• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 503

Best moo van dichtbij zo’n 503.

Spotter: gregorius
Geüpload op: 1 augustus 2017
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
503 appspot BMW klassiekers rood
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • bmw m1
    bmw m1
  • Glickenhaus Ferrari P4/5 during VLN training at the Nurburgring with RSRNurburg
    Glickenhaus Ferrari P4/5 during VLN training at the Nurburgring with RSRNurburg
  • BMW M1
    BMW M1
  • BMW M4 DTM Champions Edition
    BMW M4 DTM Champions Edition
  • BMW M1
    BMW M1
  • Aston Martin Vantage
    Aston Martin Vantage
  • Russische McDrive?
    Russische McDrive?
  • BMW Isetta
    BMW Isetta

Lees Interacties

Reacties

  1. kuifje zegt

    1 augustus 2017 om 16:59

    Wauw wat een gaaf ding!

    Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    3 augustus 2017 om 13:58

    Zo mooi is BMW ooit geweest. Tegenwoordig toch een stuk minder vind ik.

    Mooi ding dit man. Kan geen enkel model van de huidige line-up aan tippen.

    Login om te reageren
    • oemplus zegt

      3 augustus 2017 om 15:04

      @viezefreddyw: Precies. Toen waren het mooie chique bakken, tegenwoordig heeft het een erg hoog paupergehalte.

      Login om te reageren
      • trust zegt

        3 augustus 2017 om 15:29

        @oemplus: begrijp mij niet verkeerd. Vind de huidige model ook niet de mooiste maar vraag mij dan af of jullie leeftijd er wat mee te maken zou hebben.

        Login om te reageren
        • piebepost zegt

          3 augustus 2017 om 15:48

          @trust: Ik ben een product van de vroege jaren ’90 en kan het alleen maar roerend met de heren eens zijn. Hoewel ik meerdere modellen heel erg kan waarderen, kan ik niet anders dan concluderen dat na de E39 wat mij betreft alle statigheid weg is.

          Login om te reageren
          • piebepost zegt

            3 augustus 2017 om 15:51

            @piebepost: Al helpt het natuurlijk ook niet dat er na 7 à 8 jaar alleen nog maar fout volk in rijdt.

            Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        3 augustus 2017 om 16:16

        @oemplus: Als ik een Karmann Ghia naast die bijlmerbak van jou neerzet gaan er ook tranen vloeien

        Login om te reageren
        • oemplus zegt

          3 augustus 2017 om 20:20

          @lekkaah: Heftig.

          Login om te reageren
          • lekkaah zegt

            3 augustus 2017 om 21:06

            @oemplus: rekt son

            Login om te reageren
  3. v8t6t5 zegt

    3 augustus 2017 om 14:22

    Prachtig!

    Login om te reageren
  4. spotkoningvdaal zegt

    3 augustus 2017 om 14:27

    Redelijk zeldzame spot, gaaf!

    Login om te reageren
  5. jeroenwz zegt

    3 augustus 2017 om 14:30

    Erg mooie auto. Uit de tijd dat het erg slecht ging met BMW. Aan de ene kant in licentie gebouwde Isetta’s (van ISO) en de 700 (motor achterin, jawel), aan de andere kant de Barock-Engelen BMW’s. Pas vanaf 1961 toen de 1500 als eerste van de Neue Klasse werd geïntroduceerd ging het crescendo met BMW.

    Login om te reageren
  6. dwfc zegt

    3 augustus 2017 om 14:33

    De meeste mooiste auto’s vind je nu éénmaal terug tussen 1950 en 1970 … onevenaarbaar … de elegante lijnen vind je niet meer terug …
    kijk maar naar het succes van de nieuwe fiat 500, Beetle ….

    Login om te reageren
  7. Moersleutel zegt

    3 augustus 2017 om 15:00

    He deze kende ik nog niet Mooie spot hoor

    Login om te reageren
  8. doublechevron65 zegt

    3 augustus 2017 om 16:10

    “Weniger ist mehr”… geldt absoluut voor deze tijd. Top!

    Login om te reageren
  9. e38ossie zegt

    3 augustus 2017 om 16:20

    Dikke V8 jonguh.

    Login om te reageren
  10. griffendahl zegt

    3 augustus 2017 om 16:20

    Die spaakvelgen zijn wel echt een afknapper… Die horen hier echt niet op.

    Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      3 augustus 2017 om 18:22

      @griffendahl: inderdaad. Hier horen doppen of nock offs onder.

      Login om te reageren
  11. e38ossie zegt

    3 augustus 2017 om 16:20

    Jammer dat de originele wielen er niet op zitten

    Login om te reageren
  12. e1000bmw523i zegt

    3 augustus 2017 om 18:23

    Die doet wel een paar ton. Nog duurder dan een Z8 met weinig km. Ongeveer op het niveau van een hele goede originele M1.

    Login om te reageren
    • denniss00 zegt

      4 augustus 2017 om 11:20

      @e1000bmw523i: Dit brengt in een goede staat nog 135.000 op.

      Login om te reageren
  13. spykerboy zegt

    3 augustus 2017 om 19:02

    Mooi?? Bedoel je niet “zo lelijk kn een bmw zijn”?? Dat zou er beter bij passen….

    Login om te reageren
  14. amghans zegt

    3 augustus 2017 om 21:54

    Als je me vertelt, dat Ghia of Frua ‘m getekend heeft zou ik dat onmiddellijk geloven, een auto van een welhaast Mediterrane elegantie, prachtig.

    Login om te reageren
    • oxymoron zegt

      3 augustus 2017 om 23:35

      @amghans: Wikipedia brengt uitkomst.
      “De BMW 503 is een tweedeurs 2plus2 Sportwagen van Bayerischen Motoren Werke. Hij werd in 1955 op de IAA voorgesteld. Het design is van Albrecht Graf von Goertz.

      De wagen heeft een 140 PK (103 kW) sterke V8-motor voorin en achterwielaandrijving. De motor heeft 3.168 cm3 cilinderinhoud en doet de wagen van 0 tot 100 km/h in 13 seconden accelereren. De topsnelheid bedraagt 190 km/h. De tezamen met de BMW 507 ontwikkelde luxewagen kostte om en bij de 30.000 DM. Van Mei 1956 tot Maart 1959 werden in totaal 412 exemplaren gebouwd, 139 daarvan waren Cabrio’s.

      De BMW 503 geldt vandaag, zoals ook de verwante BMW 507, als Oldtimer-Rarität met navenante prijzen.”
      Goertz kon er wat van!

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North