Ik vraag me altijd af in hoeverre het werkelijke design er onder die folie zit. Heb het idee dat er naast die folie ook gewoon gekke lampreflectoren, nepnieren, strips om raamlijstlijnen te veranderen en er maffe interieur items opgezet worden. Ze weten bij BMW ook dat die spotters rondlopen namelijk.
@VeniVidiVici: hangt er vanaf. Is het een prototype, dan is de wagen handgebouwd en kan er nog van alles niet aan kloppen. Is het een pre-productie wagen dan klopt alles onder de camouflage gewoon. Deze is dicht bij de onthulling, het zal dus een pre-productie wagen zijn. Prototypes rijden minder vaak op de openbare weg.
Waarom, dit ligt zo ver van de BMW genen af als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn er toch genoeg Arabieren die zo’n ding willen hebben….. Helaas.
@arthurh: Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al. Verkopen, verkopen en verkopen aan de meest betalende klanten en dat is waar alleen maar de familie Quandt uiteindelijk vrolijk van wordt (met eeuwige dank overigens voor het ooit redden van BMW). Wat mij betreft staat iedere BMW met een X ver af van het ‘Freude am fahren’ – principe evenals de bejaarden 2-serie met voorwielaandrijving. Laat staan alle (semi) elekro-modellen die er zijn en aankomen. Ik begrijp best dat BMW door moet in de vaart der volkeren, maar ik blijf liever hangen in: ‘das war einmal: Freude am fahren. Ik geniet er gelukkig nog iedere dag van……..
@arthurh: ach ja. Ook de BMW 3 serie staat ver af van de BMW genen. Deuren aan de zijkant ipv aan de voorkant, motor ipv achterin. Fout, fout, fout.
Het hangt er allemaal net vanaf welk moment je als purist kiest dat het goed was.
Bij BMW is het sinds de Isetta alleen maar bergafwaarts gegaan, de wagens werden groot, zwaar en vooral duur. Deze X7 zal het nieuwste dieptepunt in de geschiedenis gaan vormen.
@marinepower: de GLK is opgevolgd door de GLC. Je bedoeld de GLS, de grootste Mercedes SUV die helaas hopeloos verouderd is. Die uiteraard in de VS gebouwd wordt.
harrie zegt
Freude am LKW fahren.
tweetyv6 zegt
Das Boot.
(Aber dann auf Rädern)
peterpann3nkoek zegt
@tweetyv6: achja, daar fähren ze toch al
kruimel zegt
@tweetyv6: voor de UberProleet
mulsanne zegt
Een BMW gls
zwannes zegt
Heb hem ook op de Ring gezien en daar ging hij vrij hard. De bandjes konden in elk geval de vuilbak in ?
vroaaar zegt
Meer ruimte voor een AdBlue tank…
venividivici zegt
Ik vraag me altijd af in hoeverre het werkelijke design er onder die folie zit. Heb het idee dat er naast die folie ook gewoon gekke lampreflectoren, nepnieren, strips om raamlijstlijnen te veranderen en er maffe interieur items opgezet worden. Ze weten bij BMW ook dat die spotters rondlopen namelijk.
mashell zegt
@VeniVidiVici: hangt er vanaf. Is het een prototype, dan is de wagen handgebouwd en kan er nog van alles niet aan kloppen. Is het een pre-productie wagen dan klopt alles onder de camouflage gewoon. Deze is dicht bij de onthulling, het zal dus een pre-productie wagen zijn. Prototypes rijden minder vaak op de openbare weg.
kraai zegt
X7, of de nieuwe BMW vrachtauto?
maotje zegt
Wat een hok
arthurh zegt
Waarom, dit ligt zo ver van de BMW genen af als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn er toch genoeg Arabieren die zo’n ding willen hebben….. Helaas.
bmwdriver750i zegt
@arthurh: Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al. Verkopen, verkopen en verkopen aan de meest betalende klanten en dat is waar alleen maar de familie Quandt uiteindelijk vrolijk van wordt (met eeuwige dank overigens voor het ooit redden van BMW). Wat mij betreft staat iedere BMW met een X ver af van het ‘Freude am fahren’ – principe evenals de bejaarden 2-serie met voorwielaandrijving. Laat staan alle (semi) elekro-modellen die er zijn en aankomen. Ik begrijp best dat BMW door moet in de vaart der volkeren, maar ik blijf liever hangen in: ‘das war einmal: Freude am fahren. Ik geniet er gelukkig nog iedere dag van……..
mashell zegt
@arthurh: ach ja. Ook de BMW 3 serie staat ver af van de BMW genen. Deuren aan de zijkant ipv aan de voorkant, motor ipv achterin. Fout, fout, fout.
Het hangt er allemaal net vanaf welk moment je als purist kiest dat het goed was.
Bij BMW is het sinds de Isetta alleen maar bergafwaarts gegaan, de wagens werden groot, zwaar en vooral duur. Deze X7 zal het nieuwste dieptepunt in de geschiedenis gaan vormen.
bmwdriver750i zegt
@mashell: als we teruggaan naar de Isetta-tijd, dan opteer ik voor de 507!
marinepower zegt
Zal wel niet veel kleiner dan een GLK uit Stuttgart zijn.
mashell zegt
@marinepower: de GLK is opgevolgd door de GLC. Je bedoeld de GLS, de grootste Mercedes SUV die helaas hopeloos verouderd is. Die uiteraard in de VS gebouwd wordt.