@zweed: Ik vind dit juist helemaal niets. En menig kenner met mij.
Is trager dan de 1.3. Is zwaarder en deze 1.9 is een tamme motor, die echt niets met “Rallye” te maken heeft.
Is alleen 2 jaar geleverd in Duitsland omdat de echte Rallye niet voldeed aan de keurings vereiste in Duitsland.
Dat was mijn eerste auto! Geen stuurbekrachtiging, snoei hard geveerd, zoop als een ketter maar liep als een trein. Had volgens mij het 1.9 blok uit de CTI/GTI, iets meer dan 100pk met injectie. Uiteindelijk had ik 220.000 km op de teller zonder enig olieverbruik. Wel ontzettend listig in de kont op de grens….
Leuk dat mijn auto gespot is. Niks oude verlichting erin. De latere 1.3 rallye’s werden in frankrijk ook gewoon geleverd met nieuw type verlichting. Gewoon leeftijd afhankelijk.
Zo ontzettend gaaf ding!
@zweed: Ik vind dit juist helemaal niets. En menig kenner met mij.
Is trager dan de 1.3. Is zwaarder en deze 1.9 is een tamme motor, die echt niets met “Rallye” te maken heeft.
Is alleen 2 jaar geleverd in Duitsland omdat de echte Rallye niet voldeed aan de keurings vereiste in Duitsland.
@dedon: rallye is 1300 met ander spruitstuk xx
Klasse! Heel strak!
Wat een gave kar! Leuke spot man!
Heel tof karretje, mooie spot!
Koel.
Uitlaat eronder weg, orangje knippers erin voor en de oude lampjes achter,.. klaar!
(die niet kloppende ‘staaltjes’ mogen blijven, want daarom)
1.9 Rallye..
@postzegel: Amen
Netjes en netjes houden misschien nog wel een leuke restwaarde straks
1.9 rallye nooit gemaakt
@bierbuikcv2: zeker wel, geleverd in oa. Duitsland, wij hadden in NL en Frankrijk de 1.3.
@griffendahl: In België hadden we ook de 1.3.
@griffendahl: ohw oke wist ik niet
Jammer van de 1.9
(Ik zou er nog steeds niet op spugen)
COOOL
Ik begrijp dit dus niet he… Een Fiesta XR2I is echt tien keer zo dik/snel/gazomaardoor
@clarkson: er zijn zoveel dingen veel dikker dan dit maar dat maakt het nog niet minder gaaf
@clarkson: wat is daar dik aan dan? Dit ding is juist schraal, maar dat is net het mooie eraan
Super!
Heb er zo een gehad. Bij koude motor kwamen de vlammen uit de uitlaat en sloeg hij vaak af, verder een geweldig ding!
Wouw wat een kalssieker!
Dat was mijn eerste auto! Geen stuurbekrachtiging, snoei hard geveerd, zoop als een ketter maar liep als een trein. Had volgens mij het 1.9 blok uit de CTI/GTI, iets meer dan 100pk met injectie. Uiteindelijk had ik 220.000 km op de teller zonder enig olieverbruik. Wel ontzettend listig in de kont op de grens….
Wat blijft het toch een prachtig ontwerp.
Leuk dat mijn auto gespot is. Niks oude verlichting erin. De latere 1.3 rallye’s werden in frankrijk ook gewoon geleverd met nieuw type verlichting. Gewoon leeftijd afhankelijk.
@rallye91: gaaf, sinds waarneer heb je de auto?
@timo83: vanaf 2001 in mijn bezit.
@rallye91: ik had hem nog nooit eerder in Zutphen gezien