• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 418i LCI

Ooit las ik hier wat kies je een kale 4serie met dikke motor of een 4 serie met 3 cilinder met opties. Die keuze heeft me afgelopen tijd voor m’n nieuwe zakelijke auto bezig gehouden als zelfstandig ondernemer. Het is een 418i geworden wel de Lci versie high exe met m pakket en paar extra noodzakelijke opties. Zoals de lende steun. Mis ik de snelle variant tot nu toe zeker nog niet dus of ik de goede of slechte keuze gemaakt heb we zullen het zien. En voor ieder die zegt zijn er 3 cilinders te weinig eens maar ga eens rijden

Spotter: kroezeder
Geüpload op: 10 mei 2017
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
4-serie appspot F36 Gran-Coupe mijn-auto wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • GT3 rs
    GT3 rs
  • Volkswagen Golf II GTI G60
    Volkswagen Golf II GTI G60
  • BMW E65
    BMW E65
  • BMW 3 serie
    BMW 3 serie
  • 360 spider op de A12
    360 spider op de A12
  • BMW 5-Serie LCI
    BMW 5-Serie LCI
  • BMW m3
    BMW m3
  • bmw 5 serie
    bmw 5 serie

Lees Interacties

Reacties

  1. 2wheeler zegt

    10 mei 2017 om 18:09

    Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Iedereen zal beamen dat een dikke motor beter is, maar als het geld je niet op de rug groeit (of je het simpelweg niet nodig hebt) dan volstaan 3 cilinders prima. Mijn 318 had 148 atmosferische PK’s uit een 4 cilinder blok maar de 110 geblazen PK’s uit het 3 cilinder torretje van Citroën zorgen voor een veel speelser motorkarakter. Daarnaast is de auto ook daadwerkelijk sneller ondanks de tientallen paarden minder.

    Login om te reageren
  2. autodrop zegt

    10 mei 2017 om 18:12

    Mooie wagen!

    Login om te reageren
  3. freshlife zegt

    10 mei 2017 om 18:37

    318i had in 2001 al 143pk. Vind wel dat de 4 enige verwachting wekt, maar kan dit nu niet echt waarmaken

    Login om te reageren
  4. rauto zegt

    10 mei 2017 om 19:39

    Gaaf die digitale tellers in de 4 serie !

    Login om te reageren
  5. hendrik1981 zegt

    10 mei 2017 om 19:53

    Knap! Mooi aangekleed! Veel plezier met uw nieuwe 4 GC.

    Login om te reageren
  6. nopetrolnofun zegt

    10 mei 2017 om 20:37

    Mooie bak, over de motor zal ik niks zeggen…

    Login om te reageren
  7. rovadepo zegt

    10 mei 2017 om 22:32

    Mooie auto, heb zelf de f11 520d en toch wel erg veel spijt dat ik geen 530d heb genomen. Hopelijk krijg jij dat niet.

    Login om te reageren
    • uselessblogger zegt

      11 mei 2017 om 01:47

      @rovadepo: wat een vergelijking.. een f11 is al sowieso helemaal geen sportief afgestelde wagen, laat staan met een dieselblok. een 530d was wat sneller geweest (niet eens veel) maar had aan de beleving niet veel gedaan (immers: diesel, veel comfort, veel geluidsisolatie en rustige motor). een 4 serie heeft een veel harder afgestemd onderstel, dat in combinatie met een benzine blok zorgt voor een speelse, sportieve wagen. zelfs met een drie cilinder. en ga nu niet klagen over niet vooruit geraken in het verkeer. je staat toch overal in de file en met een 20d blok ben je al sneller dan 90% van de wagens rond je

      Login om te reageren
      • freshlife zegt

        11 mei 2017 om 07:12

        @uselessblogger: niet veel sneller? 530d is schofterig snel, 520d vrij lui en saai. Zeker nooit een 6cilinder diesel gereden?

        Login om te reageren
        • uselessblogger zegt

          12 mei 2017 om 20:53

          @freshlife: meer zelfs, ik heb al met de 520d, 525d en de 530d gereden. ik vind net dat een 6 cilinder blok luier en rustiger overkomt door de grote hoeveelheid kracht dat zo’n blok heeft hoeft het precies geen moeite te doen, daar staat tegenover dat het 520d alles moet geven en daardoor levendiger overkomt. hoe dan ook, ik ben geen dieselfan. ik rij met een e24 28csi en dat zijn de zes cilinders waar ik het voor doe! daar draaide mijn reactie ook om een reactie geven op een benzine blok in een sportieve wagen over een diesel blok. beetje off-topic

          Login om te reageren
  8. bilscobar zegt

    11 mei 2017 om 06:04

    Komt prima vooruit. Heb je ook de 330e overwogen?

    Login om te reageren
  9. bischero zegt

    21 juni 2017 om 21:30

    Mooie auto maar ik had persoonlijk het M pakket laten vallen en voor een M onderstel icm Sport line en 420i gekozen.
    Maar: veel fijne KMS!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North