• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

mijn straatmotor: Yamaha R1

Voor het circuit een R6 maar voor straat dit beestje

Spotter: ricksmits
Geüpload op: 21 februari 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot grijs mat mijn-motor motoren r1 yamaha
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Fijne combo
    Fijne combo
  • mat
    mat
  • Yamaha TZR
    Yamaha TZR
  • Porsche 997 Carrera S Cabriolet
    Porsche 997 Carrera S Cabriolet
  • Yamaha R1 2000
    Yamaha R1 2000
  • Audi Front UW cabriolet
    Audi Front UW cabriolet
  • Opel GT
    Opel GT
  • F16 mat grijs
    F16 mat grijs

Lees Interacties

Reacties

  1. 2wheeler zegt

    21 februari 2018 om 19:28

    Mooie big bang!

    Login om te reageren
  2. bk15 zegt

    21 februari 2018 om 19:58

    Heerlijk Apparaat!

    Login om te reageren
  3. bmwfreak038 zegt

    21 februari 2018 om 20:11

    Wat een machine

    Login om te reageren
  4. allesmetturbo zegt

    21 februari 2018 om 21:19

    Erg bruut

    Login om te reageren
  5. aggy32 zegt

    21 februari 2018 om 22:28

    Bruut apparaat. Ik heb die beleving ook vaak mogen ervaren. Klinkt als muziek in de oren met de juiste uitlaat. Oogt ook wat lekkerder als die xenon heeft. Veel plezier ermee!

    Login om te reageren
  6. porschepdk zegt

    21 februari 2018 om 23:44

    Wat is sneller dan?

    Login om te reageren
    • c63bs zegt

      22 februari 2018 om 00:05

      @porschepdk: De R1 is een 1000cc motor en de R6 een 600cc. Dus als het neer komt op snelheid is de R1 sneller. De R6 is meer gebouwd voor de circuit , R6 heeft een beter wegligging en gaat soepeler door de bochten heen, daarom dat vele de R6 boven de R1 kiezen als het gaat om circuit rijden. Voor straat rijden is de R1 idiaal, vooral op de snelweg, lekker snel.

      Login om te reageren
      • c63bs zegt

        22 februari 2018 om 00:06

        @c63bs: Correct me if im wrong, btw…

        Hele gave motor verder perfect uitgevoerd ook.

        Login om te reageren
        • c63bs zegt

          22 februari 2018 om 00:08

          @c63bs: Ideaal* Waar is de edit knop gvd.

          Login om te reageren
      • ricksmits zegt

        22 februari 2018 om 16:15

        @c63bs: grotendeels heb je gelijk.. echter kun je met de juiste aanpassingen een stukje harder gaan met een R1. Ik blijf echter bij de 600 omdat mij dat meer licht en ik van mening ben dat je pas op een 1000 moet klimmen als je echt goed bent op de 600. anders krijg je van die rijders die je iedere keer doodleuk op het rechte stuk voorbij zoeven om daarna vreselijk irritant in de weg te gaan rijden in de bochten. Overigens wel, mocht ik het komende jaar weer crashen maar dan zo hard dat ik de motor afschrijf zou ik t wel gaan proberen op een 1000, afhankelijk van mijn vorderingen.

        Login om te reageren
  7. Gulli zegt

    27 februari 2018 om 12:44

    Dit soort motoren, net als de ZX10R en Panigales hebben een vreemd soort aantrekkingskracht op mij (en vele anderen). Het besef dat je voor relatief weinig geld zo’n ongelofelijk snelle machine kunt kopen die slechts wordt begrensd door de grootte van je ballen, echt bizar.

    En ja, voor een motor is hij duur, maar een nieuwe auto met dergelijke prestaties is maar voor een enkeling te betalen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North