• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

R-Dynamic F-Type

Nieuwe 4 cilinder F-Type Coupe als R-Dynamic uitgevoerd, staat erg lekker met die spoiler zo!

Spotter: thomcarspotter
Geüpload op: 10 januari 2018
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
coupe F-Type grijs Jaguar
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • F-Type SVR
    F-Type SVR
  • Jaguar xj220
    Jaguar xj220
  • F-Type V6 S Coupé
    F-Type V6 S Coupé
  • F-Type R Coupe
    F-Type R Coupe
  • Combo! Jaguar XJR x Aston Martin DBS Volante
    Combo! Jaguar XJR x Aston Martin DBS Volante
  • F-Type Coupe
    F-Type Coupe
  • Roma BMW tuning..
    Roma BMW tuning..
  • Corvette C8R

Lees Interacties

Reacties

  1. 2wheeler zegt

    10 januari 2018 om 19:59

    Strakke bak zeg! Een vergelijkbare Porsche zal ongetwijfeld beter zijn, maar dit vind ik toch specialer.

    Login om te reageren
    • porschepdk zegt

      11 januari 2018 om 14:17

      @2wheeler: ja het is wel meer auto dan een 718. Maar die 718 is zo ontzettend leuk. Lastige keuze!

      Login om te reageren
    • 3246cm252kw zegt

      11 januari 2018 om 22:51

      @2wheeler: strakke bak ok maar je geeft toch geen 85k uit aan een 4 cilinder ?

      Login om te reageren
      • spykerboy zegt

        12 januari 2018 om 08:13

        @3246cm252kw: precies wat ik ook dacht ???

        Login om te reageren
  2. Mielie zegt

    10 januari 2018 om 19:59

    F-Type blijft een van m’n favoriete designs van de afgelopen jaren. Echter, die spoiler is echt ontsierend. Zéker deze, al hoewel die op de R ook niet echt fraai is. Mijn droom F-Type: V6 Coupé, in BRM groen.

    Login om te reageren
    • kle500 zegt

      10 januari 2018 om 21:06

      @Mielie: idd heel vet die snellere versies maar door alle opsmuk gaat het mooie ranke design van de auto verloren!

      Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      11 januari 2018 om 23:58

      @Mielie: die van de R vind ik wel meevallen. Heb een week in een F Type R cabriolet gereden en die had geen echte taartschep achterop zoals deze.

      Ik vind die 4 cilinder echt helemaal niks. Net zoals de 718 niet. Al zou ik de F type eerder met een 911 vergelijken dan een 718.

      Login om te reageren
  3. toyotafortuner zegt

    10 januari 2018 om 20:02

    Lekker exemplaar zo

    Login om te reageren
  4. senseofcars zegt

    10 januari 2018 om 20:34

    4 cilinder HAHAHAHAH

    Login om te reageren
  5. gwnfinn zegt

    10 januari 2018 om 21:24

    Raar spoilertje.. Enja die 4 cilinder, laten we t daar maar niet over hebben..

    Login om te reageren
  6. kennone zegt

    10 januari 2018 om 22:40

    Ik snap dit echt niet. Zou eerder voor een genruikte s of r V8 gaan. Hij is verder wel heel netjes

    Login om te reageren
  7. macmiller zegt

    10 januari 2018 om 23:00

    Ziet er niet verkeerd uit, maar een 4 cilinder hoort echt niet in zo’n auto.

    Login om te reageren
  8. dutchoutlaw zegt

    10 januari 2018 om 23:10

    Mooie auto, mooie kleur, top velgen alleen jammer van de spoiler en de motor… :(

    Login om te reageren
  9. willeme zegt

    11 januari 2018 om 14:01

    Ik snap niet wat hier mis mee is. Ja, je hebt vier cilinders, maar ook 300 pk, 400 Nm en een acceptabel verbruik. Auto is relatief betaalbaar ook. R-Dynamic paketje kost zo’n 3 mille, altijd doen dus. Smoelt goed. Ultieme droomauto? Nee. Maar enigszins bereikbare stijlvolle sportcoupé waarmee je daadwerkelijk kilometers kan maken? Heel graag!

    Login om te reageren
    • peterpann3nkoek zegt

      11 januari 2018 om 14:15

      @willeme: en iedereen die niet meteen het kenteken checkt ziet je gwn rijden in een dikke bak, ik snap ook niet waarom iedereen erover valt

      Login om te reageren
    • thijsj zegt

      11 januari 2018 om 14:28

      @willeme: precies! Gewoon strakke bak, nog steeds ruim voldoende snel en wellicht ook ietsje lichter. Alleen het geluid zou ik wel een legitieme reden vinden om deze te laten staan.

      Login om te reageren
    • straatzakelijk zegt

      11 januari 2018 om 14:29

      @willeme: Leg je de cijfers naast elkaar dan lijk je wel gek als je voor de 6-cilinder gaat inderdaad. Zeker waar. Maar ga je erin rijden dan is er in de 6-cilinder zoveel meer beleving. Het geluid, het koppel onderin, de soepelheid van het blok etc. En voor mij gaat het daar nou net om als ik een dergelijke auto koop. En met 6 cilinder kun je van oudsher juist meer kilometers maken en bij rustig rijden is het verbruik op de snelweg nagenoeg gelijk. Toch ik ben ik blij dat er nu meer mensen ook voor een F-type kunnen kiezen. Fraaie verschijning op de weg!

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        11 januari 2018 om 14:38

        @straatzakelijk: Ik snap niet wat iedereen zo geweldig vind aan de V6. Als er een motortype is, dat niet lekker klinkt is het de V6 wel.

        De V8 daarentegen ;-)

        Login om te reageren
        • kennone zegt

          11 januari 2018 om 14:48

          @willeme: eeeeeens!!

          Login om te reageren
        • straatzakelijk zegt

          11 januari 2018 om 16:28

          @willeme: Uiteraard nog liever de V8! Als BMW-liefhebber is een V6 ook niet mijn kopje thee. Wel onlangs een F-type V6 horen brullen laatst en dat vond ik persoonlijk niet verkeerd klinken. Maar smaken verschillen uiteraard.

          Login om te reageren
        • karhengst zegt

          11 januari 2018 om 20:31

          @willeme: de V6 van de F-Type klinkt echter gewoon zalig. Persoonlijk geef ik deze zelfs de voorkeur boven de V8, die qua kabaal op het gênante af is.

          Geen idee hoe de vierpitter van Jaguar klinkt maar de 718 van Porsche klinkt echt nergens naar.

          Login om te reageren
        • cazzo046 zegt

          12 januari 2018 om 11:57

          @willeme: Busso???

          Login om te reageren
    • nopetrolnofun zegt

      11 januari 2018 om 14:31

      @willeme: op papier is een turbomotor vaak zuinig ja, maar kijk maar eens als je op de snelweg rijdt, 3k toeren maakt en de turbo mee spoelt, dan was die 6 cilinder opeens erg fijn in het verbruik. Wie had dat gedacht een aantal jaar geleden, een discussie om het verbruik van een sportwagen, dat geeft voor mij al aan dat deze wagen voor mij absoluut niks is, hetzelfde geld voor de 718 modellen van Porsche, vreselijk.

      Login om te reageren
      • willeme zegt

        11 januari 2018 om 14:39

        @nopetrolnofun: Die lompzware V6 is maakt een hoop matig kabaal, zuipt als een malle en is niet eens zo krachtig. De V8 kan overtuigen, maar die V6 vind ik niet klinken.

        Login om te reageren
        • kennone zegt

          11 januari 2018 om 14:48

          @willeme: lampen zijn net zo zwaar als die van de 8 of 4 pitter hoor

          Login om te reageren
          • willeme zegt

            11 januari 2018 om 15:27

            @kennone: Maar het blok van de viercilinder is wel aanmerkelijk lichter. Scheelt behoorlijk.

            Die V6 is eigenlijk een V8, maar dan met twee gaten minder erin. Dus wel alle nadelen qua gewicht en afmetingen, maar niet qua power en geluid…

            Login om te reageren
        • nopetrolnofun zegt

          11 januari 2018 om 16:34

          @willeme: ik heb nog nooit iemand gehoord die een F-type v6 niet vond klinken, maar daarom is het ook leuk dat smaken verschillen. De pops and bangs van de v8 zijn leuk, maar dat is het dan ook wel. De 4 cilinder klinkt als 80% van het overige verkeer op de weg.

          Login om te reageren
        • nopetrolnofun zegt

          11 januari 2018 om 16:37

          @willeme: de versie met 4 pitter weegt nog zwaarder dan de versie met de juiste hoeveelheid cilinders, dat is vreemd.

          Login om te reageren
  10. josxkrs zegt

    11 januari 2018 om 14:07

    Tja, zonde zo’n vierpitter. Schrale troost, hij rijdt alsnog beter dan de gemiddelde auto van de Autoblog reageerder.

    Login om te reageren
  11. airditude zegt

    11 januari 2018 om 14:09

    Zonder spoiler graag! En met die 4 cilinder onder de kap kom je vast niets te kort. Design blijft prachtig!

    Login om te reageren
  12. porschepdk zegt

    11 januari 2018 om 14:18

    Zie het probleem niet. Lijkt mij een fijne auto voor dagelijks gebruik. Geen probleem!

    Login om te reageren
  13. cloverleaf zegt

    11 januari 2018 om 14:29

    Hoeveel kg scheelt het met de v8? Denk dat je hier misschien wel meer lol mee kan hebben eigenlijk…

    Login om te reageren
  14. ghost zegt

    11 januari 2018 om 15:15

    Geen enkel lekker mokkel dat het verschil ziet, laat staan hoort. Die gaan toch wel af op uiterlijk.

    Login om te reageren
  15. allesmetturbo zegt

    11 januari 2018 om 15:38

    Prima met een 4cil, maar die spoiler kan echt niet.

    Login om te reageren
  16. damster zegt

    11 januari 2018 om 15:57

    Ik vind het precies niks.

    Login om te reageren
  17. nopetrolnofun zegt

    11 januari 2018 om 16:36

    Voor de mensen die zeggen dat de 4 cilinder beter rijdt door het gewicht, de 4 pitter weegt ook nog eens 50 kg zwaarder dan de v6.

    Login om te reageren
    • KUYL zegt

      11 januari 2018 om 16:53

      @nopetrolnofun:

      Het mooie van het internet is dat ik niet meer mijn boekenkast in hoef te duiken om een autovisie jaarboek erbij te pakken om dit te factchecken:

      Jaguar.nl
      4 cil: 1.525 kg
      6 cil: 1.567 kg

      Had je zelf natuurlijk ook even kunnen doen voordat je een dergelijk iets de comments ingooide.

      Login om te reageren
      • nopetrolnofun zegt

        11 januari 2018 om 17:35

        @KUYL: ik heb het beide gecheckt via de kentekencheck van het RDW, lijkt mij niet dat zij er over liegen.

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      11 januari 2018 om 17:14

      @nopetrolnofun: i4 automaat: 1525kg v6 automaat: 1577kg en v6 handbak: 1567 kg. Bron: F-type folder.

      Login om te reageren
  18. jeppie zegt

    11 januari 2018 om 16:55

    Best fraai

    Login om te reageren
  19. alpinafanb10 zegt

    11 januari 2018 om 19:55

    Al zat er maar 1 cylinder in het doet niets af aan het ontwerp. Prachtig

    Login om te reageren
  20. nautique206 zegt

    11 januari 2018 om 19:58

    Vind de 4 cilinder nog het minst erg. De saaie kleur en achterspoiler vind ik veel erger

    Login om te reageren
  21. melkkoe zegt

    11 januari 2018 om 20:17

    Als ik een 4-cilinder wil, koop ik tegenwoordig wel een Volvo

    Login om te reageren
  22. rolov zegt

    11 januari 2018 om 21:37

    300 pk en een turbo . Vanaf 73k je kan hem altijd nog chippen? Ik vind het een geile bak hoor.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North