

      @jesse3120: Diesel met 7000 op de klok is vrij zinloos. Dit is echt wel een benzine, en net als bij de TBI 1750 heeft alfa geen toeren nodig om vermogen te halen. De 1750 is bij 1400tpm ook al flink op stoom!!

      Login om te reageren
  5. rynnus zegt

    14 december 2016 om 16:31

    Dit is voor ’t eerst dat ik een Giulia op mooie sloffen zie. Prachtig! Qua uiterlijk stijgt ‘ie wat mij betreft gemakkelijk uit boven de Duitse drie!

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      14 december 2016 om 17:20

      @rynnus: dat wel, maar ik zit het meest binnen in de auto en dan is het wel een heel ander verhaal

      Login om te reageren
      • c-greg zegt

        14 december 2016 om 20:05

        @lekkerlinksrijden: verklaar je nader.. je gaat toch niet na zitten praten over een knopje wat minder aan voelt en een stukje hard plastic ergens onder? het interieur oogt in ieder geval een stuk fraaier dan bmw (alle series lijken op elkaar) .als ik naar mijn 159 kijk van 10 jaar oud zit het met de duurzaamheid ook wel snor.

        Login om te reageren
        • dawwg zegt

          14 december 2016 om 20:39

          @c-greg: Hoe een interieur eruit ziet op een foto zegt niets over hoe het aanvoelt, of het piept en kraakt en of het over 2 jaar versleten is of niet.

          Hoe langer en meer ik rijd, hoe belangrijker ik (de kwaliteit) het interieur ben ga vinden; uiteindelijk is de cockpit waar je de 99.9% van de tijd de beleving van de auto hebt.

          Dat jij het ‘napraten’ noemt zegt meer over je eigen roze brilletje dan iets anders …. iedereen heeft z’n eigen subjectieve oordeel en voorkeuren; dat niet respecteren is fanboy-ism …

          Login om te reageren
          • c-greg zegt

            14 december 2016 om 21:04

            @dawwg: roze bril ok.. ik kan uit ervaring spreken heb een gt gehad die 10 jaar oud was en nu een 159 die volgend jaar 10 word. maar kraken en slijtage is nergens te bekennen, leer in topstaat zonder kale plekken. dat iets niet direct aanvoelt als een Audi wil niet zeggen dat het gaat kraken of slijten.

            ik kijk liever naar een mooi interieur want daar kijk je 99,9% van de tijd tegen aan. kan me mateloos irriteren aan de vw golf op me werk Bah wat een droefenis gelukkig zitten alle maatjes strak;)

            Login om te reageren
  6. trustmeiamanengineer zegt

    14 december 2016 om 16:32

    Mooi! Dit was de Véloce dus?! Ik zou zeggen, koop hem. Neem ik ”m over vier jaar over ;).

    Login om te reageren
    • granlusso zegt

      14 december 2016 om 18:12

      @trustmeiamanengineer: Nee, de Veloce heeft 280pk geloof ik!

      Login om te reageren
      • vroemvroem0987 zegt

        16 december 2016 om 13:42

        @granlusso: inderdaad

        Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    14 december 2016 om 16:32

    Guilia staat bij IEDEREEN op het lijstje ..

    Verkopen doet ie voor geen meter iig ..

    Login om te reageren
    • eelco74 zegt

      14 december 2016 om 17:17

      @lincoln: als jij nou niet krenterig was. Bovendien vallen de cijfers in Italië best mee.

      Login om te reageren
    • rvds15 zegt

      14 december 2016 om 19:42

      @lincoln: precies dit…

      Login om te reageren
    • super zegt

      14 december 2016 om 21:03

      @lincoln:
      alle begin is moeilijk, audi verkocht tot ze met de 80 kwamen ook geen reet.

      Login om te reageren
    • riri zegt

      16 december 2016 om 09:35

      @lincoln: Hetzelfde met Ferrari

      Login om te reageren
  8. trustmeiamanengineer zegt

    14 december 2016 om 16:33

    Interieur is idd een diesel…?!

    Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      14 december 2016 om 17:40

      @trustmeiamanengineer: never mind, zie net dat de diesel al bij 4500 in ’t rood komt. Ben ik niet gewend zo’n laagtoerige benzine van Alfa, mijne gaat tot 6800 ;)

      Login om te reageren
    • eelco74 zegt

      14 december 2016 om 18:07

      @trustmeiamanengineer: je doet je naam geen eer aan, de diesel loopt tot 4500 toeren, de benzine tot 5500

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        14 december 2016 om 20:28

        @eelco74: Mijn MB diesel loopt al tot 5200rpm (rood vanaf 5000rpm); 5500rpm voor een (Turbo) benzine motor is echt weinig hoor; bedoel je niet 6500rpm ?

        Login om te reageren
        • lekbak zegt

          14 december 2016 om 20:56

          @dawwg: heerlijk toch, dat laagtoerige karakter van zo’n benzinemotor!

          Login om te reageren
  9. bluedust zegt

    14 december 2016 om 16:35

    Ziet er heel netjes uit in deze uitvoering moet ik zeggen

    Login om te reageren
  10. tenaci zegt

    14 december 2016 om 16:38

    Kleur staat hem goed. Beetje ingetogen, kan hij hebben omdat het design al spannend genoeg is.

    Login om te reageren
  11. roadrage zegt

    14 december 2016 om 16:38

    Ghah jawel dit is een diesel!

    Maw de testrijder vond dat het allemaal zo smooth ging en klonk dat die dacht dat het een benzinemotor versie was. Dat is voor Alfa toch wel een onbedoeld compliment.

    Ziet er niet kek uit..maar dat was het dan ook wel

    Login om te reageren
  12. mashell zegt

    14 december 2016 om 16:43

    Geen gekleurd logo op het stuur?

    Login om te reageren
    • sketcher zegt

      14 december 2016 om 17:31

      @mashell: Nee tegenwoordig allemaal een zwart – metaal logo op het stuur. Persoonlijk vind ik het wel mooi, net wat rustiger. Er schreeuwt al zoveel voor aandacht.

      Login om te reageren
      • knapzuur zegt

        14 december 2016 om 17:56

        @sketcher: dan hadden ‘alles wat zoveel om aandacht schreeuwt’ moeten aanpakken niet het logo..

        Login om te reageren
  13. groenehell zegt

    14 december 2016 om 16:49

    Ik moet toch hier even op reageren. Ik heb zelf ook proefgereden, maar was absoluut teleurgesteld. Wegligging is oke, maar in bochten wilt het niet helemaal reageren zoals je wilt. Tegenover een 3 serie is het ondermaats. Daarnaast kan de traction control niet uit, belachelijk in een sport sedan. Het interieur is mooi, maar materialen zijn op het randje. Daarnaast in de cockpit zeer klein.

    Ik ben fan van Alfa, maar dit is niet de auto die ik gehoopt had.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      14 december 2016 om 19:15

      @groenehell: vind je oordeel op zijn zachtst gezegd bijzonder. Compleet het tegenovergestelde van wat Autovisie er over zegt in de vergelijking tussen de Giulia, 3 serie, en Xe..

      Login om te reageren
      • groenehell zegt

        14 december 2016 om 21:51

        @w0o0dy: Ik heb ze ook alle 3 uitbundig gereden en ik vertel alleen mijn mening. Heb jij er in gereden? De QV zal wel een heel ander verhaal zijn. Maar de normale wagens die besteld worden die ook makkelijk 50K kosten om hem een beetje mooi te krijgen, halen dit niveau niet. De stoelen zitten daarnaast verschrikkelijk. Ik weet dat iedereen wilt dat het een perfecte auto is, maar dat is het bij lange na niet. Kom op zeg, hoe krijg je het voor elkaar om te beslissen dat je niet de traction control uit kan zetten op een auto met achterwiel aandrijving en 200pk?

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          15 december 2016 om 09:42

          @groenehell: waareom zou je in hemelsnaam tractiecontrole willen uitzetten in een auto met 200pk en achterwielaandrijving? Met sportief rijden heeft langer dan noodzakelijk stilstaan voor het met verkeerslicht doordraaiende achterbanden niets van doen.

          Login om te reageren
    • rikus zegt

      14 december 2016 om 19:39

      @groenehell: Als je op zoek bent naar een auto om lekker mee te sturen, en BMW is je benchmark, dan word het knap lastig om die bevrediging in andere auto te vinden. De Alfa is naar mijn mening in weinig opzichten te vergelijken met de Duitse drie. Die zullen qua materialen, wegligging etc op alle vlakken iets beter zijn. Hebben er ook iets meer ervaring mee en budget voor.

      Login om te reageren
      • c-greg zegt

        14 december 2016 om 20:10

        @rikus: laat het nou net de Alfa zijn die op wegligging de Duitsers het na kijken geeft na meer dan 20 jaar afwezigheid in het rwd segment. check al de grote review van autoweek tot topgear (Chris Harris) tot autovisie. en de nurburgring tijden zeggen ook wel genoeg of de wegligging niet?

        Login om te reageren
        • groenehell zegt

          14 december 2016 om 21:52

          @c-greg: Heel leuk, maar dit zijn allemaal testen met de QV. En die gaat niemand kopen..

          Login om te reageren
          • c-greg zegt

            14 december 2016 om 22:06

            @groenehell: ook de non qv versie worden zo beoordeeld en heb er heel wat gelezen inmiddels, raar dat jij een andere mening heb. waarom hecht je zoveel waarde aan de traction uit? rijd jij ooit zonder? kom niet op het circuit dus ik laat het lekker aanstaan

            Login om te reageren
  14. pjotr zegt

    14 december 2016 om 16:50

    Donkerblauw met zwart leer: zou mijn keuze niet zijn. Voor de rest een mooie bak!

    Login om te reageren
  15. james82 zegt

    14 december 2016 om 16:55

    Schitterende auto

    Login om te reageren
  16. thesis zegt

    14 december 2016 om 16:55

    Zo hé, wat een dikkerd!

    Login om te reageren
  17. lekkaah zegt

    14 december 2016 om 16:58

    Ideale Alfa klant, niet in de gaten hebben waar hij in rijdt..

    Login om te reageren
  18. speedzz zegt

    14 december 2016 om 17:01

    Nu bij de dealer en die vertellen me dat er een 350pk versie bijkomt :)

    Login om te reageren
    • pineapple zegt

      14 december 2016 om 17:16

      @speedzz: 280 pk benzine bedoel je? Of komt er ook een dikkere diesel?

      Login om te reageren
      • speedzz zegt

        14 december 2016 om 19:52

        @pineapple: 350pk benzine 2liter turbo

        Login om te reageren
    • lincoln zegt

      14 december 2016 om 17:17

      @speedzz:

      Tuurlijk .. kwestie van eventjes geduld hebben zeker ..

      Login om te reageren
  19. mrrobot zegt

    14 december 2016 om 17:02

    Is de 180pk diesel. Eigenlijk te weinig vermogen om het RWD karakter goed te bespelen. Stuurt wel vlijmscherp deze nieuwe Alfa. Even wachten tot de Veloce valt proef te rijden met 100 pk meer wordt het wel een serieuze optie. Lease offerte wel al binnen :)

    Login om te reageren
  20. lekbak zegt

    14 december 2016 om 17:03

    Wat is het toch een ongelooflijk mooie auto. En wat zullen die velgen toch ongelooflijk vervelend zijn om schoon te maken…

    Login om te reageren
  21. rossi46audi zegt

    14 december 2016 om 17:08

    Het is een fijne auto om te zien. Eindelijk weer passie op de weg

    Login om te reageren
  22. racerx zegt

    14 december 2016 om 17:09

    Mooie kar in deze uitvoering!

    Login om te reageren
  23. cpp1 zegt

    14 december 2016 om 17:11

    Heb vandaag in een rode gezeten in de AR vestiging in Amsterdam. Vond de zitpositie tov m’n BMW 3 serie erg tegenvallen. Stoelen waren te kort en te breed. Geen zijdelingse steun. De zithoek van deze stoel was ook niet aan te passen. En dit was dus de sportieve uitvoering. De 159 van m’n zus is velen malen beterende betreft zitpositie en stoelen.

    Login om te reageren
  24. fit4fun zegt

    14 december 2016 om 17:24

    Proefrit zonder nummerbord aan de voorkant? Mooie versie trouwens, alleen jammer van die lelijke plastic antenne achterop het dak

    Login om te reageren
    • autodrome zegt

      14 december 2016 om 17:38

      @fit4fun: ga jij nou echt staan muggenziften over de antenne? Is deze bij alle moderne wagens van kunststof met daarin de metalen antenne verwerkt?

      Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      14 december 2016 om 17:57

      @fit4fun: foto 2, achter het raam.

      Login om te reageren
  25. biggie zegt

    14 december 2016 om 17:37

    Foeilelijke wagen, vind dit niks hebben tegenover de oude re alfa’s… de 159 was en is een tijdelijke schoonheid… wacht tot over 5 jaar, denk dat deze op niks meer zal trekken… ik vind hem te doen in topuitvoering, maar zoals ik hem soms tegenkom met halogeen lampen, zielige standaardbumpers en belachelijk kleine velgen… renault,opel,vw,volvo… veel betere en mooiere wagens in dezelfde klasse… persoonlijke mening

    Login om te reageren
  26. rufctr01 zegt

    14 december 2016 om 17:45

    Schitterend!

    Login om te reageren
  27. martijndh zegt

    14 december 2016 om 18:02

    Dit is toch veel mooier dan een 3serie, A4 of C-klasse

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      14 december 2016 om 18:16

      @martijndh: mooier misschien wel maar beter?

      Login om te reageren
    • dawwg zegt

      14 december 2016 om 20:26

      @martijndh: Mooier dan een full-spec C-klasse met AMG pakketje; dacht het niet; zeker in het interieur niet hoor … Deze Alfa is net als Audi’s; de instapversie is lelijk, kaal en relatief duur; aankleding is vereist. MB en recent ook BMW doen dit tegenwoordig veel beter.

      Login om te reageren
  28. pinut187 zegt

    14 december 2016 om 18:16

    Bijzondere kleur blauw indd, mooi is het niet..

    Login om te reageren
  29. sanderz28 zegt

    14 december 2016 om 19:03

    Mooie auto, valt me alleen op dat de schakelaars op het stuur verdacht veel lijken op die van Kia.

    Login om te reageren
  30. 87sandyd zegt

    14 december 2016 om 19:11

    Benzine versie? Zijn die al gebouwd dan?:’)

    Login om te reageren
  31. huibhaslanciadelta zegt

    14 december 2016 om 19:15

    Honderd procent zeker een benzine 200 pk versie hoor jongens en meisjes!

    Login om te reageren
  32. homer55 zegt

    14 december 2016 om 19:17

    Overdreven reacties allemaal. Als het een alfa is, is het opeens heel mooi en smelt iedereen van binnen… Zo veel fraaier dan een bijvoorbeeld c-klasse is het ook niet…
    Zielig voor alfa. Ik krijg altijd de indruk dat iedereen er eentje heeft of wil, maar je ziet ze nooit…

    Login om te reageren
  33. huibhaslanciadelta zegt

    14 december 2016 om 19:23

    Dat dit de benzineversie is, is nou juist de nieuwswaarde, want daarop moesten we lang wachten. Mijn dealer bood me dus heel ‘vroeg’ deze proefrit aan. En ik ga natuurlijk sowieso niet rijden in een auto die ratelt op diesel ;-)

    Login om te reageren
  34. dimitricalitri zegt

    14 december 2016 om 19:47

    Ik rij zelf nu een week of 2 in mijn Giulia diesel en kan bevestigen dat dit dashboard niet hetzelfde is. De rode lijn in mijn wagen begint bij 4500 en dat is bij deze duidelijk niet zo.

    Verder vind ik deze uitvoering persoonlijk netjes, misschien tikkie saai qua uiterlijk. Al zal het qua geluid en stuk beter klinken dan de mijne?

    Login om te reageren
  35. zwafra zegt

    14 december 2016 om 20:03

    Mooie auto zeker in deze kleur en velgen is het een elegante verschijning …hoop wel dat ze wat aan de kwaliteit hebben gedaan , want na diverse (nieuwe) Alfa, s te hebben gehad , vond ik de kwaliteit maar matig .

    Login om te reageren
    • c-greg zegt

      14 december 2016 om 21:08

      @zwafra: welke alfas waren dat als ik vragen mag? ze hebben na de 156(die soms wisselvallig was je heb toppers en probleemgevallen) echt de weg omhoog ingezet. mijn 159 wil maar niks aan stuk gaan;-)

      Login om te reageren
  36. desjonnies zegt

    14 december 2016 om 20:04

    Ik heb net drie en een half uur in een fike gestaan.
    Dan interesseert het je
    geen reet hoe goed de Duitse drie sturen, waar het tankklepje zit of dat iets anders van mooiere materialen is gemaakt.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      14 december 2016 om 20:41

      @desjonnies: Als ik 3.5u in een file sta, dan zijn de interieurmaterialen juist wel superrelevant in mijn beleving; maar goed, ieder z’n ding :)

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        14 december 2016 om 21:36

        @dawwg:
        Ik fantaseer altijd dat ik in een oude brakke lelijke eend in alle rust over de Franse plattelandsweggetjes naar huis toer, zonder files door het glooiende landschap
        Geen 1600 pk, geen primijum, geen stress, geen files……

        Login om te reageren
  37. capibaro zegt

    14 december 2016 om 20:27

    Wat een mooie kleur. Graag wel met zandkleurig leer voor het contrast. Helaas deze auto alleen in Keulen en Turijn live op de weg gezien. Zeker een aanwinst voor het straatbeeld

    Login om te reageren
  38. grex zegt

    14 december 2016 om 21:38

    Detailfoto 5 kan ik niet plaatsen. Geen voor- of achterlicht. Wat wel?

    Login om te reageren
    • dimitricalitri zegt

      14 december 2016 om 22:53

      @grex: zijkant van de rechter koplamp

      Login om te reageren
      • grex zegt

        15 december 2016 om 10:47

        @dimitricalitri: ok, thanks

        Login om te reageren
  39. maarten_zoutendijk zegt

    14 december 2016 om 22:42

    Wow, schitterende velgen! Sowieso staat de auto er erg strak bij. Wat een dilemma als je in dit segment iets mag uitzoeken en je hebt zowel de XE als de Giulia beschikbaar. Ik zou het echt niet weten.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      15 december 2016 om 09:46

      @maarten_zoutendijk: nee hoor. Je neemt gewoon net als iedereen een 3 serie. Volgens de testen nog altijd beter dan de 2 uitdagers.

      Login om te reageren
      • c-greg zegt

        15 december 2016 om 12:42

        @mashell: net als dat iedereen een Samsung of een iPhone neemt er bestaat natuurlijk niks beters he? vooral in de lease kan je lekker wat anders uit proberen dan altijd de standaard keuze.

        als je voor een jag of alfa kiest zal je echt niet zwaar teleurgesteld worden en wie weet misschien wel verrast.

        Login om te reageren
  40. bola zegt

    15 december 2016 om 13:47

    Leuke waggie, maar BMW en Mercedes ALTIJD boven AR.

    Login om te reageren
  41. zesinline zegt

    15 december 2016 om 14:20

    Met alleen een Italiaans maatpak ben je er nog niet…..kijk naar de geschiedenis……toen en ook nu verkopen de Duitse 3 als koekies!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North