@timd: Ik haak bij het verlagen al af, snap niet wat mensen daar mooi aan vinden.
Zijn dat dezelfde mensen die je buurt ‘protecten’ en bij de Vomar hangen?
@TimD: Dat heb ik eerder andersom. Dat je als ‘eerbetoon’ of ‘wensdroom’ en sticker van een duurder type plakt, kan ik nog inkomen.
Dat je comfort wegligging verziekt, en schade maakt bij elke drempel, dat snap ik niet. Bovendien ziet het eruit als de Matchboxjes van toen ik een 8-jarig moutje was, als mijn moeder erop had gestaan.
Dit ziet er niet uit, en geeft de auto waarschijnlijk ook nog de wegligging, waarmee 80 k/u op een 80 km N-weg waarschijnlijk al gelijk staat aan een zelfmoordpoging. Dit is typisch zo’n auto waarvan je geregeld foto’s op de sites van de regionale media ziet verschijnen waarop ze compleet verkreukeld zijn ‘als gevolg van een eenzijdig ongeval’.
We zijn toch allemaal jong geweest. Tegenwoordig hoeft het voor mij allemaal niet zo meer, maar de eigenaar zal hier ongetwijfeld heel gelukkig mee zijn.
Wel een originele blauwe RS3 rechts bij de pilaar, de fotograaf had beter daar wat opname momenten van kunnen nemen. De A1 is de downsyndroom met Tourette!
Dit zullen toch wel die winterwielen zijn die er nog lagen van zijn vorige wagen (was dat een Mito?).
Want deze wielen passen niet onder deze auto in deze kleur. Ze lijken gewoon heel klein.
@oemplus: Ik ben niet van zo’n fan van tuning over het algemeen, maar zou jij me kunnen uitleggen wat er zo mooi is aan verlagen?
Want andere velgen en een grille zwart spuiten snap ik nog wel dat zoiets smaakgebonden gebeurt, maar verlagen? Het lijkt namelijk altijd alsof de biet bestaande luchtvering van de auto permanent kapot is.
@granlusso: Iedereen zijn ding natuurlijk! Standaard staan auto’s gewoon veel te hoog. Als de band net iets in de wielkast wegvalt vind ik het perfect, maar de kick is natuurlijk om zo laag mogelijk te gaan.
@oemplus: Oke, vanuit het punt dat je vindt dat auto’s standaard te hoog op de poten staan heb ik het eerlijk gezegd nooit bekeken, dan kan ik het wel iets begrijpen. Smaken verschillen inderdaad dan. Laten we het erop houden dat ik het verlagen boor lang niet elke auto geschikt vind ;)
@davelepeef: Ik begrijp dat er veel onderscheid is ober hoe je een auto kunt verlagen, maar het ging me meer om jet nut over het algemeen. Zoals ik hierboven tegen @oemplus al zei, het hangt dan sterk af van de soort auto waar het wordt toegepast.
Ik ken de eigenaar van deze auto en tis gewoon n super strak ding! Gewoon simply clean .. kunne vele tunertjes nog n verbeeldje aannemen.. ben ook wel benieuwd wat die mensen hier rijden die m zo af zitte te kraken.. denk meer jaloezie eigelijk maargoed.. ieder heeft zo zn ding toch?
Ieder zijn ding…
Ik heb een vraag over de wielen in de wielkasten. De auto is duidelijk verlaagd, maar wat mij opvalt is de plek van de wielen, die lijkt heel raar te zitten (niet echt in het midden, en vooral de achterkant). Iemand die dit kan uitleggen?
Opzich van voren lijkt ie dik maar zó laag én zo weinig band ziet er niet uit. Totaal uit verhouding. Ik vind het mooier als ie maar 2,5cm verlaagd is en met die toffe S1 retro velgen
@allesmetturbo: indd, ratio velgmaat VS bandhoogte is helemaal zoek. Positie wiel lijkt me meer een kwestie van perspectief, ik vind de voorwielen alleen nogal ver in de kuip steken.
Ieder zn ding toch. Misschien heeft ie airride erin zitten. En die 1.2 tfsi zal waarschijnlijk gechipt zijn naar 140 pk wat toch best een leuke pk/gewicht ratio geeft.
@ikeaa1: haha heb ik het in een keer goed geraden. Logische keuzes ook eigenlijk. Heb een polo gehad met de zelfde motor en ook gechipt. Leuke bak, veel plezier ermee ;)
Dat verlagen snap ik allemaal wel, maar dat Quattro logo in je grille plakken snap ik niet zo….
@timd: of alfa velgen onder je audi.
Zet er dan nog audi naafkapjes op ofzo.
Maar ja, smaak: de eeuwige discussie
@timd: Ik haak bij het verlagen al af, snap niet wat mensen daar mooi aan vinden.
Zijn dat dezelfde mensen die je buurt ‘protecten’ en bij de Vomar hangen?
@granlusso: Nee die rijden Golf 2 diesel
@TimD: Dat heb ik eerder andersom. Dat je als ‘eerbetoon’ of ‘wensdroom’ en sticker van een duurder type plakt, kan ik nog inkomen.
Dat je comfort wegligging verziekt, en schade maakt bij elke drempel, dat snap ik niet. Bovendien ziet het eruit als de Matchboxjes van toen ik een 8-jarig moutje was, als mijn moeder erop had gestaan.
@mout: haha idd
@mout: briljante -en rake- vergelijking.
Dit ziet er niet uit, en geeft de auto waarschijnlijk ook nog de wegligging, waarmee 80 k/u op een 80 km N-weg waarschijnlijk al gelijk staat aan een zelfmoordpoging. Dit is typisch zo’n auto waarvan je geregeld foto’s op de sites van de regionale media ziet verschijnen waarop ze compleet verkreukeld zijn ‘als gevolg van een eenzijdig ongeval’.
Mooie velgen! :-)
Sticker op de voorruit. Zo triest. Grote boog eromheen. Attention all ladies. This guy wants more attention than you.
@postzegel: Ohh shit. Mijn BMW heeft ook een sticker op de voorruit. Een ronde groene met een 4!
@mashell: Een ritje over het studentencampus en de milieubewuste vegameisjes werpen zich voor je op. Al ongelukken mee gehad?
Enigzins snap ik het wel, maar de verhouding van die condooms om die Alfa velgen, misselijk lelijk.
Op de velgen na een knap karretje hoor!
Ik vind m wel mooi
Vreselijk, nog niks ontdekt wat ik enigzins vind passen.
Wat alles direct onderuit haalt is dat het een instapper is met liefst 86PK en uiteraard enkel op de voorwielen. Sneu
@jerone:
Peekaas zijn vet man ..
@lincoln: beter een wolf in schaapskleren dan een schaap in wolfskleren
We zijn toch allemaal jong geweest. Tegenwoordig hoeft het voor mij allemaal niet zo meer, maar de eigenaar zal hier ongetwijfeld heel gelukkig mee zijn.
Leuke hobby toch ..
Ga je toch niet moeilijk over doen ..
Ieder heeft zijn eigen smaak, maar het is wel mooi gedaan. Beter dan het zoveelste civicje met een regenpijp als uitlaat
Gadver wat een beschadigingen op die velgen zeg, logo ziet er ook niet best uit. Zullen wel imitatie dingen wezen.
Wat een rare proporties heeft een vijfdeurs A1 eigenlijk..
@Rob:
2deursie is dan weer bijna zo goed gelukt als een Opel Adam ..
Wat moet ik hier opzeggen?
Hoe verkracht ik mijn auto ? Alfa velgen op een Audi nou nee
@guido4scuderia: hoe verkracht ik mijn wielen?
Had beter de helft van de rotzooi eromheen kunnen investeren in een motor. Wat een meuk zeg.
@meritocraat:
Zit al een motor in ..
Mankeert nix aan ..
@lincoln: nee motor is stuk man.
1.2tfsi a 86 pk alsjeblieft laat het karretje in originele staat!
En die velgen sorry, helaas verloren zaak ?
Wow cool
Maybe it’s a airride.
Hoe verneuk je een heel aardige auto? Petjes DNA straalt er van af, echt het betere Maaskantje prutswerk.
@autodrome: die uit Maaskantje zag er veel gelikter uit, jonguh..
@autodrome: hoe halveer je de waarde van je audi in 1 keer…..zie foto
Wel een originele blauwe RS3 rechts bij de pilaar, de fotograaf had beter daar wat opname momenten van kunnen nemen. De A1 is de downsyndroom met Tourette!
@reobnednab:
Onzin .. RS3 is gewoon een standaard hok ..
@lincoln: hahaha u bent op dreef vandaag.
Ach ieder zijn meug. Ben alleen wel benieuwd hoe je je velg daar beschadigd.
Next level tuningmeuk.
Dit zullen toch wel die winterwielen zijn die er nog lagen van zijn vorige wagen (was dat een Mito?).
Want deze wielen passen niet onder deze auto in deze kleur. Ze lijken gewoon heel klein.
@mashell: als je nou wijs doet…. mito heeft steek 4×100 tel hier 5 boutjes
@sjonnie82: Volgens mij zijn het 147 GTA velgen
Erg gaaf ding naar mijn mening!
Enige mooie aan deze Audi zijn de velgen.
Hier is toch niks mis mee? Leuke verlaging, leuke velgen, en verder weinig poespas. Kunnen veel tjoeners nog een voorbeeld aan nemen.
@oemplus: Ik ben niet van zo’n fan van tuning over het algemeen, maar zou jij me kunnen uitleggen wat er zo mooi is aan verlagen?
Want andere velgen en een grille zwart spuiten snap ik nog wel dat zoiets smaakgebonden gebeurt, maar verlagen? Het lijkt namelijk altijd alsof de biet bestaande luchtvering van de auto permanent kapot is.
@granlusso: biet=niet
@granlusso: Iedereen zijn ding natuurlijk! Standaard staan auto’s gewoon veel te hoog. Als de band net iets in de wielkast wegvalt vind ik het perfect, maar de kick is natuurlijk om zo laag mogelijk te gaan.
@oemplus: Oke, vanuit het punt dat je vindt dat auto’s standaard te hoog op de poten staan heb ik het eerlijk gezegd nooit bekeken, dan kan ik het wel iets begrijpen. Smaken verschillen inderdaad dan. Laten we het erop houden dat ik het verlagen boor lang niet elke auto geschikt vind ;)
@granlusso: niet alle verlagingen over één kam scheren hè. Setje sportveren doet meestal wonderen voor de looks af-fabriek.
@davelepeef: Ik begrijp dat er veel onderscheid is ober hoe je een auto kunt verlagen, maar het ging me meer om jet nut over het algemeen. Zoals ik hierboven tegen @oemplus al zei, het hangt dan sterk af van de soort auto waar het wordt toegepast.
Ikea te Utrecht?
Jullie hebben het allemaal niet begrepen !
Hoe kom ik met mijn Ride op AJ en krijg ik aandacht ?
… voila !
Zoveel commentaar maar toch iemand die het plaatst, daar gaat ’t al mis
@gasderop: tja, de laatste tijd wel vaker hier. Een verlaagde Audi en er wordt een artikel over gemaakt?
Vroeger hadden ze hier leukere blogs….
Thnx voor de credits boys! ?? wel strakke foto’s!
@ikeaa1: komt volgens mij vaak in Den Bosch, maar dan met andere velgen; )
Nomineer dit barrel voor de lelijkste van dit jaar (tot nu toe) – al krijg ik geld toe dan hoef ik hem nog niet!
@focusrs1: Specsavers misschien?
En wat voor onderscheidende autos rijden jullie eigenlijk?
@maferick74: een hoofd zonder neus is ook onderscheidend maar dat maakt het niet per sé positief…
Kolere wat een lelijk apparaat. Zal waarschijnlijk ook voor geen meter rijden aangezien hij veel te ver verlaagd is.
Ik ken de eigenaar van deze auto en tis gewoon n super strak ding! Gewoon simply clean .. kunne vele tunertjes nog n verbeeldje aannemen.. ben ook wel benieuwd wat die mensen hier rijden die m zo af zitte te kraken.. denk meer jaloezie eigelijk maargoed.. ieder heeft zo zn ding toch?
Ieder zijn ding…
Ik heb een vraag over de wielen in de wielkasten. De auto is duidelijk verlaagd, maar wat mij opvalt is de plek van de wielen, die lijkt heel raar te zitten (niet echt in het midden, en vooral de achterkant). Iemand die dit kan uitleggen?
@niek458: Komt door de starre achteras, hoe verder je hem verlaagd, hoe verder de as naar voren kantelt. Is evt op te lossen met centerplates.
Doe dit nou niet!
Opzich van voren lijkt ie dik maar zó laag én zo weinig band ziet er niet uit. Totaal uit verhouding. Ik vind het mooier als ie maar 2,5cm verlaagd is en met die toffe S1 retro velgen
@allesmetturbo: indd, ratio velgmaat VS bandhoogte is helemaal zoek. Positie wiel lijkt me meer een kwestie van perspectief, ik vind de voorwielen alleen nogal ver in de kuip steken.
Ieder zn ding toch. Misschien heeft ie airride erin zitten. En die 1.2 tfsi zal waarschijnlijk gechipt zijn naar 140 pk wat toch best een leuke pk/gewicht ratio geeft.
@C63: dit is inderdaad het geval (gechipt naar 140 en airride) Wielen heb ik eergister pas opgehaald en worden nog gespoten.
@ikeaa1: Dikke wagen man! Niks aantrekken van de azijnzeikers en leaserijders hier! ;)
@oemplus: thnx! Ja wielen worden nog gepoedercoat en spacers voor ertussen zodat de wielen voor wat breder in de wielkasten vallen
@ikeaa1: haha heb ik het in een keer goed geraden. Logische keuzes ook eigenlijk. Heb een polo gehad met de zelfde motor en ook gechipt. Leuke bak, veel plezier ermee ;)
Typische ikea tjoening
Ik vind het een erg leuk bakkie, en met een chippie is het op eens een rappe wagen!
Belediging voor de velgen.