@JamesBond007: tja of een duidelijke hint dat zijn gezichtsvermogen noch de capaciteit om patronen te herkennen of een beetje logisch na te denken bij deze persoon op een wat lager pitje staan.
Daarnaast kan het ook een gechargeerde opmerking zijn om te laten weten dat hij het een anoniem model vindt.
@ardonjr: dat had de BMW M1 ook ooit, dus het is enigszins historisch verantwoord. Echter ben ik het er mee eens dat het nogal nutteloos is, de X2 en M1 zijn totaal verschillend.
@aambei: Als we heel pietje precies gaan doen, dan is dit niet helemaal historisch verantwoord. De M1 had ze aan de achterkant van de auto, terwijl deze ze aan de zijkant heeft.
Voor 80k kun je ook een mooie 5 Touring kopen. Ik vind deze X2 best een leuke verschijning. Als in: luxer/sportiever alternatief voor een Renault Kadjar. Maar 80K? Dat zijn meer dan 3 kadjars. En zoals ik zeg, best een leuke verschijning, maar het komt niet in de buurt van een 5 Touring.
Vind hem stiekem best geinig. Al zag ik er een in Oostenrijk rijden op de andere weghelft en toen vond ik de achterkant wel erg hoog. Volgens mij is je zicht naar achteren niet heel best. Maar ach, als je in een BMW rijdt heb je niets met het volk achter je te maken, alleen met de mensen die op je voorbumper plakken (zeg ik als BMW-rijder, har har)
@pa045: Je kan ook een XC90 kopen van 130k. Heb je ook een vierpitter. Niet dat ik 80k niet totaal belachelijk vind voor dit model (hallo M235i met 20k wisselgeld) maar daar is BMW echt niet alleen in hoor.
@e34m5touring: dat weet ik. Maar omdat bijvoorbeeld bij Volvo iedere keer zo gereageerd wordt, maakte ik mijn opmerking. En die xc90 van 130k is in ieder geval nog een hybride met 400pk en een speciale uitvoering. Niet dat het dan niet belachelijke veel geld is.
Dit is een x2. Klasse van een Xc40? Kost in oude Nederlandse guldens fl 176296. Het is gewoon een kleine auto.
Een 5 serie met bv een 6 cilinder is vanaf 70000. En dan is die kaal.
@pa045: Ga er maar vanuit dat dit een overvolle dealerdemo is, die wordt denk ik 1 of 2x zo besteld. De 2.0l Xdrive is er vanaf 52k. Dus hier zit gewoon ruim 25k aan opties op blijkbaar.
Wordt ook alleen maar erger vrees ik. Aangezien steeds meer merken van de veelcilinders afstappen.
Lijkt op zich wel leuk, maar totaal niet op een bmw. En die prijs is absurd. Dan veel liever een Stelvio met nog wat geld over om naar de Stelviopas te rijden en terug!!
Vind het een vieze kleur. Origineel. Maar vies. Probeer eens een mooie frisse rode tint….
Die logo’s, die vind ik wel speels. Past wel bij het ding. Ik vind het in elk geval beter dan die verdrietige badges ‘sport’ of ‘weetikveel’ wat er op een moment ol die dingen verscheen. Dat was zo stom…
X1-2-3-4-5-6-7 …
En dan is er nog de hoge 2 serie.
Als ze een alternatief voor de C-HR van Toyota wilden maken, dan is dat alleen qua prijsstelling al niet geheel gelukt.
Gaat niet echt de goede kant uit daar in Munchen … of ben ik de enige die het niet kan volgen ??
Bijna 80K, wauw!
@escher93: bizar he. Hoop centjes voor zo een wagen
@escher93: Mede mogelijk gemaakt door het Nederlandse belastingsstelsel.
Maar goed dat er BMW-logo’s aan de zijkant zitten. Anders zou je denken dat het een Kia of Hyundai was
@gilettelubbers: dat is echt een compliment hoe de koreanen auto’s maken tegenwoordig
@JamesBond007: tja of een duidelijke hint dat zijn gezichtsvermogen noch de capaciteit om patronen te herkennen of een beetje logisch na te denken bij deze persoon op een wat lager pitje staan.
Daarnaast kan het ook een gechargeerde opmerking zijn om te laten weten dat hij het een anoniem model vindt.
@esprit84: hij heeft wel gelijk BMW gaat steeds meer op kia lijken..
@bmwfreak038: of je kunt gewoon net doen of Koreaanse merken minderwaardig zijn aan BMW.
Maar daar ben je dan ook een “freak” voor.
@esprit84: denk dat je dit toch iets te serieus neemt haha
@gilettelubbers: zit er niet een voormalig bmw-designer bij kia nu?
Raar ding.
Ik vind het een mooie auto en zeker een stuk beter dan die maffe q2 van Audi.
Wat een geld voor zo’n wagen, koop ik liever een 4-serie GC voor
Ik zou toch liever voor een Sportage gaan in die klasse. Straalt meer uit
Hè, gedver. Iemand heeft z’n mosterdsoep laten vallen…
Ik vind hem eigenlijk niet eens zo heel verkeerd, maar 80k voor deze auto? Dan ben je toch echt op je achterhoofd gevallen.
Best een mooie auto, jammer van die logos aan de zijkant, had niet gehoeven. Hoop niet dat het een trend gaat worden..
@MoeWat: Ja die logo’s aan de zijkant mis ik ook even ja. Dat is echt onnodig en heel erg niet mooi (mijn mening)
@ardonjr: dat had de BMW M1 ook ooit, dus het is enigszins historisch verantwoord. Echter ben ik het er mee eens dat het nogal nutteloos is, de X2 en M1 zijn totaal verschillend.
@aambei: Als we heel pietje precies gaan doen, dan is dit niet helemaal historisch verantwoord. De M1 had ze aan de achterkant van de auto, terwijl deze ze aan de zijkant heeft.
@Edge: dan houden we het op de 3.0 CSi/CSL. Die hadden wel logo’s aan de zijkanten.
80k dan denk je ** overheid naait ons weer met 30k aan belasting! En dan is het maar 12k… ofterwijl bmw vraagt veel te veel…..
@hollandbest: dat is toch hun business model, dure auto’s bouwen en verkopen? En ze zijn d’r best succesvol mee…
@hollandbest: Simpel vraag en aanbod. Als jij baalt van de prijs, heeft BMW kennelijk een aantrekkelijk product uitgebracht.
@hollandbest: dus BMW naait je en niet de overheid of wacht je naait jezelf door 80 te betalen voor zo’n lelijk ding….
Holy 80k, ik dacht 50-55
Gelukkig… Ik was even bang dat dit wellicht wel een mooie auto van BMW zou worden.
Voor 80k kun je ook een mooie 5 Touring kopen. Ik vind deze X2 best een leuke verschijning. Als in: luxer/sportiever alternatief voor een Renault Kadjar. Maar 80K? Dat zijn meer dan 3 kadjars. En zoals ik zeg, best een leuke verschijning, maar het komt niet in de buurt van een 5 Touring.
@vondick: Denk inderdaad dat je voor dat geld gewoon in een heerlijke 540i kan rijden, al is die dan misschien wat kaal..
Wat een afgrijselijk ding. Alsof BMW Renault te kakken wilden zetten met de Scenic.
Vind hem stiekem best geinig. Al zag ik er een in Oostenrijk rijden op de andere weghelft en toen vond ik de achterkant wel erg hoog. Volgens mij is je zicht naar achteren niet heel best. Maar ach, als je in een BMW rijdt heb je niets met het volk achter je te maken, alleen met de mensen die op je voorbumper plakken (zeg ik als BMW-rijder, har har)
Wat een geld echt absurt gewoon…
Bijna 80k euries voor een lelijke, gele BMW met 190 pk? Ik weet niet of ik daar nu om moet lachen of janken…
En nu wil ik alle BMW fetisjisten horen wat ze vinden van 80k en dan een 4 cilinder.
@pa045: Je kan ook een XC90 kopen van 130k. Heb je ook een vierpitter. Niet dat ik 80k niet totaal belachelijk vind voor dit model (hallo M235i met 20k wisselgeld) maar daar is BMW echt niet alleen in hoor.
@e34m5touring: dat weet ik. Maar omdat bijvoorbeeld bij Volvo iedere keer zo gereageerd wordt, maakte ik mijn opmerking. En die xc90 van 130k is in ieder geval nog een hybride met 400pk en een speciale uitvoering. Niet dat het dan niet belachelijke veel geld is.
Dit is een x2. Klasse van een Xc40? Kost in oude Nederlandse guldens fl 176296. Het is gewoon een kleine auto.
Een 5 serie met bv een 6 cilinder is vanaf 70000. En dan is die kaal.
@pa045: Ga er maar vanuit dat dit een overvolle dealerdemo is, die wordt denk ik 1 of 2x zo besteld. De 2.0l Xdrive is er vanaf 52k. Dus hier zit gewoon ruim 25k aan opties op blijkbaar.
Wordt ook alleen maar erger vrees ik. Aangezien steeds meer merken van de veelcilinders afstappen.
Die badges op de zijkant… da fuck?
@dromedaris: blauw-witte jeugdpuistjes. Geen porem inderdaad.
Overbodig ook want dat het een bmw is valt toch wel op aan het rijgedrag.
@dromedaris: Dat is een waarschuwing als je wel de zijkant ziet maar geen knipperende clingoteurs, de bestuurder kan weleens afslaan.
Waarom is dit nieuws? Misschien is het wel de 2e of de 6e die op kenteken is gezet.
@rufctr01: de eerste die gespot is door de autojunkers.
@ikleesookoverautos: *autospotjunkies
Kleurtje staat hem best goed. Maar het is wel een bak geld zeg.
80K volgens RDW dat zegt niet dat dat ook betaald is.
Mooier dan een T-Roc of Q2 als je het mij vraagt!
@hight96: T Roc is ook 35k geen 80k
Mooi Gucci tasje erbij en je maakt wel indruk op je matties
Dikke Megane RX4.
Lijkt op zich wel leuk, maar totaal niet op een bmw. En die prijs is absurd. Dan veel liever een Stelvio met nog wat geld over om naar de Stelviopas te rijden en terug!!
Vind het een vieze kleur. Origineel. Maar vies. Probeer eens een mooie frisse rode tint….
Die logo’s, die vind ik wel speels. Past wel bij het ding. Ik vind het in elk geval beter dan die verdrietige badges ‘sport’ of ‘weetikveel’ wat er op een moment ol die dingen verscheen. Dat was zo stom…
Te duur maar ziet er niet onaardig uit.
Lancia en Rover hebben jarenlang auto’s verkocht met hun logo op de zijkant. Zij wisten dat echter wel smaakvol te doen.
Treurnis
Voor €80.000(!!) zou je toch iets creatievers kunnen bedenken dat een kleine, foeilelijke Bmw.
Best een mooie BMW.
Vergeleken met de x4 & x6 is dit best een knap wagen van BMW
Ben duidelijk een BMW fan, maar wat een lelijk ding is dit..en dan voor 80k. BMW is de weg kwijt.
Die logo’s vind ik nog daar aan toe, krijg braak neigingen bij het zien van die voorkant.
X1-2-3-4-5-6-7 …
En dan is er nog de hoge 2 serie.
Als ze een alternatief voor de C-HR van Toyota wilden maken, dan is dat alleen qua prijsstelling al niet geheel gelukt.
Gaat niet echt de goede kant uit daar in Munchen … of ben ik de enige die het niet kan volgen ??