Soms vraag ik me af of er tegenwoordig nog auto’s gemaakt worden die het in zich hebben om in de toekomst een begeerlijke klassieker te zijn.
Deze Porsche heeft het in elk geval in zich. Wát een mooie wagen. Én knap dat ze al zo lang voort borduren op de oervorm en keer op keer weten te slagen om toch iets nieuws neer te zetten.
De absolute top in zijn klasse! Wat is de GT2RS een schitterende verschijning! Maar, ik kan niet goed genoeg rijden om deze auto te gebruiken waarvoor het bedoelt is.
Stilistisch gezien vind ik het helemaal niks. Die lelijke stickers, de achterspoiler die te groot is, die uitlaat, de velgen en de achterbumper. Nee, een standaard 911 GTS kan mij esthetisch veel meer bekoren. De GT2RS als auto daarentegen is wel een fantastisch apparaat, de koning van de weg.
Mag ik vloeken in de kerk?….
Kan iemand mij uitleggen waarom een GT2 RS “meer” auto (lees sneller/duurder/enz.) dan een GT3?
En waarom bestaat er geen GT3 RS? Of een “gewone” GT2?
Of bestaan die juist wel?
Zelf zou ik denken dat een GT3 meer auto is dan een GT2. Maar in Zuffenhausen schijnen ze anders over te denken?….
Oef, wat fijn! Kan niet kiezen
Best setje zo bij elkaar zeg!
Zeker leuk, maar zou liever een gt3 hebben. Gaat niets boven dat hoogtoerige blok. Dan maar wat minder pk’s
@cpp1: eens, GT3 RS IPE.
Doet mij denken aan de film need for speed, mag ieder een sleutel uitzoeken en lekker gaan racen
Classic centre?
@lekkerlinksrijden: Deze zijn nu al klassiekers!
Gaaf hoor, en wat een geld staat daar, alleen jammer van de saaie kleuren! Wellicht wel beter voor de investering…..
Soms vraag ik me af of er tegenwoordig nog auto’s gemaakt worden die het in zich hebben om in de toekomst een begeerlijke klassieker te zijn.
Deze Porsche heeft het in elk geval in zich. Wát een mooie wagen. Én knap dat ze al zo lang voort borduren op de oervorm en keer op keer weten te slagen om toch iets nieuws neer te zetten.
@moveyourmind: idd, maar ondertussen ben ik toch meer geïnteresseerd in die RS die daar op de achtergrond staat. Je weet wel, die uit de 70’s.
De absolute top in zijn klasse! Wat is de GT2RS een schitterende verschijning! Maar, ik kan niet goed genoeg rijden om deze auto te gebruiken waarvoor het bedoelt is.
@rufctr01: Al moet ik er maar 500mtr naar de supermarkt rijden… kom maar door hoor!
@michaelb: haha ja, dat lukt mij ook wel. Circuit en heel hard gaan met een GT2 RS, dat ga ik niet fiksen denk im.
Ik kan er niet warm van worden deze uitvoering en vind de GT3 RS zoveel meer in proportie/puurder.
Kan het zijn dat er 2 voor Max bij zitten (eentje voor Max en de andere voor Jos?)
Geen fan van die zwarte stickers.
Toch wel een fijn kleurtje voor zo’n auto, dat rood.
Zilver graag!
Doe mij die rode maar!
Die donkere is nog aardig. De andere kleuren doen me niet zoveel.
Stilistisch gezien vind ik het helemaal niks. Die lelijke stickers, de achterspoiler die te groot is, die uitlaat, de velgen en de achterbumper. Nee, een standaard 911 GTS kan mij esthetisch veel meer bekoren. De GT2RS als auto daarentegen is wel een fantastisch apparaat, de koning van de weg.
Oeh, rood :D
Die mij die gele Carrera RS Ducktail op de achtergrond maar…
@vbarchetta: ??
Maakt mij niet zoveel uit welke, ik zou hem toch direct in 1 kleur laten spuiten..
Dan toch liever een handgeschakelde GT2 RS uit 2008 of zo.
Zilver, want dan valt het zwart niet zo op…
Mag ik vloeken in de kerk?….
Kan iemand mij uitleggen waarom een GT2 RS “meer” auto (lees sneller/duurder/enz.) dan een GT3?
En waarom bestaat er geen GT3 RS? Of een “gewone” GT2?
Of bestaan die juist wel?
Zelf zou ik denken dat een GT3 meer auto is dan een GT2. Maar in Zuffenhausen schijnen ze anders over te denken?….