@raym: dat is dus in NL niet waar. Op de kentekenpapieren van bijvoorbeeld een Prius (schoonmoeder heeft er helaas een) staat 0kg. Volgens mij had het te maken met een te zware belasting van de accu’s, maar pin me er niet op vast. Wel zijn er kitjes te krijgen voor een fietsendrager.
Ik gok dat het met de meeste hybride/elektrische auto’s zo zit, maar wellicht is Tesla de uitzondering. Wat me niet zou verbazen aangezien ze op meerdere punten voorop lopen.
Wat de eigenaar bespaart met de tesla compenseert hij met z’n boot met (minstens) een heavy V8 haha
Hoe zit het eigenlijk met Tesla’s en trekhaken in Nederland? Of mag dat gewoon.
@isleofman: Tuurlijk mag dat, kost je alleen €850
@persian1: Jij zegt direct tuurlijk. Zo logisch vind ik dat niet.
@bartteeuwen: waarom zou het niet mogen dan?
@plopkoekje: Elektrische- en hybrideauto’s mogen in Nederland geen trekhaak voeren. Het hoe en waarom weet ik niet precies meer.
@bartteeuwen: als de constructie er voor is mag het gewoon. Zolang het maar een goed gekeurde trekhaak is.
@raym: dat is dus in NL niet waar. Op de kentekenpapieren van bijvoorbeeld een Prius (schoonmoeder heeft er helaas een) staat 0kg. Volgens mij had het te maken met een te zware belasting van de accu’s, maar pin me er niet op vast. Wel zijn er kitjes te krijgen voor een fietsendrager.
Ik gok dat het met de meeste hybride/elektrische auto’s zo zit, maar wellicht is Tesla de uitzondering. Wat me niet zou verbazen aangezien ze op meerdere punten voorop lopen.
@2wheeler: denk dat de 90D wel genoeg vermogen heeft in iedergeval
@2wheeler: deze zomer nochtans genoeg outlanders PHEV tegengekomen met caravan en gele kentekens…
Leuke combo..