Ik vraag me altijd af in hoeverre het werkelijke design er onder die folie zit. Heb het idee dat er naast die folie ook gewoon gekke lampreflectoren, nepnieren, strips om raamlijstlijnen te veranderen en er maffe interieur items opgezet worden. Ze weten bij BMW ook dat die spotters rondlopen namelijk.
@VeniVidiVici: hangt er vanaf. Is het een prototype, dan is de wagen handgebouwd en kan er nog van alles niet aan kloppen. Is het een pre-productie wagen dan klopt alles onder de camouflage gewoon. Deze is dicht bij de onthulling, het zal dus een pre-productie wagen zijn. Prototypes rijden minder vaak op de openbare weg.
Waarom, dit ligt zo ver van de BMW genen af als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn er toch genoeg Arabieren die zo’n ding willen hebben….. Helaas.
@arthurh: Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al. Verkopen, verkopen en verkopen aan de meest betalende klanten en dat is waar alleen maar de familie Quandt uiteindelijk vrolijk van wordt (met eeuwige dank overigens voor het ooit redden van BMW). Wat mij betreft staat iedere BMW met een X ver af van het ‘Freude am fahren’ – principe evenals de bejaarden 2-serie met voorwielaandrijving. Laat staan alle (semi) elekro-modellen die er zijn en aankomen. Ik begrijp best dat BMW door moet in de vaart der volkeren, maar ik blijf liever hangen in: ‘das war einmal: Freude am fahren. Ik geniet er gelukkig nog iedere dag van……..
@arthurh: ach ja. Ook de BMW 3 serie staat ver af van de BMW genen. Deuren aan de zijkant ipv aan de voorkant, motor ipv achterin. Fout, fout, fout.
Het hangt er allemaal net vanaf welk moment je als purist kiest dat het goed was.
Bij BMW is het sinds de Isetta alleen maar bergafwaarts gegaan, de wagens werden groot, zwaar en vooral duur. Deze X7 zal het nieuwste dieptepunt in de geschiedenis gaan vormen.
@marinepower: de GLK is opgevolgd door de GLC. Je bedoeld de GLS, de grootste Mercedes SUV die helaas hopeloos verouderd is. Die uiteraard in de VS gebouwd wordt.
Freude am LKW fahren.
Das Boot.
(Aber dann auf Rädern)
@tweetyv6: achja, daar fähren ze toch al
@tweetyv6: voor de UberProleet
Een BMW gls
Heb hem ook op de Ring gezien en daar ging hij vrij hard. De bandjes konden in elk geval de vuilbak in ?
Meer ruimte voor een AdBlue tank…
Ik vraag me altijd af in hoeverre het werkelijke design er onder die folie zit. Heb het idee dat er naast die folie ook gewoon gekke lampreflectoren, nepnieren, strips om raamlijstlijnen te veranderen en er maffe interieur items opgezet worden. Ze weten bij BMW ook dat die spotters rondlopen namelijk.
@VeniVidiVici: hangt er vanaf. Is het een prototype, dan is de wagen handgebouwd en kan er nog van alles niet aan kloppen. Is het een pre-productie wagen dan klopt alles onder de camouflage gewoon. Deze is dicht bij de onthulling, het zal dus een pre-productie wagen zijn. Prototypes rijden minder vaak op de openbare weg.
X7, of de nieuwe BMW vrachtauto?
Wat een hok
Waarom, dit ligt zo ver van de BMW genen af als je het mij vraagt. Maar waarschijnlijk zijn er toch genoeg Arabieren die zo’n ding willen hebben….. Helaas.
@arthurh: Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al. Verkopen, verkopen en verkopen aan de meest betalende klanten en dat is waar alleen maar de familie Quandt uiteindelijk vrolijk van wordt (met eeuwige dank overigens voor het ooit redden van BMW). Wat mij betreft staat iedere BMW met een X ver af van het ‘Freude am fahren’ – principe evenals de bejaarden 2-serie met voorwielaandrijving. Laat staan alle (semi) elekro-modellen die er zijn en aankomen. Ik begrijp best dat BMW door moet in de vaart der volkeren, maar ik blijf liever hangen in: ‘das war einmal: Freude am fahren. Ik geniet er gelukkig nog iedere dag van……..
@arthurh: ach ja. Ook de BMW 3 serie staat ver af van de BMW genen. Deuren aan de zijkant ipv aan de voorkant, motor ipv achterin. Fout, fout, fout.
Het hangt er allemaal net vanaf welk moment je als purist kiest dat het goed was.
Bij BMW is het sinds de Isetta alleen maar bergafwaarts gegaan, de wagens werden groot, zwaar en vooral duur. Deze X7 zal het nieuwste dieptepunt in de geschiedenis gaan vormen.
@mashell: als we teruggaan naar de Isetta-tijd, dan opteer ik voor de 507!
Zal wel niet veel kleiner dan een GLK uit Stuttgart zijn.
@marinepower: de GLK is opgevolgd door de GLC. Je bedoeld de GLS, de grootste Mercedes SUV die helaas hopeloos verouderd is. Die uiteraard in de VS gebouwd wordt.