Ik ben ontzettend benieuwd naar deze wagen. Sowieso erg interessant om te kijken wat de VW-groep de komende jaren op de markt gaan brengen qua elektrificatie. Ze zullen daar best begrijpen dat Tesla de ’te pakken’ concurrent is maar als het ze niet lukt zegt dat wel iets over de cultuur binnen enorme auto-concerns: te traag en niet innovatief genoeg.
@TimoBac: wie zegt dat het ze niet gaat lukken? Ik heb nóóit ook maar één moment overwogen een Tesla te kopen, maar deze Porsche staat met stip op mijn shortlist, en ik denk dat héél veel huidige (conventionele-)BMW, Benz en Audi rijders er net zo naar kijken, zeker als het Porsche lukt deze auto voor rond de ton aan te bieden, tenslotte een “koopje” voor een Porsche, en in de prijsklasse van 4series, A5’s en C/E coupé’s
@alfablog: en de 911 was geen echte Porsche omdat het een dure GT was met 6 cilinders en vrijwel geen goedkope VW onderdelen. Een aanfluiting aan al dat wat de 356 had opgebouwd.
Uitlaten?
@kennone: Afleiding misschien?
@kennone: hebben ze van een Mercedes-bumper getrokken denk ik
Weer mooier dan Panamera. Nu maar hopen op een concurrerende prijs.
LOL @ nepuitlaten
Is dit niet gewoon het kleine broertje van de Panamera? Pajun?
@thomcarspotter: De verwachte Pajun bleek toch de E-mission te zijn?
@thomcarspotter: ja en die komt als een elektrische auto.
Mooi die opzichtige nep uitlaten erop. Net echt!
@ikleesookoverautos: daardoor viel ie me in eerste instantie juist op..
Als dit de Mission E wordt is het prototype behoorlijk afgezwakt.
Erg jammer, juist de enorm dikke wielkasten en de suïcidedoors zonder middenstijl maakten de concept tot iets bijzonders.
@moveyourmind: Nog nooit van concept cars gehoord? Die hebben altijd dat soort gekke deuren, ziet er geinig uit maar werkt erg matig in de praktijk.
Gerekte 911
Plakjepijpje.de
Mooie wagen zeg! Ik denk dat Elon een stuk minder van zijn ‘kwalitatief hoogstaande’ auto’s cq ruimtevaarders gaat verkopen!
Ik ben ontzettend benieuwd naar deze wagen. Sowieso erg interessant om te kijken wat de VW-groep de komende jaren op de markt gaan brengen qua elektrificatie. Ze zullen daar best begrijpen dat Tesla de ’te pakken’ concurrent is maar als het ze niet lukt zegt dat wel iets over de cultuur binnen enorme auto-concerns: te traag en niet innovatief genoeg.
@TimoBac: wie zegt dat het ze niet gaat lukken? Ik heb nóóit ook maar één moment overwogen een Tesla te kopen, maar deze Porsche staat met stip op mijn shortlist, en ik denk dat héél veel huidige (conventionele-)BMW, Benz en Audi rijders er net zo naar kijken, zeker als het Porsche lukt deze auto voor rond de ton aan te bieden, tenslotte een “koopje” voor een Porsche, en in de prijsklasse van 4series, A5’s en C/E coupé’s
@560pk: jij denkt dat een van de meest innovatieve Porsches rond de ton komt qua pricing? Ik hoop met je mee maar ben er bang voor…
@2wheeler: Vanaf 80k toch? Uitdaging is dat ik thuis niet heel makkelijk kan laden, anders had ik direct een optie genomen..
@560pk: de e-tron van Audi gaat al met kosten. Deze Porsche verwacht ik niet onder de 125.000 euro.
Zit al lang te wachten op MissionE in GT Silver ….. maar als dit t afgezwakte eindresultaat is …… ?
Even voor mijn begrip, maar wat heeft dit met een Porsche te maken?
De 924 was geen Porsche omdat hij maar 4 ipv 6 cilinders had, deze…
@alfablog: en de giulia en de stelvio zijn geen alfa’s meer omdat ze minder snel stuk gaan zeker
@banaan7: jij snapt het tenminste.
@alfablog: en de 911 was geen echte Porsche omdat het een dure GT was met 6 cilinders en vrijwel geen goedkope VW onderdelen. Een aanfluiting aan al dat wat de 356 had opgebouwd.
Geweldige kleur op de C-Klasse sportcoupé.