Matgroene Lamborghini Huracan LP610-4
Deze bijzonder dikke Lamborghini Huracan stond vanavond geparkeerd op de Antwerpse kaaien, ter hoogte van het chique Eilandje. Opvallend wrapje ook, schijnbaar geïnspireerd op gevechtsvliegtuigen.
Deze bijzonder dikke Lamborghini Huracan stond vanavond geparkeerd op de Antwerpse kaaien, ter hoogte van het chique Eilandje. Opvallend wrapje ook, schijnbaar geïnspireerd op gevechtsvliegtuigen.
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Is geen wrap, dit is de Avio
Aveo edition geloof ik!
@edjehaze: avio
Inderdaad, nu je het zegt. Aan de tags te zien had de webmaster het ook door ;)
Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar wel best geslaagd. Slechts 250 exemplaren van geleverd!
Heerlijke wagen
Gefinancierd door de knab bank?
Hmmm van een bank eigenaar?
Maar 250 van gemaakt? Dat was van de Islero het hele productieaantal! Dat is nu zo jammer. Na de Murciélago (die als laatste de originele Bizzarrini V12 had), is het helaas niet meer zo exclusief meer . Gallardo 14000 stuks, de Aventador nu al over de 5000 en de Huracan gaat de Galardo wel overtreffen. Goed voor het bedrijf Lamborghini, maar ik haak na de Murcie af….
@robbie123: Hij heeft het over deze editie… niet de Huracan an sich
@robbie123: exclusief genoeg of kom je elke dag lambo’s tegen?
@bmwfreak038: precies dit
@robbie123: van de Islero zijn er 225 gemaakt.
In 1969 waren er zo’n 3 biljoen mensen op de aardbol dat vertaald zich in dat 1 op de 13 miljoen een Islero had.
Vandaag zijn er zo’n 7 biljoen mensen en dat betekend dat 1 op 28 miljoen deze speciale versie heeft. Dus nog veel exclusiever dan de Islero.
Dat bedoelt Robbie ook ;) 250 stuks voor een limited edition lijkt weinig, maar geeft tegelijk ook aan dat Lamborghini dermate aan het groeien is dat zij een dergelijke editie kunnen maken. Vroeger was 250 de gehele oplage van een model.
Aan de andere kant gun ik het dergelijke iconische fabrikanten wel om te groeien: als ze klein blijven en dan op de fles gaan, heb je er ook niets aan. En ik zie nog steeds meer Ferrari’s (en ongeveer dagelijks Porsches), dus dan valt de exclusiviteit van een Lambo nog steeds behoorlijk goed mee!
@escher93: ik snap wat jullie bedoelen, maar als ze 250 van elk zouden bouwen was de kop van lamborghini af geweest.
@escher93: vroegah bestond de markt voor exoten uit Europa en de VS. Nu worden overal verkocht. Er worden niet meer 3ton+ auto’s verkocht, omdat er meer exemplaren de band afrollen.
Volgens mij heeft Conor McGregor er ook een. Die werd laatst afgesleept.
Jammer dat ze bij Lamborghini niet meer werk maken van de achterzijde, dit is toch wat de meesten op de weg van dat ding (horen te) zien. Ferrari heeft wel eens een misser, maar over het algemeen zijn die sierlijker gevormd.
Deze stond een maand geleden in Rotterdam nog op groene platen. Naast een Belgische 675LT. Tenzij het een andere is maar dat denk ik niet, alles was hetzelfde. Zie spots op Autoblog (Huracan 675LT)
Bankier?
Is geen wrap. Origineel uit de fabriek
Straks nog zeggen dat die mooi is deze leger rolschaats pppppffffff