@buutvrij:
het zijn vooral de looks die voor mij “net niet” zijn in vergelijking met zijn Europese rivalen. Bij deze en praktisch bijna alle andere Lexussen(?) heb ik geen wauw-gevoel als ik ze zie voorbij rijden.
@misterdrogba: misschien zijn er mensen die wel zelf een wauw gevoel willen hebben achter het stuur maar liever niet hebben dat omstanders een wauw gevoel krijgen (want dat kan behoorlijk gênant zijn).
Ik mag een trotse bezitter zijn van een heerlijk klinkende antraciete ISF:-), getuned met spaghetti spruitstuk en straks in februari een supercharger. Op naar 625pk, leuk voor de M’s en de AMG’s:-)
Jammer van die uitlaten boven elkaar, als je zo graag wilt meedoen met de ‘duitse 3’ en je toch wilt onderscheiden,doe dat dan op andere manieren maar laat die arme uitlaten met rust
Haha, even een grinnik: Ik kan dit soort auto’s erg waarderen. Snel, robuust, servicegericht merk. Iets anoniem, maar toch onmiskenbaar een rappe wagen. Met dit importkenteken ziet het er fris uit en zal niemand het oudere model herkennen. Maar dan wel deze plaathouder: “usedlexus.nl” !!
Mijn droom auto!
Wat een prachtige verschijning en heerlijk om te zien wat een kleurtje al niet doet op een wagen
Lekker anoniem
Ik was er eerlijk gezegd straal voorbij gelopen.
Doet me niet zoveel zo’n Lexus, het is zo’n “net niet” auto vind ik. Maar ik snap wel dat er liefhebbers van zijn
@misterdrogba: same here, zat echt te zoeken net wat er zo speciaal is aan deze wagen :)
@misterdrogba: net niet?? V8 met ruim 420 PK, die wél heel blijft. Die zijn van europese bodem zéér schaars. Verklaar u nader!
@buutvrij:
het zijn vooral de looks die voor mij “net niet” zijn in vergelijking met zijn Europese rivalen. Bij deze en praktisch bijna alle andere Lexussen(?) heb ik geen wauw-gevoel als ik ze zie voorbij rijden.
@misterdrogba: misschien zijn er mensen die wel zelf een wauw gevoel willen hebben achter het stuur maar liever niet hebben dat omstanders een wauw gevoel krijgen (want dat kan behoorlijk gênant zijn).
@mashell: het oog wil toch ook wat? :)
@misterdrogba: lexus rc-f? Das toch wel een mooi ding
Tsja. Ik vind er bar weinig aan.
He-le-maal goed! Recent met een gereden en is echt een genot. Wat een beest he
Verkeerde kleur maar verder heerlijke bak.
Nette spot! Droomwagen
Ik denk dat dit wel de herdefinitie is van de uitdrukking ‘sleeper’. 99% mensen (of meer nog) zal er straal aan voorbij lopen.
Die kleur staat hem m.i. erg goed.
Nimma? Wat is dat voor iets?
@sanderm3: Als je in Nijmegen staat dan naar Zwolle rijdt en dan dezelfde weg terug kom je in nimma
@swid: Oh, het is dus pubertaal voor Nijmegen. Ok, get it.
Ik vind het een leuke auto maar helaas doen de Duitsers het in dit segment velen malen beter. Het blijft wel speciaal
@nvn1993: Het enige wat de Duitsers beter doen is de marketing…
@nvn1993: Wat doen ze beter dan?
Want als je van deze het 2010 model hebt, rijdt hij dezelfde ronde tijden als een M3. Dat weten veel mensen niet.
Verder is het een subjectief verhaal.
Ik mag een trotse bezitter zijn van een heerlijk klinkende antraciete ISF:-), getuned met spaghetti spruitstuk en straks in februari een supercharger. Op naar 625pk, leuk voor de M’s en de AMG’s:-)
@lexusisfgetuned: foto’s?
Staan er veel op autogespot, toen nog vol met stickers, nu motorkap, dak en achterspoiler in Carbon :-)@sleepyj:
Toffe spot! Kleur staat hem goed!
Inparkeren is ook een vak… zo zonde van die velgen :-(
Dikke V8….altijd goed
Jammer van die uitlaten boven elkaar, als je zo graag wilt meedoen met de ‘duitse 3’ en je toch wilt onderscheiden,doe dat dan op andere manieren maar laat die arme uitlaten met rust
Haha, even een grinnik: Ik kan dit soort auto’s erg waarderen. Snel, robuust, servicegericht merk. Iets anoniem, maar toch onmiskenbaar een rappe wagen. Met dit importkenteken ziet het er fris uit en zal niemand het oudere model herkennen. Maar dan wel deze plaathouder: “usedlexus.nl” !!
Ondanks de V8 en (neppe) dubbele pijpen heeft zo’n ISf toch voor mij een te hoog tamme Mazda gehalte om echt een indruk achter te laten