Fake uitlaat nieuwe Audi A8
Ik snap het niet. Waarom is dit tegenwoordig de staandaard? Mercedes, VW, Volvo maar ook andere merken doen dit. Iemand die weet waarom?
Ik snap het niet. Waarom is dit tegenwoordig de staandaard? Mercedes, VW, Volvo maar ook andere merken doen dit. Iemand die weet waarom?
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.
Goedkoper om te produceren, assembleren.
Mensen laten wennen aan uitlaatloze auto’s speelt wellicht ook een rol
Misschien door de trillingen van de uitlaat tegen de bumper?
Word het ook niet vies, en blijft het chrome mooi shinen. En makkelijker en goedkoper om te maken of vervangen denk ik
Geen idee, misschien is het image van een kale uitlaat in het zicht te confronterend en past het niet inhet huidige sociale klimaat. In iedergeval slaat het nergens op idd
@goodolddays: Terwijl Mercedes-Benz met de C-, E- en S-klasse laat zien dat de auto’s er wel degelijk fraai uitzien zonder zichtbare uitlaten en/of uitlaatsierstukken.
@granlusso: Huh? Volgens mij hebben die modellen ook allemaal neppe uitlaatstukken?
TRIEST
Is goedkoper. Niet zo moeilijk.
Zo kunnen de ‘uitlaten’ er beter afgewerkt onder zitten. Dus smalle naadjes eromheen. Niet onderhevig aan vuil, zuren en hitte van (turbo)uitlaatgassen Prima oplossing dus.
Ik had dan wel gedacht dat de A8 niet gericht zou zijn op goedkoper zoals jullie hier aangeven. A1, A3, A4 ok maar het topmodel niet. Maar er zullen genoeg redenen voor zijn
@730ld: S- klasse heeft het ook, dat geeft wel niveau aan. Gewoon triest.
Las laatst ergens dat het vooral te maken heeft met de chinese markt. Daar is een dikke uitlaat een must. Bij voorkeur links en rechts. Bij veel auto’s dat echter totaal niet nodig en zinloos dus en neem het veel ruimte in. De bumper sier frustels zijn daar de oplossing voor. Nou jeeft n A8 dat niet echt nodig
Zo”n nepunit ziet er beter uit