• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

991 GT3 toruing package

De eerste 991 GT3 Touring package op Belgisch kenteken

Spotter: timvanraai
Geüpload op: 14 januari 2018
Plaats: 22
Kenteken: Onbekend
911 991 GT3 Porsche touring-package zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • 991.2 GT3 Touring Package
    991.2 GT3 Touring Package
  • 991.2 GT3 Touring Package
    991.2 GT3 Touring Package
  • 958 Cayenne GTS
    958 Cayenne GTS
  • Ferrari 550 Maranello
    Ferrari 550 Maranello
  • Porsche 997 GT3 RSR
    Porsche 997 GT3 RSR
  • Porsche 991 GT3 Touring Package
    Porsche 991 GT3 Touring Package
  • Nardo Grey V8 Vantage S!
    Nardo Grey V8 Vantage S!
  • Porsche 991 GT3 Touring Package
    Porsche 991 GT3 Touring Package

Lees Interacties

Reacties

  1. hhitalia zegt

    14 januari 2018 om 12:05

    The 911, ha ha cool ding!

    Login om te reageren
  2. porschepdk zegt

    14 januari 2018 om 13:09

    Wat een kenteken. Rip 911R

    Login om te reageren
    • zwannes zegt

      14 januari 2018 om 13:23

      @porschepdk: zou ook een leuk kenteken zijn: RIP 911 R

      Login om te reageren
  3. dutchoutlaw zegt

    14 januari 2018 om 13:11

    Heerlijk

    Login om te reageren
  4. StijnB zegt

    31 januari 2018 om 12:17

    Nummerplaat is van de Belgische invoerder D’Ieteren

    Login om te reageren
  5. addictie zegt

    31 januari 2018 om 12:23

    Kijk even naar de kop: touring

    Login om te reageren
  6. amghans zegt

    31 januari 2018 om 12:30

    Exact zo’n zelfde, met Nederlands kenteken, stond een paar weken geleden al bij Porsche Rotterdam voor de deur.

    Login om te reageren
  7. gerjan zegt

    31 januari 2018 om 13:01

    Er was een tijd dat men zei hoeveel kippen je had achter dat kippengaas. Nu moet je er dik voor betalen. Ik vind het helemaal geen mooie auto. En dan ook nog alles zwart. Word het niet beter van. Wat mij betreft is cayman gt 4 de laatste mooie Porsche. Deze 911 serie is gewoon geen mooie auto in geen enkele uitvoering.

    Login om te reageren
  8. spykerboy zegt

    31 januari 2018 om 13:01

    Grappig, maar doe mij toch maar een normale met de spoilers en PDK aub :)

    Login om te reageren
    • porschepdk zegt

      31 januari 2018 om 13:32

      @spykerboy: jij snapt het

      Login om te reageren
      • bizzarrini zegt

        31 januari 2018 om 22:43

        @porschepdk: niet

        Login om te reageren
  9. cossiekiller zegt

    31 januari 2018 om 14:26

    Lijkt wel op een kitcar vooraan. Dikke bumpers, maar wel vrij hoog van de grond. Of ligt dat aan de kleine fotograaf?

    Login om te reageren
    • amghans zegt

      31 januari 2018 om 15:20

      @cossiekiller:
      Vermoed, dat de lift op de vooras nog in standje ‘omhoog’ staat.

      Login om te reageren
      • coffeecup zegt

        31 januari 2018 om 16:07

        @amghans: standje Belgisch wegdek eerder

        Login om te reageren
  10. davelepeef zegt

    31 januari 2018 om 16:32

    De auto is al understated genoeg, die grijze kleur had wel in het blik mogen blijven. Duf ding zo.

    Login om te reageren
  11. vo2max zegt

    31 januari 2018 om 17:39

    Snap het concept gewoon niet. Waarom een speciaal voor het circuit ontworpen racemonster ontdoen van zijn belangrijkste eigenschap: snelheid! Al de Ferrari/Lambo/etc. rijders zitten toch ook niet te smeken om een hanbak? Dit is hetzelfde als je als hetero laten ombouwen tot vrouw en dan lesbisch worden…..

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      31 januari 2018 om 18:29

      @vo2max: even uitleggen. Op de openbare weg kan/mag je die maximale snelheid erg zelden (lees: nooit) gebruiken, maar de auto is er daarom niet minder speciaal om. En om het speciale maximaal te genieten, maak je de beleving maximaal. Voor sommigen betekent dat = zelf schakelen. Omdat dat een uitdaging is, zeker op deze auto. Doe je het fout, dan maak je de motor kapot (overrevven).
      Maar heb je liever een PDK, dan neem je gewoon de gewone…

      Login om te reageren
      • vo2max zegt

        1 februari 2018 om 07:52

        @Onehp: Door de verschillende reacties op mijn opmerking is het mij duidelijk dat de rest het ook niet snapt. Voor de duidelijkheid: ik ben een Porsche fanboy! Loterij winnen = 911 Turbo s :-) Wat ik probeer duidelijk te maken is dat Porsche miljoenen investeert en zelfs speciale afdelingen maakt om van 1 model vele verschillende varianten te maken bedoeld voor verschillende situaties en publiek. De GT-reeks is per definitie bedoeld voor het circuit. Argumenten als zelf schakelen zijn paradoxaal, want dat kun je ook in de tevens zeer scherp sturende 911 gts met achterwielaandrijving. Scheelt je 0,2 s op de sprint dus in het terrein waar je hem voor 95% gaat gebruiken (niet circuit) verwaarloosbaar. Van die 60.000 euro prijsverschil zou je zelfs een 2e hands gt3 kunnen kopen. Kun je die resterende 5% gelijk ook effectief benutten. Waar het om gaat en waar velen zich niet van bewust zijn is dat je onbewust slaaf wordt gemaakt door sluwe marketing en extreem ridicule uitgangspunten van een kleine groep zogenaamde puristen (vrijwel allemaal mensen die nooit in een Porsche hebben gereden of dat ooit zullen doen). Porsche is slim en bouwen onder druk dantoch een Frankenstein (want dat is het), want ze realiseren dat er een groep is die online invloed heeft en dat is bad PR. De argumenten echter net zo’n bubble en hype als de bitcoin zonder enig echte fundering. Resume: je argument om “the perfect weapon” te kiezen maar die vervolgens te ontdoen van zijn core-skills (speed/pdk/downforce/circuitgebruik) is op zijn minst vreemd. Andreas Preuninger zal hier niet blij mee zijn geweest.

        Login om te reageren
    • jorden zegt

      31 januari 2018 om 19:14

      @vo2max: 911-liefhebbers zijn het extreem rechts van de automobielwereld. Hun sportwagenras moet zuiver blijven. Turbo’s en PDK-versnellingsbakken zijn niet welkom.

      Login om te reageren
      • vo2max zegt

        1 februari 2018 om 07:52

        @jorden: zie reactie op onehp

        Login om te reageren
    • woudloper zegt

      1 februari 2018 om 06:52

      @vo2max: wil je circuit rijden,
      Koop dan een Porsche cup car. Veel meer downforce en racing slicks. Daarmee rij je alles zoek.
      Voor mij is een GT3 de ideale auto. En ik heb op AutoScout24 alleen nog maar naar manuele exemplaren gekeken.
      Je voelt je meer betrokken als je zelf schakelt toch.

      Login om te reageren
      • vo2max zegt

        1 februari 2018 om 07:52

        @woudloper: zie reactie op onehp

        Login om te reageren
  12. vwaudiporsche zegt

    31 januari 2018 om 19:57

    @coffeecup terechte opmerking onze Belgische wegen zijn een echte schande

    Login om te reageren
  13. harmengerritsen zegt

    31 januari 2018 om 22:08

    Prijs zal bij deze Porsche ook wel weer stijgen i guess

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North