• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 3.0 CSL Orange

Prachtige auto met 0 kilometer op de teller…

Spotter: mcstradale
Geüpload op: 30 december 2017
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
BMW CSL klassiekers
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi S5
    Audi S5
  • 380 Cup
    380 Cup
  • BMW CSL
    BMW CSL
  • BMW 3.0 CSL
    BMW 3.0 CSL
  • Bmw CSL?
    Bmw CSL?
  • Lamborghini
    Lamborghini
  • BMW CSL
    BMW CSL
  • Mini gp2

Lees Interacties

Reacties

  1. dutchoutlaw zegt

    30 december 2017 om 16:54

    Zonde dat er nooit mee gereden is.

    Login om te reageren
    • maotje zegt

      31 december 2017 om 09:53

      @dutchoutlaw: waarom? Als dr veel mee gereden was had die nu geen 230 k waard geweest.
      Denk niet dat de eigenaar t dus zonde vind.

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        1 januari 2018 om 11:03

        @maotje: Omdat het in die tijd een indrukwekkende auto was, maar nu na 45 jaar hopeloos achterhaald. Collectors item, maar een 1-serie blaas je sneller over circuit.

        Login om te reageren
        • RRRobert zegt

          1 januari 2018 om 11:38

          @alcantara: flauwekul-argument. Als je zó reageert moet je überhaupt niet eens aan een oldtimer of youngtimer dénken.

          On topic: ik mag hopen dat deze auto wel ooit is voorzien van een kenteken, want als dat anno nu nog moet gebeuren, dan moet deze óók aan de (milieu- en veiligheids-) eisen van nu voldoen – wat schier onmogelijk is. En met die beperking hou je niet meer over dan een museumstuk, die hooguit middels een auto-ambulance naar een concours d’elegance of (als je durft) een trackday gereden kan worden.

          Login om te reageren
          • alcantara zegt

            1 januari 2018 om 11:56

            @RRRobert: Ja hoor, “als je zo reageert dan is het niet eerlijk meer”, maar het is wel de waarheid. En nee daarom ben ik ook geen oldtimer liefhebber, sommige zien er nog wel leuk uit, maar de looks zijn dan ook het enige waar ze het nog van moeten hebben. Onderhuids hopeloos achterhaald.

            Login om te reageren
            • pesu zegt

              1 januari 2018 om 12:15

              @alcantara: Wat een k*tcomments om te lezen. Als autoliefhebber zou je wat respect moeten hebben voor oldtimers. Zijn tenslotte de grondleggers voor de hedendaagse auto’s.

              Login om te reageren
              • ablogjunk zegt

                1 januari 2018 om 12:39

                @pesu: Verander moeten in kunnen en jouw comment leest ook een stuk vriendelijker….

              • pesu zegt

                1 januari 2018 om 12:54

                @ablogjunk: Verander moet in kunnen?

              • pesu zegt

                1 januari 2018 om 12:56

                @ablogjunk: Oh, ja hehe, net wakker. Ja klopt, maar ik kan me er aan ergeren als als en denigrerend gepraat wordt over oldtimers.

              • sr20det zegt

                1 januari 2018 om 20:31

                @pesu: tis ook gewoon ouwe meuk, doe je niets aan.

              • vroaaar zegt

                1 januari 2018 om 13:15

                @pesu: dan rest alleen de vraag nog: ben je een autoliefhebber als je nooit in je auto rijdt, of ben je dan slechts een “museumdirecteur” of speculant?

              • pesu zegt

                1 januari 2018 om 13:43

                @vroaaar: Er wordt altijd gezegd “Mooi als je je hobby en passie om kan zetten in werk”, maar zodra er dan een oldtimer te lang stil staat is een groot deel er weer tegen. Tuurlijk zitten er investeerders tussen die geen ruk om een auto geven, maar ik denk dat de meeste eigenaren van een aantal waardestijgende auto’s ook gewoon liefhebber zijn zoals jij en ik.

            • rhellema zegt

              1 januari 2018 om 12:39

              @alcantara: ik heb veel liever ouderwetse techniek dan al die compleet levensloze meuk wat men tegenwoordig nog auto’s noemt. ABS, EDC, ESP en noem maar op, is alleen maar gemaakt om het gebrek aan rijvaardigheid van de hedendaagse bestuurders te verdoezelen en dat brengt men onder de noemer VEILIGHEID.

              Login om te reageren
            • samson zegt

              1 januari 2018 om 12:51

              @alcantara:

              Login om te reageren
          • dijan zegt

            1 januari 2018 om 12:52

            @RRRobert: Niet iedereen wil een oldtimer. Ik zou ook niet in zo n achterhaalde techniek auto willen rijden ,Geef mij maar de luxe en veiligheid van een moderne auto.

            Login om te reageren
        • mashell zegt

          1 januari 2018 om 12:44

          @alcantara: maar hoe snel je over een circuit kan is natuurlijk totaal onbelangrijk. Ik heb wel een 1 serie maar rijdt nooit op een circuit (brede baan, rondjes rijden is toch een beetje saai) en zou dolgraag ruilen met deze. Want waar je 1 serie bepaald niet kiest voor z’n design doe je dat bij deze 3.0 CSL wel.

          Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          1 januari 2018 om 14:03

          @alcantara: en een vliegtuig is nog sneller… Voor alles is wel een manke vergelijking te maken :)
          Dit koop je niet om mee te raggen, dit koop je voor het gevoel, de geur, het geluid, het besef dat alles tegenwoordig bijzonder diffuus is qua auto’s. Een trainingspak zit ook gewoon lekkerder dan een maatpak, is praktischer én goedkoper, maar ik denk niet dat jij dat naar je werk draagt??

          Login om te reageren
        • wildbeest zegt

          1 januari 2018 om 14:20

          @alcantara: rijdt beter dan jou gore leasehok met turbo.. wedden?

          Login om te reageren
          • dawwg zegt

            1 januari 2018 om 18:16

            @wildbeest: Daar zullen we nooit achter komen, want: 0 km op de teller blijft ongetwijfeld 0 km op de teller :(

            Liever een vies leasehok dat rijdt, dan een auto op een verhoging waar je alleen maar naar mag kijken en niet in mag rijden !

            Login om te reageren
            • wildbeest zegt

              1 januari 2018 om 18:53

              @dawwg: betreft een restauratie

              Login om te reageren
      • fapfap zegt

        2 januari 2018 om 13:06

        @maotje: Hij is nu ook geen 230k waard, dat is maar een vraagprijs.

        Login om te reageren
    • suheyl zegt

      1 januari 2018 om 13:02

      @dutchoutlaw: wie zegt dat er nooit mee is gereden. Er staat dat deze volledig gerestaureerd is. Je ziet wel vaker dat ze dan een 0 km-stand weergeven

      Login om te reageren
      • kareljansen zegt

        1 januari 2018 om 19:32

        @suheyl: Idd, en mocht ik zo’n auto in bezit hebben, dan ging gewoon de kilometerkabel los ;-p

        Login om te reageren
  2. ibssr zegt

    30 december 2017 om 16:55

    Staat wat hoog op zijn poten (afknapper). Ook het chroom rondom de wielkasten er direct vanaf halen. Verder natuurlijk prachtige coupé (met bijna Italiaanse schoonheid). Wel zie je dat de vermogens van auto’s enorm is gestegen. Dit is toch een drie liter zes cilinder in lijn en een stevige auto. De 179 pk vallen dan tegen. Het benzine basismodel Giulia heeft al 200 pk. Dat is weer evenveel als de eerste BMW M3. Mooie spot.

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      30 december 2017 om 22:21

      @ibssr: voor toendertijd was het fors.

      Login om te reageren
    • frederik zegt

      2 januari 2018 om 12:05

      @ibssr: Ik weet niet wat deze CSL weegt maar vast een stuk minder dan een nieuwe Giulia. Gaat heus wel vooruit met 179pk hoor. En zoals hierboven al genoemd, beleving is veel belangrijker dan pure snelheid.

      Login om te reageren
  3. toniominestrone zegt

    30 december 2017 om 18:44

    Lijkt mij hier te gaan een restauratie object, gezien de wagenhoogte en de te ver uit stekende uitlaat, niet 100% orgineel.

    Login om te reageren
  4. bmwliefhebber zegt

    30 december 2017 om 22:39

    Misschien een stomme vraag, maar waar is dit ?

    Login om te reageren
    • dedokter zegt

      30 december 2017 om 22:43

      @bmwliefhebber: gokje: Classic remise Berlijn.

      Lijkt er bizar veel op

      Login om te reageren
      • dedokter zegt

        30 december 2017 om 22:45

        @dedokter: of Düsseldorf…

        Login om te reageren
    • mcstradale zegt

      1 januari 2018 om 13:23

      @bmwliefhebber: Classic Remise in Düsseldorf

      Login om te reageren
  5. tdu2zonda zegt

    30 december 2017 om 23:47

    Ik ben er vrijdag ook geweest! Geweldig daar! Ik heb even binnen in gekeken en op de kilometerteller stond ongeveer 25900km. Maar las ook idd 0km op het blad, maar geen idee waar ze dat vandaan halen. Miss doelen ze op 0km gereden na restauratie zoals dat bij Brabus Classic doen :). Maar wel een prachtige auto!

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      1 januari 2018 om 11:07

      @tdu2zonda: ik zie ook op het blaadje staan: komplet restauriert. Iets restaureren waar 0 mee is gereden vind ik erg overdreven.

      Login om te reageren
  6. room850 zegt

    1 januari 2018 om 11:30

    Hoe staat het trouwens met de alfa 156? benieuwd wat jullie daar allemaal al aan gedaan hebben!!

    Login om te reageren
  7. desjonnies zegt

    1 januari 2018 om 11:34

    Iemand die dit restaureert om er vervolgens die alumilerium sla spatbordrandjes op te zetten, die heeft het heulemaal niet begrepen.
    Noch die matzwarte achterbumper.
    De bedoeling zal zijn een wannabee Jägermeister BMW te maken ofzo.

    https://goo.gl/images/NfiAkV

    Login om te reageren
    • cocoloco zegt

      1 januari 2018 om 13:35

      @desjonnies: is toch echt zoals ze destijds van de band kwamen rollen…

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        1 januari 2018 om 15:30

        @cocoloco:
        Ik weet het, je had er ook een zwarte voorbumper bij en striping op de flanken.

        Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      1 januari 2018 om 17:23

      @desjonnies: idd, die roestvangers hadden dezelfde kleur als de bumper moeten hebben. Bovendien, als ik mij niet vergis hadden de echte CSL’s de motor van de 3.0CSi. Met inspuiting in plaats van carburateurs idd. Als 3 liter leverde die circa 200pk. Latere blokken van 3,2 en zelfs 3,5 liter (die in aangepaste vorm ook in de E24 gelepeld werden) hadden nog meer peekaatjes.

      Login om te reageren
  8. imarinos zegt

    1 januari 2018 om 11:55

    Aan de ene kant begrijp ik het wegzetten door de idiote waardevermeerdering van sommige modellen.

    Maar zelf ben ik van het rijden dus zou ik dat niet kunnen, gewoon gebruiken waar hij voor gemaakt is!

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      1 januari 2018 om 12:46

      @imarinos: maar wist je in 1972 al dat nu de rente zo laag zou zij dat de prijzen van klassieke wagens zouden exploderen? En als je toch al in de toekomst kon kijken, dan had je 5 jaar terug wel bitcoins gemined en had de BWM kunnen houden.

      Login om te reageren
      • imarinos zegt

        1 januari 2018 om 14:24

        @mashell: Er zijn altijd mensen die auto’s kopen en wegzetten in de hoop dat de prijzen exploderen.

        Maar zoals gezegd, is niet mijn ding.

        Bitcoins… wat een verhaal, klapt het of moet je instappen/bijkopen? Ik heb geen idee helaas!

        Login om te reageren
  9. elemento zegt

    1 januari 2018 om 12:54

    Misschien was dit geen goede belegging. Als je 40 jaar terug 35.000 gulden omgerekend 17.500 euro gemakshalve op de bank had gezet met in de jaren 90 hoge rente…. dan had je meer dan 220000 euro

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      1 januari 2018 om 15:34

      @elemento:

      -Stallingskosten
      -Verzekering
      -Onderhoud
      -Renteverlies
      -Reparaties

      Iemand die een ex-works wedstrijdwagen heeft gekocht was destijds iets slimmer, of een echte ouwe trouwe M1, die bijkans tweedehands onverkoopbaar waren.

      Login om te reageren
  10. kp92 zegt

    1 januari 2018 om 13:24

    Mooie auto, maar er zijn zat mooiere BMW’s!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North