Nou nee hoor. Ik vind een E-type er echt niet uit zien. De voorruit staat bijna rechtop en de wielkasten zijn veel te bol. Dan heeft Toyota het 10x beter gedaan met hun 2000GT.
@Original_Arnoud: Vind ik ook. De wielkasten zijn breed en dan 3 meter naar binnen van die smalle bandjes alsof die zo omvalt in de bocht en die voorruit en dak is als een waterhoofd zo hoog en lomp.
@Original_Arnoud: Daar ga ik in mee. Van het design van de E-type klopt niet veel, de neus is te lang en de achterste zijruiten een tikkie te groot. Maar de spatborden zijn net als op de bloedmooie D-type. Voor wie een echt mooie Jaguar wil is er altijd nog de XK120. Maar de E-type is wel een ikoon, het is de jaren 60 vol uit.
Ik ben ook niet zo’n E-Type fan.
Wel een Jaguar-gek trouwens.
Persoonlijk kan ik een hoop mooiere Jaguars noemen.
Mk2, XJ6 series 1, XK150 FHC bijvoorbeeld.
Maar mijn meest controversiële mening: ik prefereer een XJ-S boven een E-Type. Persoonlijk vind ik het design gewoon beter kloppen.
Very nice!
Fietfieuw!
Mooie kleur ook
Maakt m’n dag helemaal goed!!
Geen lelijke auto, maar heb de gigantische intersesse hierin nooit begrepen.
Ik vind een F-type V6S zoveel mooier dan dit.
*stelt zich nu verdekt op*
@cossiekiller: Wel is één in het echt gezien dan? Het is echt een gentlemen auto. Heel klassiek maar toch heel sexy.
@redbee5: Toch wel. Zelfs al eens meegereden met één. Een 250 GTO, Eagle speedster of een Cobra daarentegen vind ik wel prachtig.
@cossiekiller: Ieder z’n ding toch? :)
Hij wil graag naast een 993… Schitterende wagen!
Mooi
De cabrio vind ik mooier, maar deze is wel specialer.
Mooie kleur ook!
Nou nee hoor. Ik vind een E-type er echt niet uit zien. De voorruit staat bijna rechtop en de wielkasten zijn veel te bol. Dan heeft Toyota het 10x beter gedaan met hun 2000GT.
@Original_Arnoud: Absoluut! de 2000GT is vele malen mooier. Laat de massa hier maar lekker op kwijlen. Wij weten beter :)
@Original_Arnoud: Vind ik ook. De wielkasten zijn breed en dan 3 meter naar binnen van die smalle bandjes alsof die zo omvalt in de bocht en die voorruit en dak is als een waterhoofd zo hoog en lomp.
@Original_Arnoud: Daar ga ik in mee. Van het design van de E-type klopt niet veel, de neus is te lang en de achterste zijruiten een tikkie te groot. Maar de spatborden zijn net als op de bloedmooie D-type. Voor wie een echt mooie Jaguar wil is er altijd nog de XK120. Maar de E-type is wel een ikoon, het is de jaren 60 vol uit.
@Original_Arnoud: Helemaal mee eens.
Maar de E-type is wel een icoon van die tijd.
E-type…de mooiste auto ooit! Zelfs Enzo Ferrari was hier helemaal gek van!
Ik niet. Vind ze niet mooi. Uit proporties. De achterkant is te hoog de neus te lang. De ramen te groot. Er klopt werkelijk niets van.
@airc: Ken je de Toyota 2000GT? Is een beetje hetzelfde recept, maar eigenlijk beter gelukt.
Niks ten nadele van de E-type, nog steeds een fantastische wagen.
Heerlijk!
Ik ben ook niet zo’n E-Type fan.
Wel een Jaguar-gek trouwens.
Persoonlijk kan ik een hoop mooiere Jaguars noemen.
Mk2, XJ6 series 1, XK150 FHC bijvoorbeeld.
Maar mijn meest controversiële mening: ik prefereer een XJ-S boven een E-Type. Persoonlijk vind ik het design gewoon beter kloppen.
*ga me nu ook ergens verschuilen*
Geweldige auto de V12 uitvoering vind ik nog mooier.
Lul op wielen, homobak