• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Fake uitlaat nieuwe Audi A8

Ik snap het niet. Waarom is dit tegenwoordig de staandaard? Mercedes, VW, Volvo maar ook andere merken doen dit. Iemand die weet waarom?

Spotter: 730ld
Geüpload op: 22 maart 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
A8 appspot Audi dealers uitlaat
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi A8
    Audi A8
  • Aston-Martin AMV8 Vantage
    Aston-Martin AMV8 Vantage
  • Bugatti Veyron Monaco @ Casino
    Bugatti Veyron Monaco @ Casino
  • Ferrari 250 GT California Spyder LWB
    Ferrari 250 GT California Spyder LWB
  • Nieuwe Audi A8!
    Nieuwe Audi A8!
  • Nieuwe A8
    Nieuwe A8
  • audi a8 preview
    audi a8 preview
  • Porsche 912
    Porsche 912

Lees Interacties

Reacties

  1. cpp1 zegt

    22 maart 2018 om 09:46

    Goedkoper om te produceren, assembleren.

    Login om te reageren
  2. pieterpoes zegt

    22 maart 2018 om 10:09

    Mensen laten wennen aan uitlaatloze auto’s speelt wellicht ook een rol

    Login om te reageren
  3. w115 zegt

    22 maart 2018 om 10:18

    Misschien door de trillingen van de uitlaat tegen de bumper?

    Login om te reageren
  4. allesmetturbo zegt

    22 maart 2018 om 10:28

    Word het ook niet vies, en blijft het chrome mooi shinen. En makkelijker en goedkoper om te maken of vervangen denk ik

    Login om te reageren
  5. goodolddays zegt

    22 maart 2018 om 10:36

    Geen idee, misschien is het image van een kale uitlaat in het zicht te confronterend en past het niet inhet huidige sociale klimaat. In iedergeval slaat het nergens op idd

    Login om te reageren
    • granlusso zegt

      22 maart 2018 om 11:23

      @goodolddays: Terwijl Mercedes-Benz met de C-, E- en S-klasse laat zien dat de auto’s er wel degelijk fraai uitzien zonder zichtbare uitlaten en/of uitlaatsierstukken.

      Login om te reageren
      • gilettelubbers zegt

        22 maart 2018 om 17:29

        @granlusso: Huh? Volgens mij hebben die modellen ook allemaal neppe uitlaatstukken?

        Login om te reageren
  6. rensso zegt

    22 maart 2018 om 10:42

    TRIEST

    Login om te reageren
  7. ikleesookoverautos zegt

    22 maart 2018 om 12:50

    Is goedkoper. Niet zo moeilijk.

    Login om te reageren
  8. dragspert zegt

    22 maart 2018 om 13:16

    Zo kunnen de ‘uitlaten’ er beter afgewerkt onder zitten. Dus smalle naadjes eromheen. Niet onderhevig aan vuil, zuren en hitte van (turbo)uitlaatgassen Prima oplossing dus.

    Login om te reageren
  9. 730ld zegt

    22 maart 2018 om 14:05

    Ik had dan wel gedacht dat de A8 niet gericht zou zijn op goedkoper zoals jullie hier aangeven. A1, A3, A4 ok maar het topmodel niet. Maar er zullen genoeg redenen voor zijn

    Login om te reageren
    • 87tb zegt

      25 maart 2018 om 07:51

      @730ld: S- klasse heeft het ook, dat geeft wel niveau aan. Gewoon triest.

      Login om te reageren
  10. ko4n zegt

    22 maart 2018 om 14:12

    Las laatst ergens dat het vooral te maken heeft met de chinese markt. Daar is een dikke uitlaat een must. Bij voorkeur links en rechts. Bij veel auto’s dat echter totaal niet nodig en zinloos dus en neem het veel ruimte in. De bumper sier frustels zijn daar de oplossing voor. Nou jeeft n A8 dat niet echt nodig

    Login om te reageren
  11. jeppie zegt

    22 maart 2018 om 15:13

    Zo”n nepunit ziet er beter uit

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North