@amghans: De 911 bestaat bij de gratie van de elegante daklijn. Het is in mijn optiek ook gewoon ongepast om daar een targa of cabrio van te brouwen… just wrong!
Vet hoor! Precies de uitvoering van mn derde Bburago schaalmodel, na de F40 en de EB110. Ik vraag me wel eens af hoe dit nou rijdt, naar moderne maatstaven. Lekker werken met de zware koppeling en krakende schakelbak.
Heel erg vet!
Op zo’n turbo moet echt een vast dak zitten. Desalniettemin een toffe bak
@cpp1:
Qua eerste regel : ben het met je eens. Vind cabrio-versies van een 911 sowieso minder fraai dan de coupé.
@amghans: De 911 bestaat bij de gratie van de elegante daklijn. Het is in mijn optiek ook gewoon ongepast om daar een targa of cabrio van te brouwen… just wrong!
@airc: haha…ik rijd mijn 911 niet vanwege de elegante daklijn…motorgeluidje daarentegen…!
@cpp1: Och, als jij hiermee over een Alpenpas rijdt met het dakje open hoor ik je vast niet klagen. :)
Als we het dan toch over auto’s hebben die hoog op de jatlijst staan…
Is dit dezelfde Jordy trouwens?
In G’chem of niet? De eigenaar heeft nog wel meer leuke speeltjes :)
@roberto: Was inderdaad in Gorinchem ja!
@roberto: vertel..
@rikus: Ferrari California / Porsche Boxster 981 / Alfa-Romeo RZ / Mercedes-Benz S63 AMG Coupe
@roberto: nice
Goed kenteken trouwens!
Vet hoor! Precies de uitvoering van mn derde Bburago schaalmodel, na de F40 en de EB110. Ik vraag me wel eens af hoe dit nou rijdt, naar moderne maatstaven. Lekker werken met de zware koppeling en krakende schakelbak.
Heerlijk zeldzaam ding! Mooie spot
Kan je vertellen, 930 rijdt spectaculair, zo’n ouderwetse turbo zorgt elke keer weer voor een sensationele klap in je rug.