Net geen M4
Lekker uitgevoerd met M bumpers, 4 akrapovic uitlaten en zelfs M remklauwen! Alleen is het geen M. Uitspraken over typische turkse bmw eigenaren maak ik niet…
Lekker uitgevoerd met M bumpers, 4 akrapovic uitlaten en zelfs M remklauwen! Alleen is het geen M. Uitspraken over typische turkse bmw eigenaren maak ik niet…
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Wel echt heel erg dik uitgevoerd!!
Mooier dan de meeste echte m3’s!
Eigenlijk een stuk leuker dan een M4, in mijn ogen.
Is dit Sakhir orange, of toch rood? Ik kan het heel slecht zien door de belichting. Weet alleen dat ik ’t (Sakhir) destijds met geen mogelijkheid op m’n auto kreeg van bmw.
@C220AMG: Is inderdaad moeilijk te zien om deze foto’s, maar ik denk dat het Melbourne Rot is. Sakhir Orange is normaliter niet te krijgen op een niet-M. Wel een ander soort oranje (Valencia Orange of zoiets?) maar dat ziet er helemaal anders uit.
@stefan1207: de achterkant lijkt Melbourne Rot maar de voorkant lijkt veel te oranje daarvoor.
Zal wel komen door de slechte lichtomstandigheden in de parkeergarage.
Er staat toch ook nergens dat dit een M4 is?
Wel een M-logo, maar M-line logo’s en accessoires kan je op elke type BMW krijgen.
Leuke uitvoering, alleen vraag ik me af of dit nu een echte Akrapovic is, of dat deze uitlaat net zo echt is als de Rolexen en Rayban’s uit Turkije ;-)
@escort77: HaHa grappenmaker, als een Turk in Turkije zo’n auto kan rijden, zal die Akrapovicuitlaat niet nep zijn.
@audiq5: Het zou ook een 418d met M pakket en aftermarket uitlaat kunnen zijn. Horen die uitlaten er overigens zo uit te zien? Gewoon staal met een niet volledig dekkend laagje Carbon er overheen?
@karhengst: Ja best gek he eigelijk. Het zullen wel orginele uitlaten zijn aangezien de rest er ook netjes uit ziet. Vind het wel goed staan die kapjes ipv volledig carbon .
Dit komt heel vaak voor in Turkije, 3/4 series met M accessoires en meestal ook met open uitlaten. Voor het onwetende oog is dit een M4 maar de kenner ziet het meteen! Ik vind hem lekker!
Ach, zolang de toeter het maar doet.
@fanboy: tüter
Turkije altijd nummer 1
@ozer1907: nr 1 in wat….?
@boomhauwer: alles
@boomhauwer: Bombarderen?
@boomhauwer: schenden van mensenrechten
@boomhauwer: in ieder geval niet in het aantal buitenlandse overnachtingen deze zomer
@boomhauwer: in bijna alles.
Maar kan hij wel Tuutteren?
Zo lang het geen 4pitter is
Probeert hij een inreisverbod te omzeilen ofzo? Wie rijdt er in ’s hemelsnaam vanuit TR naar NL om daar het vliegtuig te pakken??
@Gulli: ik kan me voorstellen dat iemand die helemaal vanuit Turkije hierheen gereden is geen zin heeft om helemaal terug te rijden en dus het vliegtuig pakt. Iets wat overigens eigenlijk niet mag, je mag formeel niet je buitenlandse auto in een land achterlaten en dan zelf dat land verlaten.
@mashell: volgens welke wetgeving precies? Just curious ..
@bischero: ben ik ook wel erg benieuwd naar…
“Uitspraken over typische turkse bmw eigenaren maak ik niet…”
maak je dus wel, kinderachtig dit
@esprit84: Who cares. Dertig jaar geleden was een “typisch Turkse” auto meestal een Ford Transit met geblokte gordijntjes en een imperial op het dak. Of zo’n ouwe Hanomag-Mercedes van dezelfde interieurontwerper.
De meeste Turken die ik ken rijden anno nu óf in een 20+ jaar oude Corsa/Clio/Golf, óf in iets premium Duits. Het liefst met een beetje ‘bling’ zoals de BMW hierboven. En ze zijn de eerste om dat zelf toe te geven.
@esprit84: ja ik heb discriminerende vooroordelen, en wat dan nog?
Hij is zelf op met de auto op vakantie in Nederland en komt zijn koffer ophalen op schiphol.
Als het een echte Turk is dan is het een diesel
Zo’n dikke wagen en dan sierstukjes van de Ali express
Schijfremmen zeggen vaak ook al heel wat ;)
@giannirr: mistlampen ook. Een echte M, of zelfs een M140i heeft deze namelijk niet.
@karhengst: true
Akrapovic roest niet, deze wel..
Tja, wie het ook doet. Geef dat geld lekker uit aan wat extra opties of een tandje hogere motorisering. Je auto wordt er niet meer waard van. In Turkije misschien wel trouwens…
Zijn dat vignetten midden op de voorruit?
@osmo: yep.
De onderste zijn voor Europa.
De gele bovenste heb je nodig voor de Turkse tolwegen.
En een Wunderbaum in een nieuwe cabriolet …. dat moet je de geur van nieuwe leder vies vinden, want wat heb je anders bij zo’n nieuwe auto te ‘verbloemen’
@Jochen: misschien rookt de eigenaar?
Turks trekje toch? Je beter/groter/duurder voordoen dan je bent. In de achterstandswijk waar ik woon rijden vrij veel Golfjes gti diesel rond. Wist niet dat die bestonden….
Die Akrapovics zien er wel vrij cheap uit zeg.