• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

de nieuwe s63

kwam deze s63 na de IAA 2017

Spotter: rubenyje
Geüpload op: 1 november 2017
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
AMG facelift grijs mat Mercedes S63 sedan W222
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Mercedes S63 AMG
    Mercedes S63 AMG
  • Mercedes c350e plug in hybrid
    Mercedes c350e plug in hybrid
  • S63 amg
    S63 amg
  • Corvette
    Corvette
  • Nieuwe S63
    Nieuwe S63
  • Elise langs de gracht
    Elise langs de gracht
  • bestikkerde Audi TT
    bestikkerde Audi TT
  • Mercedes S63 AMG
    Mercedes S63 AMG

Lees Interacties

Reacties

  1. juulbe zegt

    1 november 2017 om 22:28

    Dikke machine!

    Login om te reageren
  2. wildbeest zegt

    1 november 2017 om 22:53

    Lekkere platte bullebak met veel ps

    Login om te reageren
  3. simon550i zegt

    1 november 2017 om 23:30

    Ik denk toch dat ik eerder voor een E63 amg zou gaan als het een amg moet zijn. Snap auto’s als een s63 of s8 niet zo goed.

    Login om te reageren
    • pimmas zegt

      1 november 2017 om 23:49

      @simon550i: ik hang aan je lippen, waarom niet?

      Login om te reageren
      • bennyweisz zegt

        2 november 2017 om 23:19

        @pimmas:
        En toch heeft Simon550i ergens een punt….
        Zo’n S63 AMG is en zal altijd een indrukwekkende machine blijven, no doubt!…
        Maar wat is ’t eigenlijk? Een sportive limo? Want S 600 Pullman….
        Of is ’t een luxe sportwagen? Want SLS AMG GT….
        Als je het beste van twee werelden bij elkaar brengt, en dat doe je met een S63 AMG, zul je, hoe dan ook, concessies moeten doen. Dezelfde concessies die je ook doet als je in een Porsche Cayenne Turbo S rijdt of in een Bentley Bentayga.
        En als puristen ergens een hekel aan hebben, dan is dát wel, concessies maken….
        Afijn, laten we maar genieten van zulk waanzin, zolang ’t nog kan, binnen enkele jaren rijden we toch met z’n allen in zo’n zielloze Tesla-stofzuiger….

        Login om te reageren
    • posthumus zegt

      1 november 2017 om 23:59

      @simon550i: Snap
      sowieso niet dat deze dingen niet standaard met Tabbert tandemassers worden geleverd.

      Login om te reageren
    • dirkv zegt

      2 november 2017 om 00:03

      @simon550i: Wel gaaf dat er auto’s als de S63 AMG bestaan maar ik denk dat je met een S560 of een S350d ook zeer tevreden door het leven kan zoeven.
      En voor het stamp en boenderwerk zou ik voor een wat lichtere auto gaan.
      Maar goed, er zijn natuurlijk ook lieden die meerdere AMG’s en ander mooi spul in de garage hebben staan. Die nemen natuurlijk gewoon een 63AMG i.p.v. een S350d, en dat kan ik me ook wel weer voorstellen,

      Login om te reageren
      • simon550i zegt

        2 november 2017 om 01:47

        @dirkv: ik snap wat je bedoeld maar ik zou liever in een dikke s600 zitten dan in een s63 amg. En inderdaad daarnaast dan iets voor de lol.

        Login om te reageren
      • vonklausenburg zegt

        2 november 2017 om 06:56

        @dirkv: Ik ben anders met m’n S400 ook dik tevreden. Op het moment dat je je zo’n S-Klasse kan veroorloven ben je al tevreden. Ik bedoel: je rijdt een Mercedes. We hebben het niet over het verschil tussen een Aygo en een Polo.

        Login om te reageren
        • dirkv zegt

          2 november 2017 om 10:12

          @vonklausenburg: ?

          Login om te reageren
  4. jaymz zegt

    2 november 2017 om 00:05

    Heerlijke bak. Wat ik dan niet snap is die muil. Dat had een stuk subtieler gekund. Dat heeft deze bak ook helemaal niet nodig. Lijkt zelfs een beetje halfords op deze manier

    Login om te reageren
  5. audiquattro71 zegt

    2 november 2017 om 00:07

    Een grote muil is toch typisch Duits… ?

    Login om te reageren
  6. gilettelubbers zegt

    2 november 2017 om 01:15

    Nu nog leuk, over 3 jaar rijdt elke kebabzaak-eigenaar hierin. Toch liever een kneiter dikke 5-serie/A6

    Login om te reageren
    • jamessb6 zegt

      2 november 2017 om 10:30

      @gilettelubbers: En wat is daar prrcies mis mee? Mag een turk niet een S-Klasse rijden als ‘ie genoeg broodjes döner heeft verkocht?

      Login om te reageren
      • babybenz zegt

        2 november 2017 om 17:56

        @jamessb6: Dat zegt ie toch niet?

        Login om te reageren
        • ippy zegt

          3 november 2017 om 23:14

          @babybenz: Hij impliceert wel dat het negatief is als een Turk in een S-klasse rijdt.

          Login om te reageren
    • 599gto zegt

      2 november 2017 om 14:13

      @gilettelubbers: Ah een bmw 5 of een audi A6 is niet bereikbaar met kebabzaak?

      Login om te reageren
  7. skinnybmw zegt

    2 november 2017 om 02:00

    M760Li voor mij, please. Vind deze veel te lomp. Die neus heeft wel wat weg van een foeragerende Reuzenhaai. Ben zelf meer een liefhebber van de vorige generatie C-, E- en S-Klasse. De huidige C kan, qua uiterlijk, niet op tegen de F30 en A4. Er zit geen idee achter.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      2 november 2017 om 08:33

      @skinnybmw: Ik heb net het omgekeerde; ik vind de oude generatie(s) oude lullen bakken (en ja, ik heb 6 maanden zo’n ding als voorloop lease-auto gehad), maar de nieuwe MB styling juist prachtig ! En zeker het interieur van de 7-serie loopt mijlen achter op de S-klasse…

      Login om te reageren
      • skinnybmw zegt

        2 november 2017 om 08:36

        @dawwg: Qua innovatie en interieur heeft de 7 altijd achtergelopen op de S-klasse. Maar vind het uiterlijk van de huidige 7 gewoon mooier en chiquer net als de hele huidige generatie BMW’s vergeleken met de Benzen. Had ik ook met de E38 toentertijd.

        Login om te reageren
  8. granlusso zegt

    2 november 2017 om 07:13

    Bizar als je erover nadenkt dat dit nog de ‘normale’ lengtes van de S-klasse zijn. Als je op foto 9 kijkt zie je al hoe groot die S-klasse van zichzelf is, laat staan als je een langere bestelt (Mercedes-Maybach S-klasse of Mercedes-Maybach S-klasse Pullmann).

    Login om te reageren
  9. boomhauwer zegt

    2 november 2017 om 07:43

    Die bumper… Net een bulldog die zijn kop uit een rijdend auto steekt.

    Login om te reageren
  10. drdre1 zegt

    2 november 2017 om 09:29

    Schitterende auto. Zijn maar weinig S-klasses die slecht uit de verf komen naar mijn idee. Op de een of andere manier hebben ze altijd wel wat.

    Login om te reageren
    • 599gto zegt

      2 november 2017 om 14:13

      @drdre1: Ze hebben hun prijs mee dat trekt een bepaald publiek

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North