• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Redstyle -Full Red

Dit was mijn vorige auto.
geweldige uitvoering in Redstyle, Blijf het een prachtige auto vinden en dat in combinatie met het brute geluid van de V6 maakte het rijden in deze klassieker een feestje!

ALGEMEEN

Brandstof benzine
Bouwjaar 10/1999
Leeggewicht 1390kg
Carrosserie Coupé

TECHNIEK

Transmissie handgeschakeld 6 bak
Motor 3.0 V6 24V
Vermogen 162 kW (220 pk) – 6300 TPM
Koppel 270 NM – 5000 TPM

PRESTATIES

Topsnelheid 250 km/h
Acceleratie 0 – 100 km/h – 6,7 seconde

COMFORM

Airco / Airconditioning
Bekleding leder rood
Centrale deurvergrendeling
Climate control
Elektrisch bedienbare ramen voor
Getint glas
Hoofdsteunen achter
In hoogte verstelbaar stuur
Lederen stuurwiel
Middenarmsteun voor
Sportstoelen
Stuurbekrachtiging
Toerenteller

VEILIGHEID

Airbags voor
Anti blokkeer systeem
Mistlampen voor

EXTERIEUR

Buitenspiegels in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Kleur: rood
Lichtmetalen velgen (17)

TUNING

CDA sport filter
Sport Uitlaat
Stabilisatiestang
Squadra Chip
Verlaging voor sportief uiterlijk en betere wegligging

VERBRUIK

Binnen beb. kom 16,8 l/100km 1 op 6,0
Buiten beb. kom 8,7 l/100km 1 op 11,5
Gemiddeld 11,7 l/100km 1 op 8,5

PRIJS

Nieuwprijs € 42.866

Spotter: deolivier
Geüpload op: 16 februari 2018
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
Alfa Romeo GTV mijn-auto rood tuning V6
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Ferrari 612 Sessanta
    Ferrari 612 Sessanta
  • 997 Turbo
    997 Turbo
  • Alfa GTV V6
    Alfa GTV V6
  • Ferrari Roma
  • Mercedes C63 AMG Estate
    Mercedes C63 AMG Estate
  • Alfa GTV V6
    Alfa GTV V6
  • Alfa Romeo GTV Cup
    Alfa Romeo GTV Cup
  • Alfa Romeo Gtv
    Alfa Romeo Gtv

Lees Interacties

Reacties

  1. hhitalia zegt

    16 februari 2018 om 21:10

    Bellissima!

    Login om te reageren
  2. dutchfiat zegt

    16 februari 2018 om 22:08

    Vandaag is rood. Morgen is rood. Altijd rood. Mooi hoor ??

    Login om te reageren
  3. min2max zegt

    16 februari 2018 om 22:13

    Top auto en uitvoering. Jammer dat de Alfa’s van deze periode zo zwaar waren.

    Login om te reageren
    • techniekmeneer zegt

      17 februari 2018 om 07:33

      @min2max: Door de jaren heen werden ze gelukkig steeds lichter dankzij de roest..

      Login om te reageren
      • deolivier zegt

        17 februari 2018 om 14:54

        Leuke grap maar je zal je verbazen hoe weinig roest (geen) italiaanse auto’s hebben als je het vergelijkt met US en duitsers uit het zelfde jaar @techniekmeneer:

        Login om te reageren
    • deolivier zegt

      24 maart 2018 om 23:37

      Relatief zwaar was ie wel maar deze was nog getuned naar 250PK dus het was erg goed te doen@min2max:

      Login om te reageren
  4. Alfarobert zegt

    17 februari 2018 om 08:38

    Van mij achterin boven de schokdempers binnen 1 jaar verrot.Gaat meer als 1000 euro kosten als ik het zou laten lassen.Dat is de auto niet meer waard dus na 32 jaar op de fiets.Zoek eigenlijk iemand die dat wel kan lassen en zelf in een heel luxe 156 2,0 TS wil rijden.Motorisch en technisch perfect.

    Login om te reageren
  5. b4ssie zegt

    17 februari 2018 om 08:54

    Mooie bak! Zijn nu nog schappelijk geprijsd voor iets zeer bijzonders.

    Login om te reageren
    • deolivier zegt

      17 februari 2018 om 14:51

      Zeker en ik had hem helemaal voor een koopie. €3K voor betaald. Heb de distributieriem, accu en radiator laten vervangen en doorverkocht voor €3500 Heb verder 1 jaar lang probleemloos rond gereden @b4ssie:

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North