@autodrome: bullshit. Als je niet weet te rijden dan moet je idd niet zon wagen willen hebben. Maar iemand met een greintje vaardigheid zal zien dat zon moderne charger best goed is.
@autodrome:
Je kan net het zelfde zeggen over de nu o zo populaire SUVs. Door zijn gewicht stuurt de Charger zelf beter dan een kleinere (classic) challenger. Want beide hebben ze de zelfde big block v8 op de voorwielen terwijl de Charger door zijn formaat dat gewicht beter verdeeld.
@E34M5Touring: @E34M5Touring: Ik dacht, mede dankzij de kentekens, dat het ergens in Colorado was. ZIe nu op de computer pas dat er een zwitsers vlaggetje op staat. Hele leuke spot. Mooie omgeving ook!
Charger, no-brainer. Lijkt me geweldig om ooit eens een klassieke Amerikaanse muscle car te bezitten. Helaas zit het er voorlopig niet in met de huidige prijzen voor een redelijk exemplaar …
Zo ie zo de classic. Had het een ’70 challenger geweest was het een moeilijkere keuze maar zelfs dan liever de full size coupé dan het secretaressen bakje.
Mijn hart zegt de Charger… maar aangezien ik toch graag levend naar het werk en terug wil komen zou de moderne Challenger waarschijnlijk een betere keuze zijn…
Ooit gereden in een Charger uit 73, mijn droom spatte uiteen. Wat rijden die oude Amerikanen bar en bar slecht. Echt als een natte krant. Maar ik kies toch de Charger ;-)
Wat een kanonnen!
Chally please
De 68er graag alhoewel mijn voorkeur naan een 69er gaat. Maar die staat er helaas niet.
@kennone: Geen probleem. Ik keur hem goed :)
@kennone: precies hetzelfde hier!
100% de charger!
Challenger… toch
Challenger! Topwagen!
Domme vraag, de Charger natuurlijk.
De Charger natuurlijk, wat een gave auto blijft dat toch ook. Ik heb wel een voorkeur voor het ’69 model ipv deze ’68, maar dit is ook een plaatje!
De 440 Charger. Je moet dat ding eens stationair horen lopen… Wat een muziek is dat.
Ik kies voor 7.2 liter powah! De Charger dus
Vooral hard vooruit, probeer zo een ding.niet hard de bocht om te hoeken want je graaft je eigen graf. 2 ton plus overgewicht …
@autodrome: bullshit. Als je niet weet te rijden dan moet je idd niet zon wagen willen hebben. Maar iemand met een greintje vaardigheid zal zien dat zon moderne charger best goed is.
@autodrome:
Je kan net het zelfde zeggen over de nu o zo populaire SUVs. Door zijn gewicht stuurt de Charger zelf beter dan een kleinere (classic) challenger. Want beide hebben ze de zelfde big block v8 op de voorwielen terwijl de Charger door zijn formaat dat gewicht beter verdeeld.
Waar zijn deze foto’s gemaakt?
@rrvliet: Een half uurtje van Adelboden in Zwitserland.
@E34M5Touring: @E34M5Touring: Ik dacht, mede dankzij de kentekens, dat het ergens in Colorado was. ZIe nu op de computer pas dat er een zwitsers vlaggetje op staat. Hele leuke spot. Mooie omgeving ook!
@rrvliet: No worries! Thanks!
Charger, no-brainer. Lijkt me geweldig om ooit eens een klassieke Amerikaanse muscle car te bezitten. Helaas zit het er voorlopig niet in met de huidige prijzen voor een redelijk exemplaar …
Ik haat jou… ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik vind ze allebei prachtig. :(
Zo ie zo de classic. Had het een ’70 challenger geweest was het een moeilijkere keuze maar zelfs dan liever de full size coupé dan het secretaressen bakje.
@shiva: sowieso*
Mijn hart zegt de Charger… maar aangezien ik toch graag levend naar het werk en terug wil komen zou de moderne Challenger waarschijnlijk een betere keuze zijn…
Ooit gereden in een Charger uit 73, mijn droom spatte uiteen. Wat rijden die oude Amerikanen bar en bar slecht. Echt als een natte krant. Maar ik kies toch de Charger ;-)
De ‘General ‘ natuurlijk.