Dat interieur…. 1 rechte plaat…. Maar dan wel straks weer lof alom voor de prachtige naden en gebruikt “premium” plastic…. Wat dan volgens de journalisten weer gelijk staat aan een uitmuntende bouwkwaliteit van de gehele auto…
@wildewesten: Al eens een bumper van een Audi, Kia en VW geschroefd.
Zo ja, dan heb je gezien waar je geld naartoe is gegaan.
Zoniet, doen, het loont de moeite.
@silenro: Mocht je de kans hebben, doen, maar dat heb ik al gezegd.
Vooral de manier van samenstellen, gebruikte materialen, de manier waarop men alles samenbrengt.
Effe een sidekick, men twee jaar oude Viessmann brander viel in noodloop.
Toen ik het deksel eraf schroefde herkende ik weer de wil om tot de best mogelijke constructie te komen.
Ik baalde wel, maar het was een muis die men themperatuursensor had doorgebeten.
Best fraai vormgegeven. Interieur is goed, alleen spreekt het mij niet aan. Iets te veel an hetzelfde, mbt andere vw interieurs. Mag wel iets spannender. Desalniettemin, geen verkeerde auto, zeker als ie leuk gemotoriseerd is.
@dijan: zo je bent flink aan het schreeuwen! denk aan je bloeddruk en aan je hart beste man. We weten dat jij waarschijnlijk dik in t VAG / PON netwerk zit. Levert ongetwijfeld een goede boterham op. Gun het je van harte! Succes en sterkte.
@SpiderIV: Jij denkt dat ik iets met Pon heb? NOT! Maar aan je commentaar te zien denk jij wel meer verkeerd . Daarbij komt dat ik mijn boterhammen allang binnen heb en met pensioen ben.Volgende keer niet zo n vervelende dingen beweren waarvan je iets gehoord of zelf bedacht hebt. Met de jaren zul je misschien wat minder dingen schrijven die je denkt. Succes ermee.
@dijan: vervelende dingen?? Het VAG concern heeft aantoonbaar gesjoemeld (hebben ook vele boetes betaald) en veel benzine motoren hebben overmatig olieverbruik. Ook dat bewezen en algemeen bekend. Mooi dat je je boterhammetjes binnen hebt; nog steeds een beetje opletten met je bloeddruk ;-). Het beste!
@SpiderIV: je zult gelijk hebben aangaande VW en mogelijk andefe Vag merken… Neemt niet weg dat andere merken niet net zo verdacht zijn toch? ’t lijkt er niet op dat de Europese consument VW niet meer koopt.
@probono: eens dat er meer verdacht zijn maar dat is nog niet bewezen. Bij VAG wel. Ook absoluut eens dat die VAG auto’s nog veel verkocht worden. Absoluut ook complimenten aan het marketing apparaat van die club. Zelfs nu het omkopen van PON niet meer gedoogd wordt verkopen ze veel auto’s. Oprecht heel erg knap.
dirkiiizegt
@SpiderIV: mijn shoemel diesel rijd heerlijk, niks mis mee.
Die interieurs binnen de VW Groep gaan echt nergens meer over. Audi wijkt nog een beetje af, maar VW/Seat/Skoda zijn binnen 1-op-1 uitwisselbaar.
Mijn inziens slaan ze daarmee enorm te plank mis. Ze hebben vier massaproductie merken in handen, waarmee ze (mits goed gepositioneerd) een heel groot stuk van de totale automarkt kunnen bedienen.
Maar wat doen ze; door de jaren heen zijn de merken steeds meer op elkaar gaan lijken. Met recht een eenheidsworst.
@probono: heb een tijdje in de S90 gereden. Beviel heel goed! Alleen het praktische van de kofferbak is bij een V toch iets beter (lees: mountainbike achterin mikken) ?
Ik snap de kern van de kritieken wel.
Het gaat me te ver om de auto lelijk te vinden, maar de “nieuwe designtaal” kan mij niet echt bekoren.
Jammer dat VW niet meer z’n best heeft gedaan om een meer onderscheidende auto neer te zetten. De naam doet meer verwachten
Jammer dat in dit model hetzelfde/vrijwel hetzelfde stuur zit al een up. Idem met golf-passat-polo trouwens. Geeft je een goed gevoel als up eigenaar denk ik, maar als je in dit segent rijdt kan ik mij voorstellen dat het minder speciaal voelt. Het is tenslotte toch het deel van de auto waar je het meest contact mee hebt en dan is het wel aardig als e.e.a. Uniek is aan een model.
Ik vind deze heel erg geslaagd en vele malen mooier dan de cc. Gisteren het filmpje (full review) van autogefühl gezien over dese auto, ziet er erg gelikt uit. Alleen waarom bij een golf de achterbank vanuit de kofferbak te openen is en bij deze niet is mij een raadsel
Een hoop stof en gedoe voor gewoon een Passat cc.
@isleofman: ik vind hem van buiten wel mooi. Ik vind de CC ook erg mooi van buiten.
Maar van binnen…dat kan VAG niet, altijd dodelijk saai!
@rufctr01: dat kunnen ze wel, alleen vind jij het niet mooi. Das wat anders.
Wat een zaaddodend saai interieur zeg.
@bartteeuwen: ja, gewoon het standaard Passat interieur. Niks spannends aan, vind persoonlijk de buitenkant wel strak!
@bartteeuwen: dat is nu een priemijum interieur Bart!
Dat interieur…. 1 rechte plaat…. Maar dan wel straks weer lof alom voor de prachtige naden en gebruikt “premium” plastic…. Wat dan volgens de journalisten weer gelijk staat aan een uitmuntende bouwkwaliteit van de gehele auto…
@bartteeuwen: Vind dat juist wel mooi en rustig. Heerlijk
@bartteeuwen: met nog steeds loze knoppen!
Geen 60k waard
@wildewesten: Al eens een bumper van een Audi, Kia en VW geschroefd.
Zo ja, dan heb je gezien waar je geld naartoe is gegaan.
Zoniet, doen, het loont de moeite.
@wimof: idd dat muntje viel bij dus ook toen er aan mn auto gesleuteld werd. Monteur maakte een soortgelijke opmerking toen.
@tttijn: Wat is het wezenlijke verschil dan?
@silenro: Mocht je de kans hebben, doen, maar dat heb ik al gezegd.
Vooral de manier van samenstellen, gebruikte materialen, de manier waarop men alles samenbrengt.
Effe een sidekick, men twee jaar oude Viessmann brander viel in noodloop.
Toen ik het deksel eraf schroefde herkende ik weer de wil om tot de best mogelijke constructie te komen.
Ik baalde wel, maar het was een muis die men themperatuursensor had doorgebeten.
Dat plastic wat ze hier gebruiken is toch al snel 0,7 duurder per kilo dan wat ze bij Zastava gebruiken ..
En dat zie je ..
Best fraai vormgegeven. Interieur is goed, alleen spreekt het mij niet aan. Iets te veel an hetzelfde, mbt andere vw interieurs. Mag wel iets spannender. Desalniettemin, geen verkeerde auto, zeker als ie leuk gemotoriseerd is.
@probono: met sjoemel diesel of tfsi op benzine die ook erg veel olie wil?
@SpiderIV: die afweging kun je bij wel heel wel merken maken dan…
@probono: lol; je hebt gelijk: Audi, Seat, Skoda …..
@SpiderIV: AFGEZAAGD, ACHTERHAALD EN ERG FLAUW!!
@dijan: +1
@dijan: zo je bent flink aan het schreeuwen! denk aan je bloeddruk en aan je hart beste man. We weten dat jij waarschijnlijk dik in t VAG / PON netwerk zit. Levert ongetwijfeld een goede boterham op. Gun het je van harte! Succes en sterkte.
@SpiderIV: Jij denkt dat ik iets met Pon heb? NOT! Maar aan je commentaar te zien denk jij wel meer verkeerd . Daarbij komt dat ik mijn boterhammen allang binnen heb en met pensioen ben.Volgende keer niet zo n vervelende dingen beweren waarvan je iets gehoord of zelf bedacht hebt. Met de jaren zul je misschien wat minder dingen schrijven die je denkt. Succes ermee.
@dijan: vervelende dingen?? Het VAG concern heeft aantoonbaar gesjoemeld (hebben ook vele boetes betaald) en veel benzine motoren hebben overmatig olieverbruik. Ook dat bewezen en algemeen bekend. Mooi dat je je boterhammetjes binnen hebt; nog steeds een beetje opletten met je bloeddruk ;-). Het beste!
@SpiderIV: je zult gelijk hebben aangaande VW en mogelijk andefe Vag merken… Neemt niet weg dat andere merken niet net zo verdacht zijn toch? ’t lijkt er niet op dat de Europese consument VW niet meer koopt.
@probono: eens dat er meer verdacht zijn maar dat is nog niet bewezen. Bij VAG wel. Ook absoluut eens dat die VAG auto’s nog veel verkocht worden. Absoluut ook complimenten aan het marketing apparaat van die club. Zelfs nu het omkopen van PON niet meer gedoogd wordt verkopen ze veel auto’s. Oprecht heel erg knap.
@SpiderIV: mijn shoemel diesel rijd heerlijk, niks mis mee.
@dirkiii: geniet ervan!
@dirkiii: Whaha, precies!
Weer een grijze muis erbij
Wow..een verlengde passat….spannend hoor…
Het is van voren net een 508: http://media.peugeot.co.uk/image/08/1/peugeot-508-saloon-exterior-gallery-.110081.7.jpg?autocrop=1
Wat het interieur betreft: Ga voor de ruitvormige ingenaaide kussentjes VW! Dat is wat de kids willen vandaag de dag! https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/aa/95/c4/aa95c412526f91333568876918407440.jpg
Geen idee overigens hoe je die kussentjes noemt. Iemand een idee?
Die interieurs binnen de VW Groep gaan echt nergens meer over. Audi wijkt nog een beetje af, maar VW/Seat/Skoda zijn binnen 1-op-1 uitwisselbaar.
Mijn inziens slaan ze daarmee enorm te plank mis. Ze hebben vier massaproductie merken in handen, waarmee ze (mits goed gepositioneerd) een heel groot stuk van de totale automarkt kunnen bedienen.
Maar wat doen ze; door de jaren heen zijn de merken steeds meer op elkaar gaan lijken. Met recht een eenheidsworst.
Onbegrijpelijk.
Heb ernaar gekeken, maar heel eerlijk… ik denk dat ik een V90 in de bestelling zet. Veel spannendere auto!
@freezzr: vond de V90 in beginsel (op de foto’s) erg fraai, veel mooier dan de S90. Maar in real life vind ik het eigenlijk andersom.
@probono: heb een tijdje in de S90 gereden. Beviel heel goed! Alleen het praktische van de kofferbak is bij een V toch iets beter (lees: mountainbike achterin mikken) ?
Mijn theorie is dat het geld voor een nieuw design op was en daarom de Samsung…euhm ik bedoel Renault Talisman gewoon hebben nagetekend.
En maar zeuren over de Chinezen…
@robertmeijer:
De Passat was er eerder dan de Talisman. Dat is dus precies andersom.
Gemiste kans. Weer een saaie auto toegevoegd aan de modellenrange.
Qua interieur lijkt het me meer iets voor de USA market
Je kunt beter een Volvo 850R kopen
@kennone: …of een nieuwe keuken, fiets, badslippers, gouden cockring en/of cursus appels-met-peren-vergelijken volgen.
@kennone: je opmerking komt ruim 20 jaar te laat ben ik bang…
@probono: beter laat dan nooit
Vorige maand in leusden al gezien
Fraaie auto met een hoog Talisman gehalte…
Prachtige auto . Zou deze eerder kopen als de Alfa met 280 pk.
@dijan: Dan ben je zeker met pensioen ja! Zeker een mooie auto, maar een Giulia laten staan??
Vond de persplaten mooier
Ik snap de kern van de kritieken wel.
Het gaat me te ver om de auto lelijk te vinden, maar de “nieuwe designtaal” kan mij niet echt bekoren.
Jammer dat VW niet meer z’n best heeft gedaan om een meer onderscheidende auto neer te zetten. De naam doet meer verwachten
Het wordt tijd dat ze bij VAG eens een ontwerp maken zónder de lineaal. Zou het waarschijnlijk een stuk speelser en spannender van worden…
De laatste Passat verkoopt voor geen meter en dit gedrocht zal het niet beter doen.
Jammer dat in dit model hetzelfde/vrijwel hetzelfde stuur zit al een up. Idem met golf-passat-polo trouwens. Geeft je een goed gevoel als up eigenaar denk ik, maar als je in dit segent rijdt kan ik mij voorstellen dat het minder speciaal voelt. Het is tenslotte toch het deel van de auto waar je het meest contact mee hebt en dan is het wel aardig als e.e.a. Uniek is aan een model.
Ik vind deze heel erg geslaagd en vele malen mooier dan de cc. Gisteren het filmpje (full review) van autogefühl gezien over dese auto, ziet er erg gelikt uit. Alleen waarom bij een golf de achterbank vanuit de kofferbak te openen is en bij deze niet is mij een raadsel
Leuke auto. Maar aan de achterbank heb je geen zak aan. Of je moet je passagiers vragen of ze hun hoofd even amputeren.
@arjontje: Kijk eens voor de gein naar een review…
Mooie bak en komt waarschijnlijk ook nog met een 6 cilinder.
Doe mij er maar één in het geel, panorama dakje, dsg en de 2.0 tsi. Vervolgens even langs JD en dan lekker touren