@ozan: Was van de week bij de dealer. Zij zelf noemen het zelf een 760 met M-pakket. Een 760 met M specificaties.
Dat de RDW het als M760 registreert klopt maar maakt het nog geen M7. Net zoals een M140 geen M1 is en zoals een M550 geen M5 is.
@v8t6t5: ik heb t ook geen M7 genoemd… Daarnaast is een ‘gewone’ 760 niet te krijgen. Het is en blijft dus een M760Li… Los van wat die ene dealer ‘m noemt.
@ozan: Een gewone 760 noemen ze een 760 Excellence. Zonder M opschmuck.
v8t6t5zegt
@ozan: Oh ja, dus voor de volledigheid is dat dan een M760Li Excellence met M-performance techniek zonder die in mijn ogen vreselijke M-bumpers etc.
ozanzegt
@v8t6t5: aha, nu begrijp ik ‘m. Wist niet dat de M760Li ook zonder M bumpers etc te krijgen is. Weer wat geleerd.
ozanzegt
@v8t6t5: neemt verder niet weg dat het meer is dan ‘een 7 met M-pakket’
sr20detzegt
@ozan: het is een gewoon een M-performance model net als de M550d bijvoorbeeld. Zie het als een S6 in plaats van een RS6.
En A8 zal je ook niet zo snel tegen komen met een S-Line pakketje.
vonklausenburgzegt
Moeilijke keuze. Allebei statusobjecten. Bij gebrek aan Arnage gaat het de BMW worden. Maar dan wel in een normale niet-M trim en de dikste diesel. In het donkerblauw met royale doch ingetogen velgen en voor de rest alle opties die ik nodig acht in het interieur.
@vonklausenburg: Waarom een diesel? Klinkt voor mij als hollandse zuinigheid. Barst je van het geld, want je kan een auto van ruim €300.000,= betalen en dan laat je het geld niet rollen voor de heerlijke V12, dat vind ik raar! Voor de vele kilometers kan je het laten, de V12 heeft cilinderuitschakeling en gaat tegenwoordig een stuk zuiniger om met benzine en de provinciale opcenten zijn een stuk lager, voor als je dan toch wil bezuinigen. Dat laten vallen van dat M-pakket, dat snap ik dan wel weer.
OT: Voor mij de Bentley Flying Spur, maar dan liever met V12, of V8S overigens. Nog liever een Rolls Royce Phantom.(niet om mee te pronken, maar ik vind hem zo schitterend buitenaards mooi. Hoewel ik nog wel even de aankomende Phantom wil afwachten, want die lijkt mij meer op de Ghost geïnspireerd te zijn en dat vind ik minder. Misschien dan later over stag gaan naar de “Cullinan”.) Maar de Phantom staat er hier helaas niet bij.
Dat soort velgen staan toch niet onder een 7. Die van de Bentley vind ik ook niet bepaald mooi maar staan wel wat beter. Zou dan de 7 kiezen maar dan in de exclusive executive/business (of wat het ook is) uitvoering. Verder natuurlijk heerlijke Autobahn cruisers
Die ene dag dat ik met zo’n Bentley werd rondgereden vond ik dat zo’n trieste auto, een rijdende teleurstelling dus ik kies gewoon de BMW. En uiteraard niet met de illusie van sportief door die M frustels wordt gewekt maar gewoon als luxe, zoals de 7 bedoeld is.
Droomcombo! De Flying Spur vind ik sinds het begin een heerlijk groot beest en de 7 is altijd mooi om te zien (wel liever in een donker kleurtje en meer spaken).
Voor mij de Bmw aub!!
Flying Spur for me! Is dat Wouter, op foto 2?
@hhitalia: Jep
@hhitalia: dat is zeker @wouter
Bentley !!
Tussen Nijkerk en putten in toch? Rij er vanavond wel even langs. Kijken of ze er nog staan
Een Audi of Bmw lastig..
Bentley, veel meer status
Voor mij de bmw, prachtig apparaat
Een 7 met m pakket… so needy ;-)
Voor mij die bak ernaast svp!
@isleofman: M-pakket??? Wat dacht je van een fucking M760Li??
@ozan: Het is een M-pakketje.
@v8t6t5: trek het kenteken anders ff na ;)
@ozan: Was van de week bij de dealer. Zij zelf noemen het zelf een 760 met M-pakket. Een 760 met M specificaties.
Dat de RDW het als M760 registreert klopt maar maakt het nog geen M7. Net zoals een M140 geen M1 is en zoals een M550 geen M5 is.
@v8t6t5: ik heb t ook geen M7 genoemd… Daarnaast is een ‘gewone’ 760 niet te krijgen. Het is en blijft dus een M760Li… Los van wat die ene dealer ‘m noemt.
@ozan: Een gewone 760 noemen ze een 760 Excellence. Zonder M opschmuck.
@ozan: Oh ja, dus voor de volledigheid is dat dan een M760Li Excellence met M-performance techniek zonder die in mijn ogen vreselijke M-bumpers etc.
@v8t6t5: aha, nu begrijp ik ‘m. Wist niet dat de M760Li ook zonder M bumpers etc te krijgen is. Weer wat geleerd.
@v8t6t5: neemt verder niet weg dat het meer is dan ‘een 7 met M-pakket’
@ozan: het is een gewoon een M-performance model net als de M550d bijvoorbeeld. Zie het als een S6 in plaats van een RS6.
En A8 zal je ook niet zo snel tegen komen met een S-Line pakketje.
Moeilijke keuze. Allebei statusobjecten. Bij gebrek aan Arnage gaat het de BMW worden. Maar dan wel in een normale niet-M trim en de dikste diesel. In het donkerblauw met royale doch ingetogen velgen en voor de rest alle opties die ik nodig acht in het interieur.
@vonklausenburg: Waarom een diesel? Klinkt voor mij als hollandse zuinigheid. Barst je van het geld, want je kan een auto van ruim €300.000,= betalen en dan laat je het geld niet rollen voor de heerlijke V12, dat vind ik raar! Voor de vele kilometers kan je het laten, de V12 heeft cilinderuitschakeling en gaat tegenwoordig een stuk zuiniger om met benzine en de provinciale opcenten zijn een stuk lager, voor als je dan toch wil bezuinigen. Dat laten vallen van dat M-pakket, dat snap ik dan wel weer.
OT: Voor mij de Bentley Flying Spur, maar dan liever met V12, of V8S overigens. Nog liever een Rolls Royce Phantom.(niet om mee te pronken, maar ik vind hem zo schitterend buitenaards mooi. Hoewel ik nog wel even de aankomende Phantom wil afwachten, want die lijkt mij meer op de Ghost geïnspireerd te zijn en dat vind ik minder. Misschien dan later over stag gaan naar de “Cullinan”.) Maar de Phantom staat er hier helaas niet bij.
Een BMW die (flink) duurder is dan een Bentley, en meer cilinders heeft! Waar gaat het heen met de wereld…. Wel twee moddervette slagschepen hoor
Ik vind dat M760li pack echt voor geen meter staan. Die had ik altijd zonder besteld. Helemaal die wielen, dat zet je toch niet onder zo’n auto.
Dat soort velgen staan toch niet onder een 7. Die van de Bentley vind ik ook niet bepaald mooi maar staan wel wat beter. Zou dan de 7 kiezen maar dan in de exclusive executive/business (of wat het ook is) uitvoering. Verder natuurlijk heerlijke Autobahn cruisers
Een emmetje op een 7-serie kan echt niet. Bentley please.
Die ene dag dat ik met zo’n Bentley werd rondgereden vond ik dat zo’n trieste auto, een rijdende teleurstelling dus ik kies gewoon de BMW. En uiteraard niet met de illusie van sportief door die M frustels wordt gewekt maar gewoon als luxe, zoals de 7 bedoeld is.
300.000+ voor een BMW 7 serie. Holy …. ……..
Ik ben vandaag nederig en bescheiden, dus ik neem de Bentley
Is het niet vanbinnen (instrumenten, navi etc) een beetje hetzelfde aangezien bentley van bmw is? Of je nu bentley of bmw kiest bmw verdient aan beide
@srt8
Je bent een beetje in de war… ;-)
@srt8: eh? Bentley is niet van bmw?
Ze hebben ooit ergens motoren geleverd aan de Bentley, maar dat is geschiedenis. Bmw heeft RR als luxe / prestige dingetje.
Ot: Bentley vormloos geheel hier. Bmw voor mij.
@srt8: psst. De Bentley is een Volkwagen Phaeton variant.
Ik ga ook voor de Bentley
Voor mij de BMW, direct verpatsen en je koopt die Flying Spur uit 2014 en voor de rest van het geld koop je iets echt leuks..
Doe mij de BMW maar. Die luxe vag is zo gestolen!
Doe de BMW maar hoor! Wat een auto is dat!
Wat is die Bentley toch lelijk van achteren! Net alsof ze die kofferbak erop gepleurd hebben. Dan 10x zo lief de BMW.
Flying Spur M voor mij
Droomcombo! De Flying Spur vind ik sinds het begin een heerlijk groot beest en de 7 is altijd mooi om te zien (wel liever in een donker kleurtje en meer spaken).