• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Jaguar D-type Prototype en E-type Lightweight

Dit is de OVC 501. Het eerste serienummer van de Jaguar D-type. Waarde in de orde/grootte 10M Euro als ik het goed heb gezien. Erg mooi ding, als je het mij vraagt.

De andere is een lightweight Jaguar E-type, zoals deze recent door Jaguar Classic zijn gemaakt.

Spotter: stephane8200
Geüpload op: 21 juni 2017
Plaats: 232
Kenteken: Onbekend
D-Type Jaguar klassiekers
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Renault Sport Clio 197 F1 Team R27
    Renault Sport Clio 197 F1 Team R27
  • 30 Fiat 508
    30 Fiat 508
  • Audi R8
    Audi R8
  • Jaguar E-type
    Jaguar E-type
  • Jaguar C-Type
    Jaguar C-Type
  • Jaguar E-type
    Jaguar E-type
  • 991.2 GT3
    991.2 GT3
  • jaguar E-type
    jaguar E-type

Lees Interacties

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North