Schrikbarend hoeveel mooier de Frarie is vergeleken met de Pors. De Pors is al een antiek model en met deze twotone lijkt het ontwerp zelfs 100 jaar ouder in plaats van de 50.
@pechweg: dat kan goed. Vergeet niet, dat gewicht helpt bij 0-100 met tractie, de topsnelheid is alleen afhankelijk van de tijd. Zo is de Ferrari bijna 15 seconden sneller op zijn top. (15 seconden naar 300 vs 29,6) En de bochtensnelheid ligt ook een stuk hoger.
@dunhozzie:
Ik zie toch 24,3s voor de Ferrari…
Op circuit ben ik daarenboven niet zeker dat de lichtere en krachtigere Ferrari de Porsche zal achterlaten…
@pechweg: kijk niet alleen naar cijfer op papier. In praktijk is de Porsche sneller weg vanuit startpunt door zijn aandrijving. Rollend een ander verhaal..
Allebij splinternieuw!
@jobsideways60: *Alleby
@SimonMc: wordt het goed getypt is het nog niet goed…
@ritchie: xD
@ritchie: euh..
@ritchie: behalve dat het allebei is ;-)
@Foramen: Weet hei wel. Is een sarcastische opmerkingen op een sarcastische opmerking.
@jobsideways60: alleblij
Heerlijk koppel zeg!
Zit ongeveer 70K tussen qua prijs. Goed aan de prijs zo’n uber-911!
@timobac: dan is die arie toch wel een stuk indrukwekkender.
@hplh: het is anders best indrukwekkend dat je de 911 dagelijks kunt rijden.
@JanJansen:
Lekker belangrijk…
@janjansen: je kunt ze toch allebei dagelijks rijden als je dat wilt?
Zwart-rood is altijd lekker ?
Ik gok 1 en dezelfde eigenaar? Gezien de donkere lichten, donker dak etc etc
Beiden dik uitgevoerd! Porsche voor mij a.u.b!
Wauw die Porsche
Wow, heerlijk.
Allebei +-750nm :0
wat is die porsche eigenlijk zwaar (1675kg rijklaar).
Lijkt me super om daar een dagje mee te sturen.
Erg fraai in deze kleuren
Schrikbarend hoeveel mooier de Frarie is vergeleken met de Pors. De Pors is al een antiek model en met deze twotone lijkt het ontwerp zelfs 100 jaar ouder in plaats van de 50.
De Porsche heeft beduidend minder pk’s, een iets hoger gewicht, maar beiden exact dezelfde 0-100 tijd (3 seconden rond) en topsnelheid (330 km/u)?
@pechweg: dat kan goed. Vergeet niet, dat gewicht helpt bij 0-100 met tractie, de topsnelheid is alleen afhankelijk van de tijd. Zo is de Ferrari bijna 15 seconden sneller op zijn top. (15 seconden naar 300 vs 29,6) En de bochtensnelheid ligt ook een stuk hoger.
@dunhozzie: dat gewichtverschil is puur vanwege de aandrijving.
@dunhozzie: daarnaast heeft de Porsche aandrijving op alle wielen, dat helpt ook mee qua acceleratie vanuit stilstand
@dunhozzie: Praat geen onzin:
http://fastestlaps.com/comparisons/rmhd3d0fm198
En Ferrari haalt zulke prestaties alleen met persauto’s…
En probeer dit maar eens met die Italiaanse meuk: https://www.youtube.com/watch?v=A5DRCTW-Q7o
@dunhozzie:
Ik zie toch 24,3s voor de Ferrari…
Op circuit ben ik daarenboven niet zeker dat de lichtere en krachtigere Ferrari de Porsche zal achterlaten…
@pechweg: kijk niet alleen naar cijfer op papier. In praktijk is de Porsche sneller weg vanuit startpunt door zijn aandrijving. Rollend een ander verhaal..
Zwart-wit staat altijd en alles goed, maar de Porsche zou ik hier liever in het zwart zien met rode accenten. Ziet er beetje zwak uit zo :/
Alleen was de Ferrari eigenaar zo slim om zijn front lift weer naar beneden te zetten en de Porsche eigenaar niet.
Allebei een gele nummerplaat idd
Een heerlijke combo met droomauto’s. Wat ik echt een afknapper vind is de dealerreclame op de kentekenplaathouder.
Ook erg fraai een 911 in het rood.
Ik vind bij de laatste foto het net lijken op een gefacelifte gallardo
Neem de Porsche wel
Zo lekker blubber porsche zeg… mooie achterkant….
Rood staat totaal niet op die Porsche, zeker niet naast zo’n prachtige 488.
Geen vergelijk. Zo’n platgemopte lompe VW sportKäfer tegen zo’n schitterende volbloed van Ferrari.
@kempenaer: ? gelijk heb je