• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 911 Turbo

Nette uitvoering met Akrapovic-uitlaten en diffuser. Gespot in Rotterdam-Centrum.

Spotter: dubcars
Geüpload op: 28 januari 2017
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
911 911-turbo 991 Akrapovic coupe grijs Porsche tuning Turbo uitlaat
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Challenger SRT8
    Challenger SRT8
  • Nieuwe Mercedes CLS op de snelweg
    Nieuwe Mercedes CLS op de snelweg
  • Porsche 911 Turbo
    Porsche 911 Turbo
  • Porsche 911 turbo
    Porsche 911 turbo
  • Porsche 911 Turbo
    Porsche 911 Turbo
  • LaFerrari
    LaFerrari
  • Porsche 911 Turbo
    Porsche 911 Turbo
  • Alfa Romeo trio (even voorstellen)
    Alfa Romeo trio (even voorstellen)

Lees Interacties

Reacties

  1. lekkerlinksrijden zegt

    29 januari 2017 om 11:17

    Waarom niet?

    Login om te reageren
  2. 888natan zegt

    29 januari 2017 om 11:19

    Op foto 2 ziet het er wel oke uit maar op foto 3, zo recht van achter, nee..

    Login om te reageren
  3. potjak zegt

    29 januari 2017 om 11:22

    Waarbij de originelen de lijnen van de achterzijde meer kracht geven maken deze de auto minder agressief. Kwestie van smaak, vind beide opties prima. Dus ja het mag!

    Login om te reageren
  4. sjakietrekhakie zegt

    29 januari 2017 om 11:27

    Wel als er akrapovic boven staat

    Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    29 januari 2017 om 11:28

    Het zijn R8 V10 uitlaten, die van de RS6 zijn minder plat

    Login om te reageren
    • ko4n zegt

      29 januari 2017 om 11:59

      @Jochempie: het zijn Akrapovic uitlaten voor de 911 Turbo (s). Niks van Audi

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        29 januari 2017 om 13:26

        @ko4n: oh oké, weer wat geleerd! Vreemde keuze van Akrapovic, dat wel

        Login om te reageren
    • alcantara zegt

      29 januari 2017 om 12:15

      @Jochempie: Nee

      Login om te reageren
  6. reobnednab zegt

    29 januari 2017 om 11:30

    Akrapovic, zolang het door de geluidsbarrière gaat is alles geoorloofd…

    Login om te reageren
  7. rotarypowah zegt

    29 januari 2017 om 11:33

    Tsja, je ziet duidelijk dat het een sierstuk is (geen beweegruimte voor de uitlaat in de bumper). Ik zie liever twee pijpjes, met beweegruimte in de bumper.

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      29 januari 2017 om 16:52

      @rotarypowah: ja tuurlijk zijn het sier stukken. Ga maar eens bij een rs model kijken zijn gaten in de bumper en ongeveer 3/5 cm dieper zit de uitlaat. Allemaal sier werk tegenwoordig…..

      Login om te reageren
  8. pinut187 zegt

    29 januari 2017 om 11:35

    Waarom niet ? Staat aardig

    Login om te reageren
  9. syncro51 zegt

    29 januari 2017 om 11:37

    Waarom niet idd, staat rs-achtig ?

    Login om te reageren
  10. slickrick zegt

    29 januari 2017 om 11:39

    Ik vind dat je je auto zo veel mogelijk origineel moet laten. Custom uitlaat is OK, maar laat dan de sierstukjes origineel. meestal is het andersom , andere sierstukjes met zelfde uitlaat….halfords edition.

    Deze doet met denken aan de Audi RS uitlaten van paar jaar terug, allemaal ovaal.

    Login om te reageren
  11. sr20det zegt

    29 januari 2017 om 12:14

    Ieder z’n eigen ding toch? Als ik mn auto wil aanpassen mag ik dat.

    Login om te reageren
  12. toyotafortuner zegt

    29 januari 2017 om 12:18

    Hij kan het prima hebben!

    Login om te reageren
  13. stfu zegt

    29 januari 2017 om 12:18

    Die drang om alles origineel te houden slaat niet echt ergens op. Dit staat hartstikke netjes en waarom zou een fabrikant het per se beter doen toch? :)

    Login om te reageren
  14. gulli zegt

    29 januari 2017 om 12:24

    Ovale*

    Login om te reageren
  15. koekwaus zegt

    29 januari 2017 om 12:32

    Ik had er een Pagani Zonda uitlaat opgezet

    Login om te reageren
    • eetvlagetmoney zegt

      29 januari 2017 om 13:34

      @koekwaus: hahaha heerlijk, lag even dubbel.

      Login om te reageren
  16. eaudi zegt

    29 januari 2017 om 12:45

    Was ook wel leuk geweest om er side-pipes op te zetten, toch? Oh nee, dat gaat bij een 911 niet. :-)

    Login om te reageren
    • amphiby zegt

      30 januari 2017 om 07:47

      @eaudi: Jawel hoor, dan mag je alleen een stukje knutselen ;)

      Login om te reageren
  17. reistje zegt

    29 januari 2017 om 12:46

    Ziet er misschien nog wel netter uit dan hoe ze uit de fabriek rollen. Prima toch.

    Login om te reageren
  18. rufctr01 zegt

    29 januari 2017 om 12:51

    Kan prima

    Login om te reageren
  19. kingjoop zegt

    29 januari 2017 om 12:56

    Ja, dat mag. Die kleur daarentegen… Saaaaaai! ??

    Login om te reageren
  20. napo zegt

    29 januari 2017 om 12:58

    Al zet je een akra op een strontschuit is t nog dik… !!

    Login om te reageren
  21. sjonnie82 zegt

    29 januari 2017 om 13:47

    Heiligschennis niet origineel kan niet!

    Login om te reageren
  22. taxman zegt

    29 januari 2017 om 13:48

    Boeiend.

    Login om te reageren
  23. svensson zegt

    29 januari 2017 om 13:49

    Oh jazeker, dat mag allemaal!

    Login om te reageren
  24. steelfighter zegt

    29 januari 2017 om 13:58

    Is een ekte turbooooo man, daar mag je 8 pijpjes op monteren!!!

    Login om te reageren
  25. panam1 zegt

    29 januari 2017 om 14:10

    Voor de kosten van die uitlaat had hij ook een S kunnen rijden. Snap dat nooit, dat mensen die 100 tot 300 k aan een auto uitgeven maar dan niet even doorsparen/20.000 extra uitgeven voor de S versie

    Login om te reageren
    • m550d zegt

      29 januari 2017 om 14:21

      @panam1: omdat de S-versie z’n geld totaal niet waard is. Ongeveer € 20K voor een tiende seconde sneller van 0 tot 100? Joepie. Vooral bij dagelijks gebruik echt relevant.

      Die S-versies worden voornamelijk gemaakt om marge te draaien vanwege het psychologische effect van de koper. Die zo indruk denkt te maken op de buurman. Precies wat jouw stelling ook weerspiegelt.

      Des te meer kudos voor deze eigenaar die niet voor dat slappe trucje valt.

      Login om te reageren
    • tvr1974 zegt

      29 januari 2017 om 16:02

      @panam1: omdat deze uitlaat ca 30pk meer levert en een beter geluid en geen 20k kost.
      Slimme vent dus. Nu is de auto en sneller dan de turbo-s, heeft een beter geluid en houdt nog geld op zak ook!

      Login om te reageren
  26. borro4 zegt

    29 januari 2017 om 15:10

    Ik vind het prachtig zo!

    Login om te reageren
  27. jaap_veldman zegt

    29 januari 2017 om 15:17

    Strik er om en mee nemen zou ik zeggen :)

    Login om te reageren
  28. jippie zegt

    29 januari 2017 om 15:42

    Staat prima! Alleen jammer dat er 3x Akrapodinges achterop moet staan.

    Login om te reageren
  29. smart2000 zegt

    29 januari 2017 om 16:20

    Ziet er gelikt uit. Ga ik ook bestellen.

    Login om te reageren
    • amgloverr zegt

      29 januari 2017 om 20:28

      @smart2000: staat niet zo mooi hoor op een smart:)

      Login om te reageren
  30. arias12 zegt

    29 januari 2017 om 18:28

    Prachtige dikke wagen!

    Login om te reageren
  31. zoraul zegt

    29 januari 2017 om 19:53

    Zoo dik en ondergewardeerd!

    Login om te reageren
  32. mrrallycross zegt

    29 januari 2017 om 21:18

    Lekker! Alleen die uitlaten moet ik aan wennen

    Login om te reageren
  33. clarkson zegt

    29 januari 2017 om 22:34

    Stomme vraag. Beter: klinkt dat?

    Login om te reageren
  34. mashell zegt

    30 januari 2017 om 06:38

    Zou deze niet eigenlijk met deze kentekenplaat al de 3D achterlichten moeten hebben?

    Login om te reageren
    • dubcars zegt

      30 januari 2017 om 10:21

      @mashell: De kentekenplaat is nieuw, geleverd bij het invoeren, maar de Porsche komt uit 2013.

      Login om te reageren
  35. chauffeurszuid zegt

    30 januari 2017 om 11:30

    Als je ze hoort piep je wel anders ( voor een ieder die ze niks vind) …

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North