Bruut apparaat, had ik niet verwacht dat deze zo mooi op zou drogen. Aangezien het overgrote deel normale 5 er tegenwoordig best wel Sjonnie uitziet. Maar helemaal origineel zoals deze vind ik hem erg gaaf.
@jack_abarth: hoezo? Deze is op papier 1975kg/2050kg (din/EU), in de praktijk met wat opties tikt ie de 2100kg aan (aangezien de meeste gewichten vandaag aangegeven de EU gewichten zijn)…
@poeperman: zeer herkenbaar. Heb dezelfde oordeelsvorming doorgemaakt en denk nu ook dat de de E61 beter oud zal worden.
Liefst wel met de styling 124 velgen.
Voorkant en flank gaat nog wel, maar de achterkant met al die Auspuffendröhre ziet er niet uit. En het is toch al niet zo’n mooie Bangle verschijning. Bij deze F60 ben met een de kleinere motoren ook nog eens beter af (deze V10 heeft nou niet een goede reputatie als het op betrouwbaarheid aankomt). De onderste uit de lijst is gewoon niet altijd de beste.
Dus eigenaar, wees er heel zuinig op. Een goede F60 M5 touring zal heel snel zeldzaam zijn en verzamelaarswaarde krijgen, misschien gewoon maar in de opslag ermee.
<3
Heerlijke station
Geweldige kleur!
Zo wil ik m ook! Alu inleg in het interieur, donkerbruine (zwart is ook ok) leren bekleding en hij is F!
Heerlijke machine!
Bruut apparaat, had ik niet verwacht dat deze zo mooi op zou drogen. Aangezien het overgrote deel normale 5 er tegenwoordig best wel Sjonnie uitziet. Maar helemaal origineel zoals deze vind ik hem erg gaaf.
V10 zou het wettelijke minimum moeten zijn:P
@unknown32: nee ik gun het de V8 ook. Maar wel een minimum van 5liter inhoud
Heel mooi! Zo hoort het
Wow. De perfecte spec wat mij betreft :)
@ukbob: alleen 500 kilo te zwaar
@lekkerlinksrijden:
1.855kg lijkt mij toch behoorlijk netjes voor zo’n sloep EN een V10 erin.
@jack_abarth: hoezo? Deze is op papier 1975kg/2050kg (din/EU), in de praktijk met wat opties tikt ie de 2100kg aan (aangezien de meeste gewichten vandaag aangegeven de EU gewichten zijn)…
@Onehp:
Apart, ik heb het gewicht opgezocht bij Autoweek en daar staat toch echt 1.855kg. Als het richting de 2.100kg gaat is het inderdaad way too much.
@jack_abarth: al zou zo’n M5 2100 kg wegen, ze gaan als de brandweer.
@Onehp: Prachtige motor indd, maar hij heeft obesitas en niet zo’n beetje ook. Gemiste kans.
Prachtig! Mooie kleur en stukken sexier dan een RS6.
Blijft een prachtig ding. Als ie met 4×4 was gekomen, had ik m als gezinsauto gehad (en waarschijnlijk al weer verkocht).
Erg mooi
Blijft lekker deze. Alleen wel in een ander kleurtje graag.
tijdje lang met een 520d E61 LCI gereden, echt een prachtige wagen.
Ik vond hem op slag verouderd toen de F11 op de markt kwam, maar ik denk dat de e61 mooier oud zal worden.
@poeperman: zeer herkenbaar. Heb dezelfde oordeelsvorming doorgemaakt en denk nu ook dat de de E61 beter oud zal worden.
Liefst wel met de styling 124 velgen.
Droomauto, mits er een handbak in-geswapped zou worden.
@Jochempie: handbak.. je bent niet goed. Pas toch totaal niet bij het karakter van die auto
@porschepdk:
Het grappige is dat die hoogtoerige V10 eigenlijk niet bij de auto past. Maar een handbak past wél bij die V10 i.p.v. een enigszins trage automaat.
@porschepdk: Beter dan de SMG, dat past bij niets. Ja, de schroothoop.
Liever een sedan.
Een licht gekietelde Seat Leon ST Cupra all the way.
Voorkant en flank gaat nog wel, maar de achterkant met al die Auspuffendröhre ziet er niet uit. En het is toch al niet zo’n mooie Bangle verschijning. Bij deze F60 ben met een de kleinere motoren ook nog eens beter af (deze V10 heeft nou niet een goede reputatie als het op betrouwbaarheid aankomt). De onderste uit de lijst is gewoon niet altijd de beste.
Dus eigenaar, wees er heel zuinig op. Een goede F60 M5 touring zal heel snel zeldzaam zijn en verzamelaarswaarde krijgen, misschien gewoon maar in de opslag ermee.
@mashell: f60? Opvolger van de f16?
Vind m toch niet mooier worden met de jaren. Verouderd snel dit design
De M5 die daarna is gemaakt klinkt gewoon voor geen meter. Ook de nieuwe niet helaas…..
Ramkraak auto.. wel dik!
Monster met een nette kleur!