• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Peugeot 206 GTi update

Heb nu mn 206 in bezit voor iets meer dan anderhalve maand, dus het leek me tijd voor een update.
In die 1,5 maand heb ik ongeveer 3300km gereden, een en al plezier!
De kosten die ik tot nu toe heb gehad zijn:
-Nieuwe voorbanden: Heb de super gladde Nexen banden vervangen voor een paar frisse Falkens, merk gelijk het verschil in grip in de bochten en met rechtuit accelereren.
-Uitlaat laten lassen: Een kwaaltje van de 206'jes, bij mij zat er een sleuf aan de onderkant tussen de kat en de middendemper.
-Litertje olie: Gisteren een litertje olie bijgevuld, 10w40 van Kroon erin gedaan, geen action troep voor mij :)
Verder niets, behalve benzine haha. Ik rij gemiddeld 1 op 10, met een redelijk zware voet en veel korte stukjes met een koude motor.
Op snelwegen is ie best onzinnig, omdat de motor dan veel toeren draait omdat de versnellingen zo kort zijn.
Naast al dit ben ik nog steeds super tevreden met mn auto, had niet veel gaver/beters kunnen kopen voor dit geld!

Spotter: wimbraber
Geüpload op: 17 januari 2017
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
206 mijn-auto Peugeot zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • 206 gti
    206 gti
  • Eerste auto, Peugeot 206 GTI
    Eerste auto, Peugeot 206 GTI
  • peugeot 206 2.0 GTI
    peugeot 206 2.0 GTI
  • Ferrari F50 Gumball 3000
    Ferrari F50 Gumball 3000
  • Rolls-Royce Ghost Black Badge
  • 997 GT3RS
    997 GT3RS
  • Porsche 992 GT3 Touring
  • Mijn eerste auto
    Mijn eerste auto

Lees Interacties

Reacties

  1. isleofman zegt

    17 januari 2017 om 22:30

    Zozo. Heftige update zeg… gewoon wat klein onderhoud wat mij betreft! Wel leuk dat de auto goed bevalt! Veel plezier ermee.

    Login om te reageren
    • fabiotol zegt

      18 januari 2017 om 06:49

      @isleofman: haha inderdaad. Mijn vorige onderhoudsinterval bij de golf was uitgebreider.

      Login om te reageren
  2. 106rallyes2 zegt

    18 januari 2017 om 01:16

    Leuke update ondanks dat er niet zoveel upgrades zijn ;) Het leuke aan je post is dat de trotsheid er vanaf straalt en daar gaat het om! Geniet ervan, leuke auto’s en kijk eens naar een leuke verlaging met bijv bilstein b8 dempers en een group n uitlaat. Maakt een flink verschil en geeft nog meer pret!

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      18 januari 2017 om 08:57

      @106rallyes2: stop eerder je geld in een mooi inductiesysteem ipv een uitlaat zou ik zeggen, dat is veel puurder geluid. Kan ook je verbruik nog eens ten gunste komen.Verlaging doet indd wonderen!!

      Login om te reageren
      • wimbraber zegt

        18 januari 2017 om 10:14

        @davelepeef: inlaat was ik zeker van plan, hoe dat standaard verwerkt zit is gewoon stom. Dat ding zuigt zn lucht vanuit de wielkast, met een traject van 2 meter lang ofzo..

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          19 januari 2017 om 17:48

          @wimbraber: maar niets is voor niets, daar moet je ook soms bij stilstaan…

          Login om te reageren
  3. Alfarobert zegt

    18 januari 2017 om 12:40

    Flink trappen met een koude motor ben je trots op? Het is buiten -2 Voel je dat niet?

    Login om te reageren
    • wimbraber zegt

      18 januari 2017 om 14:19

      @Alfarobert: ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. Ik trap alleen met mijn auto als de olie en het koelwater op bedrijfstemperatuur zijn. Ik bedoel dat ik veel korte stukjes rijd naar mn stage/werk, de auto is pas na halverwegen de reis een beetje warm, en word daarna alweer afgezet. Dan gebruikt ie ook meer, met een koude motor.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North