• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Cadillac CTS-V 2015

Holy moly wat een bak!

Spotter: spotcrewda
Geüpload op: 21 december 2016
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
Cadillac CTS CTS-V zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Landaulette
    Landaulette
  • Nieuwe Audi Q7
    Nieuwe Audi Q7
  • Cadillac CTS
    Cadillac CTS
  • Ferrari F430
    Ferrari F430
  • Cadillac CTS
    Cadillac CTS
  • Aston DB6
    Aston DB6
  • CADILLAC CTS ZWART
    CADILLAC CTS ZWART
  • Cadillac CTS
    Cadillac CTS

Lees Interacties

Reacties

  1. banaan7 zegt

    21 december 2016 om 22:29

    Zoiets wil ik hebben! Dikke Amerikaan met dik geluid, geen brutaal uiterlijk en snelheid!

    Login om te reageren
    • baap zegt

      26 december 2016 om 08:26

      @banaan7: Geen brutaal uiterlijk? Over smaak en zicht valt niet te twisten, maar brutaal is dit apparaat zeker.

      Login om te reageren
  2. camro98 zegt

    21 december 2016 om 22:33

    jammer dat je ze niet veel ziet in nederland

    Login om te reageren
    • dirkiii zegt

      22 december 2016 om 06:20

      @camro98: *nooit*

      Login om te reageren
      • mzonneveld zegt

        25 december 2016 om 21:20

        @dirkiii: Heul heul heul soms een op Duits kenteken*

        Login om te reageren
  3. flik2punt0 zegt

    22 december 2016 om 10:21

    Echt een heel dikke bak

    Login om te reageren
  4. doewap zegt

    25 december 2016 om 21:06

    Daar ben ik ook wel voor, maar ze zijn zo schreeuwend duur

    Login om te reageren
  5. bischero zegt

    25 december 2016 om 21:14

    Kneiterdik, kan ik wel waarderen, Thanks voor de upload!

    Login om te reageren
  6. thomasbol zegt

    25 december 2016 om 21:20

    Hebben!

    Login om te reageren
    • Davidov zegt

      25 december 2016 om 21:53

      @ThomasBol: Jaaa, hebbon! :D

      Login om te reageren
  7. soulmaster zegt

    25 december 2016 om 21:25

    De a8 gaat er hier uit volgende maand en samen met de panamera staat deze hoog op mijn lijstje

    Login om te reageren
    • edjehaze zegt

      25 december 2016 om 21:43

      @soulmaster: goeie keuze, en de nieuwe pana? Wat staat er nog meer op uw lijstje als ik vragen mag?

      Login om te reageren
    • rikus zegt

      26 december 2016 om 00:28

      @soulmaster: Doe eens gek..
      Althans, als ik in een positie zou zijn waar prijs, runningcosts en restwaarde geen issue is, dan ging ik absoluut voor de caddy. Het zal allemaal niet zo uitgebalanceerd zijn als de Porsche, en van binnen op alle vlakken minder verfijnd. Maar jemig wat een beest. Één brok fun op 4 wielen.

      Login om te reageren
      • rohrl-fan zegt

        26 december 2016 om 00:56

        @rikus: Hoewel de Porsche ongetwijfeld idd beter gaat zijn op de punten die je aangeeft zou je toch verrast kunnen zijn over hoe klein het verschil is. GM is goed bezig qua product tegenwoordig!

        Vergeet bv niet dat de magnetische dampers die bv Audi en Ferrari gebruiken ontwikkeld zijn door… Jawel, General Motors!

        Login om te reageren
  8. autodrome zegt

    25 december 2016 om 21:28

    Gaat ook hard door de bocht …

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      25 december 2016 om 21:54

      @autodrome: zekers. Heeft een goede wegligging.
      Of was je sarcastisch? Zo ja…dan iets met steen waar je onder hebt gelegen…

      Login om te reageren
      • autodrome zegt

        25 december 2016 om 22:52

        @rufctr01: de M3 was de benchmark en daar zijn heel erg goed in geslaagd getuige de tijden op de Nordschleife … Dus voor een keer is het dik voor elkaar met de wegligging ondanks het gewicht .. Hij is wat zwaarder dan z’n Duitse concurrenten …

        Login om te reageren
        • granlusso zegt

          25 december 2016 om 23:13

          @autodrome: Wat heeft een M3 met deze auto te maken? Dat is geen concurrent maat

          Login om te reageren
          • autodrome zegt

            26 december 2016 om 01:32

            @granlusso: als je iets weet van auto’s dan weet je dat de m3 de maat was waarAan General Motors de CTS wilde afmeten, met name qua rijeigenschappen … Dus de m3 heeft er alles mee te maken ..

            Login om te reageren
        • sdm zegt

          25 december 2016 om 23:38

          @autodrome: de huidige M5 weegt ook bijna 2 ton vriend. Dus wat gewicht betreft zitten ze iig in dezelfde klasse. Wat deze auto zeker minder heeft is het interieur, dat kan je met droge ogen toch echt niet gelijk noemen aan de Duitse drie. Maar kwa rij eigenschappen doet deze zeker mee.

          Login om te reageren
          • autodrome zegt

            26 december 2016 om 01:27

            @sdm: had het specifiek over de rijieigenschappen …

            Login om te reageren
          • autodrome zegt

            26 december 2016 om 01:33

            @sdm: de CTS zit in de klasse van de m3, niet de m5

            Login om te reageren
            • sralracer zegt

              26 december 2016 om 10:46

              @autodrome: volgensmij haal jij de cts en ats door elkaar

              Login om te reageren
              • autodrome zegt

                6 januari 2017 om 21:29

                @sralracer: Nee, de rijeigenschappen van de m3 stonden model voor de CTS ondanks het gewicht, de ATS werd toen nog niet eens geproduceerd …. Die is een tijd later geproduceerd ….

          • mopar zegt

            26 december 2016 om 19:31

            @sdm: dan heb jij nog nooit in deze generatie CTS gezeten. Dat interieur is namelijk zeker net zo goed als dat van een BMW, wellicht niet zo goed als dat van een Audi maar weinig auto’s kunnen dat evenaren.

            Login om te reageren
  9. brave zegt

    25 december 2016 om 21:29

    Ook in Duitsland moet er ergens nog een kentekenplaat voorop toch? Wel veel strakker zo in de U.S.-looks

    Login om te reageren
    • theyoungsaablover zegt

      25 december 2016 om 22:22

      @brave: er is nergens ruimte, een ontheffing zou best mogelijk kunnen zijn gezien us spec auto

      Login om te reageren
  10. amgloverr zegt

    25 december 2016 om 21:57

    Ja hij is dik en gaaf! Maar ik heb toch liever een E63!

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      25 december 2016 om 22:25

      @amgloverr: je naam verraadde het al….

      Login om te reageren
    • Dickie zegt

      26 december 2016 om 01:49

      @amgloverr:
      Daar zou ik ook voor gaan, maar vind de caddy ook best wel een lekkere auto!

      Login om te reageren
  11. gt500eleanor zegt

    25 december 2016 om 22:36

    Donders wat een geile wagen!

    Login om te reageren
  12. c200 zegt

    26 december 2016 om 02:38

    Geeft mij maar een AMG RS M

    Login om te reageren
    • cls350sb zegt

      26 december 2016 om 10:37

      @c200: Ik zou voor een RS gaan. Die zie je amper op de Nederlandse weg. *ahum*

      OT: Dit is pure porno. Heerlijke bak!

      Login om te reageren
  13. stefje zegt

    26 december 2016 om 10:52

    Reedt Heisenberg hier niet in? Alleen al om die reden zou ik deze wel eens willen kopen ?

    Login om te reageren
    • pexers zegt

      26 december 2016 om 11:17

      @stefje: volgens mij was dat een Chrysler 300C SRT

      Login om te reageren
  14. sntial zegt

    26 december 2016 om 12:37

    Indeed

    Login om te reageren
  15. fiestacruizer zegt

    26 december 2016 om 20:33

    Mooi.
    Alles is mooier in de vs.

    Login om te reageren
  16. denniyo zegt

    27 december 2016 om 11:56

    Ja leuk voor de mensen die niet zo van Duits houden en gek zijn op plastic, toch zou ik zelf voor een nieuwe E63 AMG S of een XF RS van een paar jaar oud gaan en mocht ik wat minder Ruimte nodig hebben en toch een sedan wil dan maar een Giulia Q ofzo

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North