@ariif: ik schat zo in dat mensen die dergelijke auto’s nieuw kopen, niet zo denken in budgetten op dit gebied. Dat tonnetje voor een klein bommetje is nog net zo goed beschikbaar :’)
@introductiemap: dit gaat ook veel comfortabeler zijn, en prestigieuzer… Ik reed laatst een Audi S8, compleeeeet iets anders dan bijv een BMW 760Li. Die S8 is heel nerveus en wil hard gaan, terwijl die 760Li puur comfortabel wil cruisen tot je het gaspedaal intrapt (ook niet normaal!).
Helaas heb ik nog niet met een S65 gereden dus daar kan ik niet over meespreken maar een V12 gaat sowieso altijd comfortabeler zijn dan een sportieve V8. Als je dan achterin zit met chauffeur, is dat de meest logische keuze (als budget niet uitmaakt). En ik zit niet achterin, maar voorin als chauffeur (algoed!):P
@ariif: hahahaha sneller? Vriend 1000nm koppel;) tuurlijk is hij van 0-100 niet snel genoeg wegens het ontbreken van 4 awd. Maar boven de 100 laat deze 12 cilliner die porsche een poepie ruiken man!
Die is lekker zeg…
Heel mooi! 3,5 ton… nee bedankt
@porschepdk: nee liever een luxe, sportieve v12 van porsche?? Ooh wacht…
@kenner: Sportief? Deze S65? Nee
@hugoe: Dat zegt hij hij toch niet of wel? Begrijpend lezen?
@kenner: doe maar een lelijk Engels onafgewerkte trekker bedoel je
@kenner: Bentley
Heel gaaf, elke cent waard.
Dan toch liever een Porsche Panamera 4S High Executive, veel sneller en sportiever en dan houd je nog een tonnetje over voor een klein bommetje
@ariif: ik schat zo in dat mensen die dergelijke auto’s nieuw kopen, niet zo denken in budgetten op dit gebied. Dat tonnetje voor een klein bommetje is nog net zo goed beschikbaar :’)
@introductiemap: dit gaat ook veel comfortabeler zijn, en prestigieuzer… Ik reed laatst een Audi S8, compleeeeet iets anders dan bijv een BMW 760Li. Die S8 is heel nerveus en wil hard gaan, terwijl die 760Li puur comfortabel wil cruisen tot je het gaspedaal intrapt (ook niet normaal!).
Helaas heb ik nog niet met een S65 gereden dus daar kan ik niet over meespreken maar een V12 gaat sowieso altijd comfortabeler zijn dan een sportieve V8. Als je dan achterin zit met chauffeur, is dat de meest logische keuze (als budget niet uitmaakt). En ik zit niet achterin, maar voorin als chauffeur (algoed!):P
@ariif: hahahaha sneller? Vriend 1000nm koppel;) tuurlijk is hij van 0-100 niet snel genoeg wegens het ontbreken van 4 awd. Maar boven de 100 laat deze 12 cilliner die porsche een poepie ruiken man!
In deze trim zo gaaf…
Ben normaliter ook geen fan van chroom maar een S65 kan het heel goed hebben.